2019-02-15 06:45

Įvertino draudikų aptarnavimą: silpniausia grandis ta pati, kaip ir bankuose

Ieva Bieliauskaitė, UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė: „Lyderių trejetukas aptarnauja vienodai gerai, skirtumas tarp jų yra labai menkas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ieva Bieliauskaitė, UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė: „Lyderių trejetukas aptarnauja vienodai gerai, skirtumas tarp jų yra labai menkas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovėse apsilankę slaptieji pirkėjai ištyrė, kad 2018 m. klientus geriausiai aptarnavo „Lietuvos draudimas“. Rinkos dalyviai mini priežastis, lėmusias, kad per porą metų šio sektoriaus aptarnavimo lyderių trejetuke įvyko rokiruočių.

Aptarnavimo kokybės ne gyvybės draudimo sektoriuje tyrimą atliko UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

2018 m. gruodį slaptieji pirkėjai lankėsi iš viso šešiose draudimo įmonėse. Jų dėmesio sulaukė „BTA Insurance Company SE“ Lietuvos filialas, „Compensa Vienna Insurance Group“, „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Gjensidige“, „Lietuvos draudimas“ ir „Seesam Insurance AS“ Lietuvos filialas.

52795
130817
52791