2023-12-07 12:21

Kainų palyginimo portalų rinkoje startuoja naujas vardas

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos kainų palyginimo portalų rinkoje startuoja naujas vardas, kurio planuose sujudinti konkurencinę aplinką šalyje ir kaimyninėse Baltijos valstybėse. Naująjį portalą pavadinimu „Kainoteka“ pristato patirtį paslaugų palyginimo srityje turinti įmonių grupė „Mano planas“, valdanti prekės ženklą „Markestro“.

„Kainų palyginimo rinka, kurioje veikia keli pagrindiniai žaidėjai, pastaruoju metu sustojusi, nediegiamos naujovės. Tad mūsų startas paskatins sveiką tarpusavio konkurenciją, o vertę pirmiausia pajus vartotojai. Taip pat laimės ir pardavėjai, dėl kurių portalų valdytojai bus priversti pasitempti, siūlant naujas vertes“, – išplatintame pranešime sako Artūras Meškėlė, „Markestro“ ir portalo „Kainoteka“ vadovas vienas iš įkūrėjų.

Pasak jo, stebint globalias tendencijas, kainų palyginimo portalai evoliucionuoja ir tampa ne tik kainų tikrinimo įrankiais, bet ir visapusiškais apsipirkimo pagalbininkais, teikiančiais įvairią naudą ir patogumus tiek vartotojams, tiek pardavėjams.

Remiantis portalo „Kainoteka“ duomenimis, ta pati prekė vienoje parduotuvėje gali kainuoti ir 20% brangiau nei kitoje. 

Tad kainų palyginimo portalai skatina rinkos skaidrumą, nes informacija apie kainas yra lengvai prieinama ir suprantama.  

„Portalą kuriame ir tobuliname įvertindami visas technologines smulkmenas, kurios tikslingą vartotojo apsilankymą svetainėje daro patogesnį. Artimiausiu metu „Kainotekoje“ bus įdiegti nauji technologiniai sprendimai ir funkcijos“, – žada A. Meškelė. 

Prieš penkis mėnesius įregistruotame portale galima matyti „Senukus“, „Ermitažą“, „Tele2“, „Telia”, „Avitelą“, „Topo centrą“ ir t. t. Čia galima palyginti kainas iš daugiau nei 4 mln. prekių, kurias siūlo apie 350 tiekėjų. 

Šiuo metu Lietuvoje aktyviai veikia kainų ir prekių palyginimo platformos „Pricer.lt“, „SeeNext“, taip pat portalai „Kainos“, „Kainos24“. 

52795
130817
52791