2018-06-05 09:00

Aptarnavimo segmente mato perkaitimą: kas padeda parduoti papildomai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tyrimai rodo, kad laisvalaikio, grožio ir sveikatos sektoriuose Lietuvoje aptarnaujama profesionaliausiai. Jie turi aukščiausius pasisveikinimo, šypsenos ir kliento pasitikimo rodiklius, o kartu skaičiuoja ir didžiausius papildomo pardavimo rezultatus.

Slapto pirkėjo tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ tyrimas rodo, kad lietuviai 2017 m. šypsojosi rečiau nei 2016 m., atitinkamai 95% ir 79%. Viena to priežasčių – didelis darbo krūvis.

„Vien užtenka pažvelgti į mažmeninę parduotuvę – iš salės darbuotojo reikalaujama ne tik aptarnauti klientus, tačiau ir susitvarkyti prekes salėje, suklijuoti etiketes, akcijas, skaičiuoti likučius sandėlyje ir t.t. Klientų pasitikimas ir aptarnavimas nekeliamas kaip svarbiausias prioritetas. Kita versija – darbuotojai nemyli savo darbo. Remiantis daugiau kaip 15.000 atliktų vizitų per 2017 m., „Dive Lietuva“ įvertino, kad mažiausiai laimingi darbuotojai tie, kurie dirba mažmenoje. To priežastis dažnai yra, kad šį darbą Lietuvoje renkasi žmonės, kurie neranda darbo kitur, didžiajai daliai tai yra laikina stotelė“, – tyrimo rezultatus komentuoja Audrius Sakalauskas, „Dive Lietuva“ vadovas.

52795
130817
52791