Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2023-01-11 10:41

Paupio turgus atsisako parduotuvių, kad liktų daugiau vietos staliukams

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovės „Darnu Group“ žiemos sode po stikliniu stogu įrengtame Paupio turguje pernai apsilankė virš 1,3 mln. žmonių, o nuomininkų apyvarta sudarė 6,6 mln. Eur. Palyginti su intensyviausiu laikotarpiu naujam objektui pradėjus veiklą, dabar klientų srautas mažesnis, tačiau, anot vadovų, rezultatai nuteikia pozityviai, koncepcija gryninama atsisakant prekybos ir orientuojantis vien į maitinimo segmentą.

16 skirtingų restoranų ir 4 barus talpinanti erdvi maisto salė (angl. food hall) Vilniaus Paupyje skaičiuoja pirmus pilnus veiklos metus, nes 2021 m. objektas atidarytas gegužę. 

„Akivaizdu, kad pradžia buvo gausi lankytojų ir triukšminga, tačiau ir po metų matome, kad turgaus aktualumas išlieka. Taip, pernai šiek tiek sumenko lankytojų skaičius. Tai natūralus pokytis, nes pirmaisiais metais visi norėjo patikrinti naują vietą, o vėliau susiformavo kiek mažesnis, bet verslo prasme kokybiškesnis nuolatinių lankytojų ratas“, – vertina Rūta Chadasevičiūtė, Paupio turgaus vadovė.

52795
130817
52791