„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms
Jelena Stanojevic, „Peek&Cloppenburg“ viešųjų ryšių vadovė, VŽ sako, kad Lietuva išlieka įdomi rinka prekės ženklo valdytojams, todėl nuolat žvalgomasi vietų, kur būtų galima atidaryti naujų parduotuvių.
„Veiklą Lietuvoje pradėjome 2009 m., kai atidarėme savo pirmą parduotuvę sostinės PC „Ozas“, gerokai vėliau, 2017 m., atidarėme kitą parduotuvę Kaune PC „Mega“ ir per pastaruosius metus stebėjome verslui palankų reiškinį – daugėja nuolatos pas mus apsilankančių ir perkančių žmonių, todėl labai norėtume, kad mūsų prekės ženklas Lietuvoje būtų žinomesnis“, – sako J. Stanojevic.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai