„iLunch“ Palangoje parduodamas, tačiau rankomis sukirsta dėl plėtros Dubajuje

VŽ primena, kad išskirtinio dizaino Palangoje veikęs „iLunch“ restoranas duris atvėrė 2024 m. vasaros sezono pradžioje, o dabar, kaip skelbiama Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) puslapyje, jis yra parduodamas.
„iLunch“ franšizę Palangoje yra įsigijusi UAB „Saulė kyla rytais“. Įmonės vadovui Audriui Stanevičiui taip pat priklauso ir 5 japoniško maisto restoranai „Sushi out“ – keturi Vilniuje ir vienas Palangoje.
Donatas Vaitasius, restoranų „iLunch“ vykdomasis direktorius, VŽ patvirtina, jog žino, kad restoranas Palangoje yra parduodamas, tačiau daugiau situacijos nedetalizuoja.
„Nesinori kalbėti už partnerius, su jais kalbėjome, priežastis žinome. Kartu pats projektas Palangoje, pirmieji jo veiklos metai buvo labai sėkmingi, jis pasiekė tikrai puikias apyvartas. Įdirbis buvo padarytas didžiulis, daug pastangų įdėta, tad, žinoma, ir mūsų noras – išlaikyti šią vietą, būti Palangos kurorte“, – kalba D. Vaitasius.
A. Stanevičius VŽ žadėjo komentaru pasidalinti kitą savaitę. Savo ruožtu LVRA puslapyje esančiame skelbime nurodoma, kad restoranas parduodamas su naujai įsteigta įmone arba be jos, taip pat yra siūloma ir galimybė pratęsti „iLunch“ restorano franšizės veiklą arba keisti koncepciją pagal savo viziją.
Tiesa, „iLunch“ Palangoje, kaip ir planuota pradžioje, veikė tik vasaros sezonu.
Pasak D. Vaitasiaus, praėjusių metų rudens pradžioje duris atvėrė taip pat franšizės būdu valdomas „iLunch“ restoranas Klaipėdoje.
„Tai buvo pirmieji mūsų žingsniai Vakarų Lietuvoje, pradžia gera, kartu Klaipėdoje potencialą matome dar didesnį, tačiau reikia įdirbio populiarinant prekių ženklą uostamiestyje“, – vertina D. Vaitasius.
Jis mini, kad akiratyje yra ir dabar Klaipėdoje vystomas „Memelio miestas“, kur bus ir didžiulis verslo centras, ir gyvenamųjų namų.
„Šis projektas atitinka mūsų viziją būti moderniausiuose verslo centruose Lietuvoje“, – pabrėžia D. Vaitasius.
O kita nauja šiuo metu atidaroma maisto erdvė po vienu stogu „Turgaus Food Hall“ Klaipėdos senamiestyje, teigia pašnekovas, jų nelabai domina.
„Kuo toliau, tuo sunkiau, sudėtingiau verslą vystyti įvairių miestų senamiesčiuose, tai lemia ir sudėtingas parkavimas, privažiavimas, hibridinis darbo modelis. Mes labiau žvalgomės į verslo centrus, ką ir kalbėti apie tai, kad tokios specializuotos maisto erdvės, „Food Hall'ai“ pastaraisiais metais šiek tiek praranda savo populiarumą“, – tendenciją brėžia D. Vaitasius.
Sudėjo parašus dėl projekto Dubajaus
Pasak D. Vaitasiaus, daug didesnė naujiena nei pokyčiai ar plėtra Vakarų Lietuvoje jiems yra sudėti parašai dėl plėtros Jungtiniuose Arabų Emyratuose, čia jau yra pasirašyta nuomos sutartis.
Naujasis „iLunch“ šių metų viduryje atsidarys „Dubai CommerCity“ verslo komplekse, esančiame netoli tarptautinio Dubajaus oro uosto. Restoranas veiks franšizės principu, o jų planuojamos investicijos sieks apie 0,5 mln. Eur, teigia D. Vaitasius.
„Tai pilkų naujienų fone Lietuvos maitinimo segmente yra didelis ir džiugus įvykis. Tai lietuviško prekių ženklo plėtra į tarptautinius vandenis. Mūsų lūkesčiai ir toliau imtis žingsnių link tolesnės globalios plėtros, žvalgomės ir visame šiame regione, Kuveitas, Omanas, Kataras taip pat traukia akį“, – kalba D. Vaitasius.
2025 m. pradžioje Lietuvoje iš viso veikia 33 „iLunch“ restoranai: 24, esantys Vilniuje, yra valdomi bendrovės „Inovatyvūs restoranai“, o 9 restoranai – 2 Vilniuje, 4 Kaune, po vieną Šiauliuose, Palangoje ir Klaipėdoje – veikia franšizės pagrindu.
Taip pat vienas restoranas veikia Rygoje.
„Franšizės sutartį esame pasirašę ir Estijoje, čia mūsų partneriai ieško tinkamų patalpų. 2025 m. planuose yra ir Lenkija, čia esame įsteigę įmonę ir deriname kelias nuomos sutartis, esame baigiamosiose stadijose. 2025-ieji – mūsų tarptautinės plėtros metai, išeiname vien iš Baltijos šalių“, – planus dėlioja D. Vaitasius.
„iLunch“ siūlo inovatyvių dienos pietų koncepciją: čia nėra aptarnaujančio personalo, o klientai naudojasi skaitmeniniais sprendimais, kurie pagreitina aptarnavimą ir sumažina sąnaudas.
Paklaustas apie verslo nuotaikas Lietuvoje, pašnekovas nuosaikus, mat situacija maitinimo segmente sudėtinga: nuo metų pradžios kyla minimali alga, didėja akcizai degalams ir alkoholiui, toliau brangsta maisto žaliavos.
„Tad virtinė įvykių – labai sudėtinga. Tebesitikime mokestinės aplinkos pokyčių, tačiau artimiausi mėnesiai bus tikrai sudėtingi, guodžia tai, kad mažėja palūkanos. Viliamės, kad tai pagyvins maitinimo segmentą bent antrojoje metų pusėje. Optimistinės vartotojų nuotaikos – gana apgaulingos, pozityvumo netrūksta, bet žmonės į restoranus nebevaikšto taip dažnai“, – iššūkius brėžia D. Vaitasius.
VŽ primena, kad sparčiai 2024 m. augusi „iLunch“ restoranų valdytoja „Inovatyvūs restoranai“ tarp HORECA lyderių rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai