2020-09-30 18:27

Tyrimas: ko nebenori klientai ir kokiame versle svarbu pradėti aptarnauti per 2–3 minutes

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kai įvairiausių prekių ir paslaugų pasirinkimas – didžiulis, pardavėjams svarbu žinoti, ko tikisi jų klientai. Vartotojų lūkesčių tyrimas rodo, kad klientams svarbiausia yra aplinka ir malonus darbuotojų pasitikimas. Tačiau lūkesčiai keičiasi: pavyzdžiui, daugėja tokių klientų, kurie nenori, kad darbuotojas iškart prieitų ir siūlytų prekes ar teikiamas paslaugas. Išimtis – restoranai, ten klientai tikisi greitesnės darbuotojų reakcijos. Pastebima, kad dėl pandemijos papildomai atsirado su saugumu susijusių lūkesčių.

UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ kartu su UAB RAIT tyrime pernai rudenį dalyvavo įvairaus profilio 520 respondentų: įvairaus amžiaus, šeiminės padėties ir įvairių profesijų atstovai iš skirtingų gyvenamųjų vietų.

Respondentų buvo klausiama, kaip jie vertina aplinką, darbuotojų išvaizdą, visus aptarnavimo etapus nuo pasitikimo iki kliento išlydėjimo.

52795
130817
52791