„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė Peek&Cloppenburg, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už 16,09 mln. Eur, arba 21% daugiau negu 2020 m., kai apyvarta sudarė 13,29 mln. Eur, skaičiuoja turinti vis daugiau pirkėjų, kurie sugrįžta ir perka vėl. Šiuo metu nėra suplanuota naujų parduotuvių Lietuvoje, tačiau plėtros galimybių neatsisakoma.
Jelena Stanojevic, Peek&Cloppenburg viešųjų ryšių vadovė, VŽ sako, kad Lietuva išlieka įdomi rinka prekės ženklo valdytojams, todėl nuolat žvalgomasi vietų, kur būtų galima atidaryti naujų parduotuvių. Veiklą Lietuvoje pradėjome 2009 m., kai a ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti