Rugsėjo paradoksai e. prekyboje: „Chazz“ traškučiai vos atsilieka nuo „Barboros“

Didžiausią klientų srauto šuolį per rugsėjį skaičiuoja skandalinguosius traškučius kontroversišku „Pus*y“ pavadinimu pristačiusios UAB „Gusania“ valdoma e. parduotuvė „Chazzchips.lt“. Ji per rugsėjį rikiuojasi 30-oje vietoje, kai ankstesniais vasaros mėnesiais net nepateko į TOP 100.
„Lyginant su vasaros mėnesiais, jų klientų srautai šoktelėjo net maždaug 27 kartus. Akivaizdu, kad drąsi ir provokuojanti jų komunikacija sutraukė nemažus klientų, ateinančių į jų puslapį, srautus, o užimta pozicija – itin aukšta, vertinant, kad jų asortimentas nėra labai didelis ir jie prekiauja tik traškučiais. Tad kad ir kaip vertintume kontroversišką komunikaciją ir sprendimus, klientų srautus jiems pavyko išauginti. Klausimas, kiek puslapio lankytojų tapo pirkėjais. Dar vienas įdomus klausimas – kiek tų srautų liks spalį ir tolesniais mėnesiais“, – retoriškai svarsto Gedas Kučinskas, „BPN Intense“ vystymo ir strategijų vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai