2022-05-14 18:09

„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už 16,09 mln. Eur, arba 21% daugiau negu 2020 m., kai apyvarta sudarė 13,29 mln. Eur, skaičiuoja turinti vis daugiau pirkėjų, kurie sugrįžta ir perka vėl. Šiuo metu nėra suplanuota naujų parduotuvių Lietuvoje, tačiau plėtros galimybių neatsisakoma.

Jelena Stanojevic, „Peek&Cloppenburg“ viešųjų ryšių vadovė, VŽ sako, kad Lietuva išlieka įdomi rinka prekės ženklo valdytojams, todėl nuolat žvalgomasi vietų, kur būtų galima atidaryti naujų parduotuvių.

„Veiklą Lietuvoje pradėjome 2009 m., kai atidarėme savo pirmą parduotuvę sostinės PC „Ozas“, gerokai vėliau, 2017 m., atidarėme kitą parduotuvę Kaune PC „Mega“ ir per pastaruosius metus stebėjome verslui palankų reiškinį – daugėja nuolatos pas mus apsilankančių ir perkančių žmonių, todėl labai norėtume, kad mūsų prekės ženklas Lietuvoje būtų žinomesnis“, – sako J. Stanojevic.

52795
130817
52791