2019-04-28 19:01

Pardavimų valanda „Narbutas International“: po bankroto atsirado kitoks požiūris ir nauja strategija

Gintaras Zdanys, „Narbutas International“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gintaras Zdanys, „Narbutas International“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pardavimų modelis, kuris gerai veikia Lietuvoje, nebūtinai bus sėkmingas užsienio rinkose. Todėl visiškai nepasiteisinus pardavimams galutiniams klientams, naują veiklos etapą prieš dešimtmetį pradėjusi biuro baldų gamybos įmonė „Narbutas International“ pasitelkė kitokią pardavimų strategiją. Ji jau leido užkariauti pusšimtį užsienio rinkų, į kurias dabar atėjo metas skverbtis dar giliau ir didinti pardavimus beveik dvigubai iki 2022 m.

VŽ tęsia straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimų rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių pardavimų strategijas, efektyvų pardavimo komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai: 2018 m. sektorių lyderiai, „Gazelės“, 500 Lietuvos verslo lyderių.

Pagal 2017 m. veiklos rezultatus VŽ sudarytame sektorių reitinge UAB „Narbutas Furniture Company“ (dabar – „Narbutas International“) užima pirmą vietą.

52795
130817
52791