Įvairių skonių riešutai keičia kokybiškų užkandžių rinką

Idėją „pakišo“ arbatos
„Tiesa pasakius patys nesitikėjome tokio šuolio, bet džiaugiamės – reiškia atsiradome laiku ir vietoje, pasiūlėme tai, ko žmonėms reikėjo“, — pasakoja netradicinio skonio riešutus gaminančios UAB „Tiekėjų gildija“ vadovas Aurelijus Sličius.
Šiuo metu internete, degalinėse bei mažesniuose prekybos tinkluose parduodami įvairių skonių riešutai netrukus turėtų atsirasti ir kai kurių didžiųjų prekybos tinklų lentynose.
„Prekiauju riešutais jau 25 metus, bet, galima sakyti, atradau juos iš naujo ir padėjome tai padaryti jau ne vienam žmogui. Nors šio užkandžio pagal galiojančias normas negalima pavadinti sveiku, tačiau tai tikrai sveikatai geresnis pasirinkimas nei, matyt, jau kažkiek ir pabodę traškučiai ar miltiniai užkandžiai, taip pat tai kažkas naujo lyginant su lietuvių jau pamėgtais paprastais riešutais ar riešutų ir džiovintų vaisių mišiniais“, — svarsto A. Sličius.
Kaip pasakoja „Tiekėjų gildijos“ vadovas, mintis sukurti netradicinių skonių riešutų užkandžius kilo bendraujant su olandu verslininku, užsiimančiu prekyba netradicinių skonių arbatomis. „Jei mes žinome juodą, žalią, vaisinę arbatas, pas jį išvydome, kad arbatos gali būti labai įvairių derinių. Pagalvojome – kodėl to paties negalima padaryti su riešutais? Juk jų mūsų rinkoje pasirinkimas buvo gana skurdus“, — prisimena A. Sličius.
Ekspertimentai su riešutų užkandžiais truko ne vieną mėnesį, išbandyti keli šimtai įvairių prieskonių derinių, kol galiausiai atrinkti keliolika geriausių.
Verslas sielai
„Jei prekyba riešutais, kurią išmanome puikiai, yra verslas duonai užsidirbti, šis užsiėmimas tapo verslu širdžiai, kuris artimesnis kūrybai nei tradiciniam verslui. Pagaminome tai, kas patinka mums. Pabandėme prekiauti – paaiškėjo, kad patinka ne vien mums. Padarėme net tyrimą – 10 iš riešutus ragavusių žmonių sako, kad produktas jiems labai patinka, likusieji trys – kad patinka“, — pasakoja A. Sličius.
Šiuo metu parduotuvių lentynose galima rasti du įvairių skonių riešutų prekinius ženklus – „Roasted“ bei „Šmikis“.
Pirmieji – premium klasės užkandžiai iš kepintų su prieskoniais anakardžių, migdolų ir pistacijų riešutų, o „Šmikis“ – labiau jaunimui skirti riešutų užkandžiai, kur galima rasti ir paprastesnių, pavyzdžiui – žemės riešutų.
„Visi įpratę, kad pistacijos gali būti tik kepintos ir sūdytos. Tačiau mes siūlome paragauti pistacijų su ciberžole ir česnaku. Migdolus deriname kanapių sėklomis, pomidorais, svogūnais, kitais prieskoniais, anakrdžius – su čili pipirais, saldžiais rūkytais pomidorais, baziliku. Išties man pačiam tai buvo atradimas – tiek norint greit užkąsti tarp susitikimų, tiek vakare žiūrint sporto varžybas ar po treniruotės“, — sako A. Sličius.
UAB „Tiekėjų gildija“ – didmenine prekyba riešutais užsiima nuo 2000 metų, įvairių skonių riešutai – pirmasis žingsnis į mažmeninė rinką su riešutų gaminiais.