2018-04-09 09:00

Verslas be biuro ar parduotuvės. Ką daryti, kad klientai nebijotų pirkti

Darius Kiaulakis, UAB „Furniture Masters“, valdančios prekės ženklą „Čiužinių centras“, direktorius: „Esame labiau manufaktūra negu fabrikėlis. Todėl turėti savo parduotuvę mums būtų per brangu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Darius Kiaulakis, UAB „Furniture Masters“, valdančios prekės ženklą „Čiužinių centras“, direktorius: „Esame labiau manufaktūra negu fabrikėlis. Todėl turėti savo parduotuvę mums būtų per brangu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

E. prekyba leidžia pradėti verslą kur kas mažesnėmis sąnaudomis nei kuriant tradicinę parduotuvę ar biurą, vis dėlto dar daugelis pirkėjų nori pamatyti prekę gyvai ar susitikti su paslaugos teikėju. Kokių sprendimų randa verslininkai, kad

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo patrauklesnę kainą galima pasiūlyti pirkėjui. E. prekyba leidžia išvengti patalpų nuomos, be to, tokios įmonės dažniausiai yra vieno žmogaus ar šeimos verslas, taigi nereikia papildomai įdarbinti darbuotojų.

Tačiau norint pritraukti pirkėjų į virtualiąją erdvę irgi reikalingos investicijos. Ne tik e. parduotuvei reklamuoti, bet ir sukurti jai tokiai, kad pirkėjams viskas būtų aišku ir kiltų noras pirkti.

52795
130817
52791