Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

7
  • 2020-09-29T13:14:07+03:00

    Kažkaip keistai skamba, kai vartotojams užkabinama tinklų perkėlimo prievolė, nors tinklai lieka valstybinės įmonės rankose.

  • 2020-09-29T13:25:36+03:00

    tai kad ESO vietoj to kad didinti elektros tiekimo patikimumą, 150 mln.€ (kai VERT sumažino apetitus nuo pradinių ESO užsimotų 226 mln.€) investuos į neprognozuojamą grąžą vartotojams siūlantį išmaniųjų skaitiklių importą, kuris iš paskos dar tempia didžiulius kaštus mobiliam ryšiui. Palyginimui, dabar už 25% visos "Ignitis" grupės privatizavimą planuoja gauti vos 600 mln.€. O kuo ESO remiasi savo planuose? EY 2017m. kaštų-naudos analize, kurią patys užsisakė. Bet "ESO netikslins Analizėje nurodytų prognozių, taip pat neaiškins jų nukrypimo priežasčių.", ne karalių tai reikalas rūpintis ar ta popierinė nauda vis dar reali, ar kokius bandymus daryti. Perkam 1,2 mln. skaitiklių ir daug nesukam galvos. Ane?

  • 2020-09-29T14:28:16+03:00

    Elektros linijų perkėlimas po žeme, kiek žinau, yra nepigus malonumas, tai tas 50% kompensavimas atrodo tik smulkmė.

  • 2020-09-29T19:58:11+03:00

    Eso didžioji dauguma nerekonstruotų elektros tiekimo oro linijų yra nudėvėtos ir defektuotos. Jei elektros gamintojas iš atsinaujinančių išteklių nori prisijungti ir atiduoti į tinklus elektros energiją, dažniausiai tokie tinklai be rekonstrukcijos negali priimti didesnio elektros galingumo. Rekonstrukcijos kaštai 100% atitenka norinčiam prisijungti. Vėliau iš gamintojų imamas mokestis už elektros pasaugojimą tinkluose. Taip ESO atnaujina savo nudėvėtas linijas klientų pinigais. Jei tinklais tieki elektrą ar juose ją saugai, tai į infrastruktūrą turi investuoti paslaugos teikėjas o ne klientas. Čia tas pat kas nutiesti kelią, perduoti jį valstybinei įmonei ir mokėti jai už važiavimą tuo keliu. Absurdiška situacija ir 50% kompensavimas nepakankamas. ESO turi dengti 100% investicijos. Turi būti nustatyti aiškūs ir skaidrūs kriterijai kokiais atvejais yra investuojama į el.tinklo atnaujinimą. Dabar ESO investicijos vyksta neskaidriai. Skaidrumas imituojamas viešinant planuojamas investicijas, tačiau neakcentuojama kokiais kriterijais jos pasirenkamos.

    • 2020-09-30T06:33:22+03:00

      Neteisingas palyginimas su keliu. Yra taip - tu nutiesi / pagerini paskutinius 100 m kelio - privažiavimą prie savo gamyklos, kad galėtum naudoti kelią savo gamyklos reikmėms. Ir BŪTENT JĮ perduodi kitos įmonės nuosavybei, nes pats neturi žinių, kompetencijos ir noro jį prižiūrėti, nenori skirti tam lėšų. Bet kokie vietinės reikšmės daliniai tinklų kabeliavimo ar pralaidumo didinimo padengimai iš tarifo reiškia, kad nauda mažumai (tame tarpe - ir gamintojams iš atsinaujinančių) būtų padengiama daugumos vartotojų pinigais. To tikrai nereikia daryti. Dėl investicijų kriterijų skaidrumo - iš dalies sutinku, bet tas aktualu būtų ne tik ESO, bet visoms valstybinėms įmonėms.

  • 2020-09-30T06:57:05+03:00

    www︆.︆LeeXi︆.︆net - puikkus...

  • 2020-09-30T06:57:12+03:00

    www︆.︆LeeXi︆.︆net - puikkus...

  • 2020-09-30T08:37:35+03:00

    Lietuvoje yra iškreipta situacija su visais , t.t. ir elektros tinklais .Vartotojaas norintis gauti elektrą , turi ją gauti , o jau tinklų reikalas kaip ją atvesti . Kita medalio pusė , tai neteisinga plėtra , nei vienas miestas nevaldo situacijos su plėtra , kur švogeris sumanė , ten ir stato gamyklas , namus ir t.t .O išvystytos teritorijos toliau dirvonuoja , apleisti statiniai neprikeliami naujam gyvenimui . Neūkiškumas aiškus , o paskui sprendžiamos pasekmės , viena iš jų oro linijų kabeliavimas .O yra ir kitų problemų , kai el.linijos praeina per privačius sklypus ir ESO nenori jų išsikelti .

  • 2020-09-30T18:20:47+03:00

    "Tobulas" pasiūlymas - "Jei to reikia kažkokioms privačioms investicijoms" - tai 100%, jei ne 50%. Čia konstitucinis teismas, Ignitis+ESO su IPO investuotojais ir ESO klientai galės išsiaiškinti dabartinius ir, jei bus korekcijų, būsimus kriterijus.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791