„Microsoft“ atvėrus „Teams“ kodą, „Baltic Amadeus“ pasiūlė naujų įrankių

Bendrovės programėles „Retro“ ir „Scrum Poker“ jau patvirtino „Microsoft“. Jas galima atsisiųsti iš „Teams Store“ arba „Microsoft AppSource“ parduotuvių.
Aptariami įrankiai sukurti, atsižvelgiant į koronaviruso pandemijos verslui iškeltus iššūkius, – jie padeda užtikrinti reguliarų grįžtamąjį ryšį ir tinkamai įvertinti, kiek laiko reikės paskirtoms užduotims atlikti.
„Teams“ platforma per karantiną tapo svarbia pagalbininke, skirta dalytis dokumentais, kalbėtis su kolegomis, susitikti su klientais, daryti vaizdo konferencijoms ir kt. Patys aktyviai naudojame „Teams“ įmonės vidinėje komunikacijoje, todėl nusprendėme čia pritaikyti ir savo sukurtus įrankius. Iš pradžių juos naudojome bendrovėje, bet paskui nusprendėme pasiūlyti nemokamai išbandyti visiems vartotojams“ – sako Darius Dužinskas, „Baltic Amadeus“ personalo ir rinkodaros vadovas.
Prisidėjo ir studentai
Programėlė „Retro“ sukurta siekiant užtikrinti grįžtamąjį ryšį įmonėje ir organizuoti reguliarius projektų ar darbų aptarimus (retrospektyvas). Įrankis leidžia palikti atsiliepimų kolegoms, komandoms ir projektams, balais įvertinti kompetencijas. Jei projektas ilgalaikis, iš šių atsiliepimų galima spręsti apie jo eigą, o išsakomi komentarai ir patarimai komandoms padeda tobulinti jų darbo procesus.
D. Dužinskas priduria, kad prie šios programėlės kūrimo prisidėjo ir įmonės vykdomos studentų programos „IT Challange“ dalyviai.
„Tai buvo jų praktinė užduotis ir pirmasis rimtas projektas“, – teigia „Baltic Amadeus“ personalo ir rinkodaros vadovas.
Kitas įrankis yra „Scrum Poker“ („Scrum“ – tai lanksčiojo programavimo projektų valdymo metodas). Iš pirmo žvilgsnio programa kiek primena žaidimą. Tačiau įrankis skirtas komandoms tartis, kiek laiko joms prireiks konkrečioms užduotims ir visam projektui atlikti.
Programėlės veikimo principas toks: kiekvienas komandos narys išsirenka kortelę su skaičiumi, tuomet kortelės atskleidžiamos ir rezultatai aptariami. Po balsavimo didžiausią ir mažiausią skaičių pasirinkę komandos nariai gali argumentuoti savo pasirinkimą. Šis procesas kartojamas, kol komanda susitaria dėl bendro užduoties atlikimo laiko.
„Koronaviruso sukelta pandemija išmušė iš kasdienės rutinos ir paaštrino tam tikras problemas, nesvetimas kiekvienam dirbančiam komandoje. Tačiau net ir įprastu metu neretai pamirštama, kad dalykai, kurie mums – kasdienybė, gali būti efektyvesni. Svarbu suprasti, kad galima rasti bet kokių iššūkių sprendimo būdus, tik reikia kalbėtis ir ieškoti išeičių kartu“, – įsitikinęs D. Dužinskas.