E. komercijos lyderiai: prisotintas segmentas kelia vis daugiau iššūkių senbuviams

- Didiesiems e. komercijos žaidėjams Lietuvoje sunkiai sekėsi išlaikyti ir pritraukti lankytojų srautus.
- Didesnį srautą pernai Lietuvoje pritraukė specializuotos svetainės.
- Itin intensyvi kova vyksta tarp lažybų bendrovių, kurios nenutrūkstamai reklamuojasi ir agresyviai siunčia srautus į savo svetaines.
- „BPN Intense“ skaičiavimai rodo, kad gruodį e. svetainėms sunkiau sekėsi pritraukti lankytojų srautus nei lapkritį.
Svetainės, kurios Lietuvoje yra jau ilgametės lyderės pagal lankytojų srautus – pirmoje vietoje besirikiuojanti „Pigu.lt“ per metus skaičiuoja simbolinį susitraukimą, 0,5%, antroje vietoje esantys „Senukai.lt“ – bemaž 7%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai