„Baltic Master“: technologijos sudėtingėja, bet vartotojui – paprastėja

Artūras Paškauskas, bendrovės generalinis direktorius, sako, kad „Baltic Master“ visuomet stengėsi žengti koja kojon su technologijomis ir į tai žiūri labai rimtai: „Kasdien kažkas pasikeičia: išrandama nauja technologija ir sukuriamas modernus įrenginys, išleidžiamas naujas įstatymas, keičiasi ir kliento požiūris, o mums prie to reikia prisitaikyti. Įmonei pokyčiai ir prisitaikymas prie jų – prioritetas, manome, kad dėl to mus ir lydi sėkmė. Be to, nuolat keliame visų darbuotojų kvalifikaciją, ypač daug investuojame į Techninio skyriaus personalo ugdymą“.
Visapusiškas servisas
Ponas Paškauskas įmonės tiekiamą įrangą ir paslaugas skirsto į dvi grupes: „šaltą“ ir „karštą“.
„Šaltieji mūsų atliekami darbai – tai šaldymo įrangos ir kondicionavimo sistemų tiekimas, jų montavimas ir aptarnavimas. Karštajai pusei priklauso įvairi restoranų ir prekybos centrų maisto ruošimo įranga, krosnys ir jų servisas. Be to, šiai kategorijai priskiriame ir prekybinių bei nestandartinių baldų gamybą“, – paaiškina vadovas.
Šaldymo ir kondicionavimo įranga buvo tai, nuo ko prieš 25 m. viskas prasidėjo. „Baltic Master“ dirbo su maitinimo įstaigomis, prekybos ir pramonės centrais visoje šalyje, pamažu plėtėsi, jų prekės populiarėjo. Buvo siūloma ne tik produkcija, bet ir projektavimo, montavimo, įrangos priežiūros paslaugos. Dabar įrangos montavimo bei priežiūros paslaugos parduodamos ne tik Baltijos, bet ir Vakarų Europos šalyse, o klientų sąraše puikuojasi tokie prekių ženklai kaip „Barclays“, „Circle K“, „Philip Morris“, „Radisson“ , „Rimi“, „Maxima“, „Sanitex“, „Norfa“, „Lidl“.
„Galiausiai įmonė suprato, kad reikalingas visapusiškumas, todėl prieš maždaug 20 m. atsirado „karštoji“ pusė“, – sako p. Paškauskas. Anot jo, įmonė troško klientams, kurių pagrindą sudaro restoranai ir prekybos centrai, pasiūlyti pilnavertį paslaugų paketą iš vienų rankų, t. y. kartu su šaldymo įranga pradėjo tiekti ir maisto ruošimo bei apdorojimo įrangą, virtuvių ir gamybos patalpų technologinį projektavimą, prekybinę įrangą (kasos stalus, stelažus ir kt.).
Vis tik pasirodė, kad tai – dar ne viskas, ko prireikia klientams. Todėl ir taip platų produktų ir paslaugų asortimentą papildė nestandartinių baldų gamyba. Moderniai įrengtame įmonės baldų fabrike gaminami išskirtinio dizaino vienetiniai baldai tiems, kurie ko nors dar nematyto ir netikėto ieško savo restoranui ar įmonei, biurui ar prekybos centrui, visuomeniniam objektui. Įmonės dizaino skyrius ne kartą apdovanotas už interjero ir baldų projektus.
„Štai vieno Vilniuje veikiančio restorano savininkai parodoje išvydo mūsų unikalaus dizaino stalus, kurie jiems labai patiko – vėliau suprojektavome ir įrengėme visą restoraną nuo A iki Ž: virtuvę, šaldymo ir kondicionavimo sistemas, visų erdvių baldus, – pasakoja p. Paškauskas.
Sudėtinga technika – lengvai
Ponas Paškauskas akcentuoja, kad maisto ruošimo ir tam skirtos įrangos technologijos tobulėja šimtamyliais žingsniais, o „Baltic Master“ klientams siūlo tik naujausius produktus.
„Ironiška, tačiau kuo labiau sudėtingėja visa technika, tuo jos valdymas tampa paprastesnis klientui. Ankščiau norint iškepti prancūzišką raguolį reikėjo samdyti tai gebantį profesionalų šefą bei didelę komandą pagalbinių specialistų, o dabar šiuos raguolius siūlo kiekvienas prekybos centras ir net degalinės. Tai įmanoma moderniai valdomos technikos dėka“, – pasakoja p. Paškauskas.
Visa tokios maisto ruošimo įrangos paslaptis – ji užprogramuojama įvairiems gaminiams ruošti ir pritaikoma prie kiekvieno kliento poreikių. Šiuolaikinės krosnys ne tik ruošia maistą, kepa skirtingus produktus vienu metu, bet ir jį sveria, turi daug kitų specialistams naudingų ir jų darbą optimizuojančių funkcijų. Užprogramuotas krosnis paprasta valdyti vieno mygtuko paspaudimu.
„Mūsų komandoje yra profesionalus maisto gamybos technologas – Šefas, kuris puikiai išmano maisto ruošimo technologijas bei darbą su tokia technika. Įrengę krosnis ar kitą maisto ruošimo įrangą keliaujame pas klientą, išsiaiškiname, kokius produktus jis ruošiasi gaminti, suprogramuojame, išbandome techniką, o tuomet klientui tereikia paspausti vieną mygtuką, kad išsikeptų bandelę ar kotletą. Tai dabar pasidarė taip lengva, kad kiekvienas didesnis rinkos žaidėjas nori turėti tokią įrangą, nes ji taupo laiką bei kaštus“, – apie naujausias maisto ruošimo technologijas aiškina p. Paškauskas.
Jis sako, kad tokios įrangos jau nori ne tik privačios įmonės, bet ir valstybinės: valgyklos, darželiai, ligoninės.
Įmonė atstovauja daugiau nei 200 žinomiausių pasaulio maisto gamybos įrangos gamintojų, turi centralizuotą logistikos sistemą, todėl gali pasiūlyti racionalius sprendimus skirtingo biudžeto projektams.
Gręžiasi į ekologiją
Pereidamas nuo maisto ruošimo krosnių prie šaldymo įrangos p. Paškauskas juokauja, kad ne visos technologijos tobulėja, kai kurias tiesiog tenka prisiminti iš naujo. Europos Sąjungos (ES) direktyvoje nurodyta, kad iki 2020 m. visos ES šalys turi beveik visai atsisakyti šaldymo aparatūros su freonu, o šiuo metu dauguma šaldymo technologijų paremtos būtent šiuo šaldymo agentu.
„Prieš išpopuliarėjant ir atpingant freonui rinkoje vyravo kitokios technologijos. Tačiau prasidėjo cheminė revoliucija, freonas užpildė kiekvieno mūsų namuose esančius šaldytuvus ir šaldiklius. Pasauliui supratus, kad toks didžiulis šios substancijos naudojimas žaloja ekosistemą, buvo nuspręsta jo atsisakyti, o ES ėmėsi rimtų priemonių. Dabar grįžtama prie tos pirminės technologijos, ji, žinoma, stipriai patobulinta ir draugiška gamtai“, – paaiškina p. Paškauskas.
Dabar „Baltic Master“ siekia mokyti savo klientus ir skatina nesirinkti pigiausių produktų, kurie veikia freono pagrindu, mat juos po kelerių metų vis tiek teks keisti kitomis technologijomis. „Geriau dabar sumokėti šiek tiek brangiau, nei vėliau pirkti naują įrenginį“, – rekomenduoja specialistas.
„Baltic Master“ – viena pirmųjų šaldymo įrangos gamybos bei montavimo įmonių Baltijos šalyse, įrengusi ekologiškas CO2 pagrindu veikiančias šaldymo sistemas Lietuvos prekybos centruose, kurios yra vienos pažangiausių, našiausių, draugiškiausių gamtai.
„Baltic Master“ rekomendacijomis siekia užtikrinti, kad klientui būtų pasiūlytas racionalus sprendimas, jam rūpesčių nekiltų ilgą laiką. Todėl įmonė ne tik projektuoja, teikia įrangą, ją montuoja, bet ir prižiūri, atlieka nuotolinio monitoringo servisą, su klientais palaiko nuolatinį ryšį.
VERSLO TRIBŪNA
„Norime kiekvienam klientui užtikrinti sklandų ir sėkmingą darbą, nesukant galvos dėl to, kuo pasirūpinti galime mes“, – verslo filosofiją dėsto p. Paškauskas.