2024-08-01 05:45

„MemberShop“ gauta maksimali bauda siunčia signalą prekybininkams būti budresniems

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Internetinei didmeninės prekybos bendrovei „Baltijos didmena“ už vartotojų klaidinimą iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) gavus 100.000 Eur baudą, teisininkai sako, kad e. parduotuvė „MemberShop“ naudojo rizikingą reklamos pateikimo modelį, o įmonės vadovybė akcentuoja, kad reguliavimas nėra visiškai aiškus, ir rengia skundą. Kiti e. prekybininkai sukluso ir kalba apie atidesnės kainodaros reikšmę.
  • Teisininkai: įsitempti ieškant išradingo kainų komunikacijos kelio nereikėtų, bet iš „Membershop“ atvejo yra ko pasimokyti.
  • Įmonė pažeidimo nepripažįsta ir vartotojų teises ginančios institucijos skirtą baudą skųs.
  • E. prekybininkai vis daugiau dėmesio skiria darbuotojų supažindinimui su reguliavimu, kad būtų išvengta klaidų.

VVTAT tyrėjai nustatė, kad bendrovė interneto svetainėje membershop.lt skleidė reklamą, kurioje kainos buvo lyginamos tokiu būdu, jog vartotojams galėjo būti sukuriamas įspūdis, kad prekėms yra taikoma nuolaida, nors iš tiesų jokia nuolaida nebuvo taikoma.

52795
130817
52791