2023-11-23 06:45

Juodojo penktadienio prekybos modelis tįsta

Michaelo Gstettenbauerio („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Michaelo Gstettenbauerio („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Siekdami gerinti finansinius rezultatus, didieji prekybininkai „Amazon“, „Walmart“, „Target“ JAV šiemet gerokai anksčiau, likus daugiau nei šešioms savaitėms iki Juodojo penktadienio – vienos didžiausių apsipirkimo dienų, pradėjo išpardavimus, taikydami nuolaidas siauro asortimento prekėms. Panašiai išpardavimų karštinė išsitęsė ir pas mus. Tai rodo, kad pats išpardavimų prekybos modelis keičiasi, siekiant pailginti vartotojų įsitraukimą.
  • „Swedbank“: per Juodąjį penktadienį ir per šventes gyventojai išlaidaus, bet po švenčių grįš susikaupimas.
  • Siekdami didesnių pajamų prekybininkai neapsiriboja Juodojo penktadienio akcija.
  • Tyrimas: dažną produktą po išpardavimų akcijos galima įsigyti už tokią pat kainą.
  • „Amazon“ darbuotojai Ispanijoje ruošiasi streikui.

Siekdama padidinti pelną ir išskaidyti paklausą, „Amazon“ spalį pradėjo „Prime Big Deal Days“ akcijas, kurių esmė – paleisti į rinką dalį asortimento pigiau, šitaip didinant paklausą. Tarp riboto kiekio tokių pigių pasiūlymų atsiranda vis kitų kategorijų prekių, pavyzdžiui, keptuvių, putojančio vandens gaminimo aparatų ar vyriškų laikrodžių. 

52795
130817
52791