2023-04-13 08:45

Formato paieškos: „Circle K“ patogumėlis, „Narvesen“ ir „Caffeine“ junginys, „Iki“ autonomija

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Vienas labiausiai Vakarų valstybėse augančių formatų yra susijęs su patogaus apsipirkimo koncepcija. Prekybininkai derina sveikus užkandžius, paruoštus vartoti patiekalus su integruotomis kavinėmis, pasitelkia technologijas ir išmaniuosius atsiskaitymo būdus, siekdami skubantiems vartotojams būti kuo patogesni. Lietuvoje šalia tradicinių „express“ formatų, kuriuos plėtoja kai kurie didieji tinklai, savais sprendimais išsiskiria kioskų savininkai, degalinės.
  • „Circle K“ ar „Viados“ parduotuvių verslo modeliai skiriasi nuo tradicinių mažmenininkų.
  • Naująją „Narvesen“ koncepciją sudaro du kertiniai elementai.
  • „Viada“ apie 40% pelno gauna iš degalinėse parduodamų prekių, greitojo maisto produktų, „Circle K“ ši dalis siekia 60%.
  • „Iki“ dirbtinio intelekto valdoma autonominio apsipirkimo technologija.

Prekybininkai sutaria, kad po pandemijos klientų įpročiai pasikeitė ir dėl to dalis patogaus apsipirkimo verslų prarado pirkėjų.

52795
130817
52791