Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-10-02 04:00
RĖMIMAS
2025-08-22 14:57
2025-08-18 21:14
2025-07-25 08:14
2025-06-14 17:46
2025-06-05 11:15
2025-04-09 13:33
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
tai ji dabar jau ir žemės ūkio ministrė. Ir net ne Lietuvos, o Ukrainos... keista...
O kodėl tranzito klausimams reikia būti žemės ūkio ministru?
Kas keista?
Lenkija nemato naudos, teisingiau izvelgia gresme. Bet A.A. matyt tame izvelgia dideles galimybes inovacijoms ir galiausiai LT ekonomikai. Idomu, kokias?
A.A. mato eilinė piaro kampaniją ir nieko daugiau.
Ir 1mln t pervežti per Lenkiją - iš kur tiek grudams skirtų vagonų paimti, dar su keičiamais ratais! Be BY batkos pagalbos niekaip
Kaune yra intermodalinis terminalas skirtas konteineriams perkelti iš vieno traukinio į kitą, jokių keičiamų ratų nereik.
Grūdus gal ir galima konteineriais, bet patogiau spec.vagonais biriems kroviniams. Konteinerius irgi turėti reikia ir Į konteinerius dar kažkaip pakrauti reikia, nors gal karo belaisviai ir maišais sunešios.
riedmenys nera keiciami , nera tokios technines opcijos Lenkijos-Lietuvos pasienyje, kol kas viskas atvyksta masinomis bei siek tiek konteineriais ant gelezinkelio... koks gudrutis kur nors mate keiciamus riedmenis? perspektyvos - teorines, paiskinima rasite Begos straipsnyje, kol kas visa logika gabenti tik automobiliais, vargu bau ar 200-300 tukstanciu tonu per metus grudu kiekis is Ukrainos pasieks Klaipedos uosta.