2023-06-15 08:45

Tabako verslo akrobatika: naujas produktų krepšelis, kontrabandos šešėliai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kažkada vien cigaretes gaminusios „Philip Morris“ apyvartos struktūroje jau 35% pajamų sudaro gaunamos iš bedūmių produktų, o ateityje planuojama visai nebegaminti cigarečių. Naujame kaitinamojo tabako segmente kaista ir konkurencinė aplinka – veržlumo nestokoja „British American Tobacco“, kuri per metus su naujais gaminiais atsiriekė nemenką šios kategorijos dalį Lietuvoje.
  • Tabako segmento rinkos dalyviai, konkurencinė aplinka.
  • Esminiai tabako pramonės reguliavimo pokyčiai: kokių produktų neliks.
  • Didžiausi iššūkiai – šešėlinė rinka ir nesąžiningi „verslininkai“.
  • Reputacijos dėmės krenta visiems.

Griežtai reguliuojamas šis verslo segmentas sulaukia vis naujų draudimų, tačiau jų įgyvendinimas tebelieka kova su vėjo malūnais.

52795
130817
52791