2020-10-07 08:45

„Circle K“ pasiūlys daugiau maisto produktų, tuo keliu eina ir „Viada“ 

Skirmantas Mačiukas, „Circle K Lietuvos“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Skirmantas Mačiukas, „Circle K Lietuvos“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Degalinių tinklas „Circle K“ nusprendė išplėsti maisto kategorijų asortimentą maždaug 30 skirtingų pavadinimų greitojo vartojimo maisto produktais: siūlyti daugiau duonos rūšių, pieno gaminių, sūrių, alyvuogių, kumpelių ir kitų prekių. Šiuo metu vyksta derybos su potencialiais tiekėjais.
  • Populiarėjant darbui iš namų, elektromobiliams ir e. prekybai degalinės ieško papildomų nišų.
  • „Circle K“ didins maisto prekių asortimentą.
  • Degalinės pasiruošusios grįžti prie prekybos per langelį, jei dėl pandemijos tai taptų aktualu.

Skirmantas Mačiukas, „Circle K“ generalinis direktorius, VŽ pasakoja, kad vartotojų įpročiai keičiasi, o tai skatina verslą taip pat reaguoti. Pasak jo, maisto kategorijas plėsti skatina pandemijos keičiami vartotojų įpročiai, kuomet stengiamasi būtiniausius poreikius patenkinti vienu sustojimu, atsisakant papildomų kelionių po keletą prekybos vietų.

52795
130817
52791