Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2021-02-15T17:03:09+02:00

    Iš patirties ne SEB.

  • 2021-02-15T17:16:15+02:00

    Gurupay :)

  • 2021-02-15T18:40:44+02:00

    tikrai ne SEB.

  • 2021-02-15T23:03:24+02:00

    Jau ko ko, bet SEB šiame saraše neturėtų būti. Paskutinis bankas. Įmonės sąskaita atidaryta ir sunku uždaryti, bet kiekvieną kartą kai reik su jais bendradarbiauti - pasijauti kaip šuo.

  • 2021-02-16T11:26:18+02:00

    Revolut

  • 2021-02-16T17:59:18+02:00

    Jei SEB'e po nepateisinamai ilgo laukimo sulaukus "mirusios" kompetencijos konsultanto servisas laikomas geriausiu - tai turime tikriausią įrodymą, kaip žiauriai bankams nerūpi klientų aptarnavimo kokybė... Aišku, kad einama į paslaugų brukimo automatizavimą - bet tai bankų, o ne klientų pasirinkimas. Kaip trūksta stipraus banko ne su "tupu" mentalu viską automatizuoti, bet noriai ir kompetentingai kalbėtis su savo klientais - SEB gyvuoja iš kažkada susikrautos klientų duomenų bazės, bet ne iš šiandienos protingų žingsnių

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791