Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

9
  • 2023-04-18T17:52:05+03:00

    tai ji dabar jau ir žemės ūkio ministrė. Ir net ne Lietuvos, o Ukrainos... keista...

    • 2023-04-18T19:02:58+03:00

      O kodėl tranzito klausimams reikia būti žemės ūkio ministru?

    • 2023-04-18T20:06:25+03:00

      Kas keista?

  • 2023-04-18T21:17:19+03:00

    Lenkija nemato naudos, teisingiau izvelgia gresme. Bet A.A. matyt tame izvelgia dideles galimybes inovacijoms ir galiausiai LT ekonomikai. Idomu, kokias?

    • 2023-04-19T09:28:01+03:00

      A.A. mato eilinė piaro kampaniją ir nieko daugiau.

  • 2023-04-18T23:03:39+03:00

    Ir 1mln t pervežti per Lenkiją - iš kur tiek grudams skirtų vagonų paimti, dar su keičiamais ratais! Be BY batkos pagalbos niekaip

    • 2023-04-19T01:25:22+03:00

      Kaune yra intermodalinis terminalas skirtas konteineriams perkelti iš vieno traukinio į kitą, jokių keičiamų ratų nereik.

    • 2023-04-19T15:02:25+03:00

      Grūdus gal ir galima konteineriais, bet patogiau spec.vagonais biriems kroviniams. Konteinerius irgi turėti reikia ir Į konteinerius dar kažkaip pakrauti reikia, nors gal karo belaisviai ir maišais sunešios.

  • 2023-04-21T10:43:14+03:00

    riedmenys nera keiciami , nera tokios technines opcijos Lenkijos-Lietuvos pasienyje, kol kas viskas atvyksta masinomis bei siek tiek konteineriais ant gelezinkelio... koks gudrutis kur nors mate keiciamus riedmenis? perspektyvos - teorines, paiskinima rasite Begos straipsnyje, kol kas visa logika gabenti tik automobiliais, vargu bau ar 200-300 tukstanciu tonu per metus grudu kiekis is Ukrainos pasieks Klaipedos uosta.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791