Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2021-11-24 06:00
2021-11-15 20:48
RĖMIMAS
2021-11-11 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Iš patirties ne SEB.
Gurupay :)
tikrai ne SEB.
Jau ko ko, bet SEB šiame saraše neturėtų būti. Paskutinis bankas. Įmonės sąskaita atidaryta ir sunku uždaryti, bet kiekvieną kartą kai reik su jais bendradarbiauti - pasijauti kaip šuo.
Revolut
Jei SEB'e po nepateisinamai ilgo laukimo sulaukus "mirusios" kompetencijos konsultanto servisas laikomas geriausiu - tai turime tikriausią įrodymą, kaip žiauriai bankams nerūpi klientų aptarnavimo kokybė... Aišku, kad einama į paslaugų brukimo automatizavimą - bet tai bankų, o ne klientų pasirinkimas. Kaip trūksta stipraus banko ne su "tupu" mentalu viską automatizuoti, bet noriai ir kompetentingai kalbėtis su savo klientais - SEB gyvuoja iš kažkada susikrautos klientų duomenų bazės, bet ne iš šiandienos protingų žingsnių