Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-25 10:59
2025-09-19 10:33
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Įdomus sprendimas keisti puikiai žinomą prekės ženklą į visiškai naują, būtų įdomu daugiau sužinoti apie priežastis.
Spėju finansinės priežastys. Savininkas geriau žino ko nori, o bet tačiau man Kempinski daug solidesnis "brand'as" nei Hilton su savo dešimtimis "subbrand'u".
Spėju, vien Kempinski vardo turėjimas yra didelis frančizės mokestis. O naujas, dar tik įsukamas ženklas turėtų kainuoti pigiau. Bet kai koks užsienietis tam pačiam booking.com ieško kur apsistoti Vilniuje, sąraše pamatęs Kempinski vardą tikriausiai gali ramiai spausti "book now" ir nesiparinti, nes jau prieš tai galbūt yra gyvenęs Berlyne, Bankoke ar pan. "Curio by Hilton" skamba kaip dar vienas ekonominis brandas. Kita vertus, Kempinski vardas neegzistuoja USA ar UK rinkoje, skirtingai nei Hilton, gal čia tame priežastis.
na nzn ar čia daugiau į Vilnių iš Europos ir Azijos atkeliauja (kur Kempinski turi savo viešbučius) ar iš Šiaurės Amerikos. bet matyt esminė priežastis frančizės mokestis ir reikalavimai tai frančizei išlaikyti. man asmeniškai Kempinski kaip individualus viešbučių tinklas yra žymiai patraukliau atrodantis variantas nei Hilton viešbučių grupė kurios daugybė subbrandų net nenusako kokios tai kategorijos viešbutis ar ko iš jo tikėtis.
Kempinski - baisus dizainas. Zadejo savininkas rekonstrukcija, tikiuosi, ji ivyks, nes ta kicine boomeriu prabanga - tragedija :)
O tai gal...O gegužės 93.. tai čia kada? :)
Koks skirtumas ar Kempinskis ar Hilton, vis tiek kambariukai kaip kišenės ir nušniaukšti...
Esmė paprasta, Kempinski brendas prabangesnis, o turitų srautas į Lietuvą paprastesnis. Hilton brendas pilnai atitiks atvažiuojančio turisto perkamąją galią. Ir tai dar su klaustuku?