2019-12-20 06:45

Įvardijo, kiek 2020 m. skirs Lietuvos turizmo rinkodarai, – verslas tai vadina katino ašaromis

Dalius Morkvėnas, Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dalius Morkvėnas, Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos turizmo galimybėms reklamuoti pasaulyje 2020-iesiems numatyta skirti apie 1,5 mln. Eur – 38% mažiau nei 2019 m. Iš ko bus finansuojama turizmo rinkodara 2021-aisiais, išvis neaišku. Turizmo verslas šiam tikslui skiriamą sumą vadina juokinga ir nuogąstauja, kad, pritilus šalies reklamai užsienyje, po kurio laiko gali sustoti ir užsienio turistų srauto į Lietuvą augimas.

Turizmo sektoriaus žmonės jau ne pirmus metus kritikuoja valdžią dėl abejingumo šiai ūkio šakai. Nors turizmas sukuria apie 5% mūsų šalies BVP, šio sektoriaus svarba šalies ūkiui nėra tinkamai įvertinta, o galimybės išnaudojamos ne iki galo. Tą liudija ir faktas, kad iki šiol Lietuva turizmo rinkodarai išleisdavo bene mažiausiai tarp Europos šalių.

2020-iesiems skirtas finansavimas yra dar beveik milijonu eurų mažesnis.

52795
130817
52791