2021-02-15 17:24

Išbandymas karantinu – kuris bankas 2020 m. aptarnavo geriausiai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Bankai buvo pasirengę per pandemiją perkelti tiesioginį bendravimą į klientų konsultavimą telefonu, todėl kai kurie iš jų 2020 m. pademonstravo tikrai labai aukštą aptarnavimo kokybę, konstatavo pernai metų pabaigoje į šias įstaigas skambinę slapti pirkėjai. Tiesa, geriausiai aptarnaujančių Lietuvos bankų trejetuke pernai įvyko rokiruotė.

Aptarnavimo kokybės bankų sektoriuje tyrimą 2020 m. gruodį atliko UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“. Tyrimas vyko pandemijos metu, tad slaptieji pirkėjai šį kartą skambino į bankus ir teiravosi, kokios sąlygos taikomos norint tapti jų klientais. Tirti 6 komerciniai bankai: „Citadele“, „Medicinos bankas“, „Luminor“, SEB, Šiaulių bankas ir „Swedbank“.

Ieva Vėjelytė, „Dive Lietuvos“ tyrimų vadovė, informuoja, kad 2020 m. bendras klientų aptarnavimo lygis Lietuvos bankų sektoriuje įvertintas 82,6% iš šimto galimų.

52795
130817
52791