„Circle K“ pasiūlys daugiau maisto produktų, tuo keliu eina ir „Viada“
- Populiarėjant darbui iš namų, elektromobiliams ir e. prekybai degalinės ieško papildomų nišų.
- „Circle K“ didins maisto prekių asortimentą.
- Degalinės pasiruošusios grįžti prie prekybos per langelį, jei dėl pandemijos tai taptų aktualu.
Skirmantas Mačiukas, „Circle K“ generalinis direktorius, VŽ pasakoja, kad vartotojų įpročiai keičiasi, o tai skatina verslą taip pat reaguoti. Pasak jo, maisto kategorijas plėsti skatina pandemijos keičiami vartotojų įpročiai, kuomet stengiamasi būtiniausius poreikius patenkinti vienu sustojimu, atsisakant papildomų kelionių po keletą prekybos vietų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai