„MemberShop“ gauta maksimali bauda siunčia signalą prekybininkams būti budresniems

- Teisininkai: įsitempti ieškant išradingo kainų komunikacijos kelio nereikėtų, bet iš „Membershop“ atvejo yra ko pasimokyti.
- Įmonė pažeidimo nepripažįsta ir vartotojų teises ginančios institucijos skirtą baudą skųs.
- E. prekybininkai vis daugiau dėmesio skiria darbuotojų supažindinimui su reguliavimu, kad būtų išvengta klaidų.
VVTAT tyrėjai nustatė, kad bendrovė interneto svetainėje membershop.lt skleidė reklamą, kurioje kainos buvo lyginamos tokiu būdu, jog vartotojams galėjo būti sukuriamas įspūdis, kad prekėms yra taikoma nuolaida, nors iš tiesų jokia nuolaida nebuvo taikoma.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai