Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

57
  • 2020-05-21T11:56:08+03:00

    kam lietuviui stadionas?...

    • 2020-05-21T14:12:02+03:00

      Jūsų žiniai stadioną statė ne rusai, o vokiečių karo belaisviai :)

  • 2020-05-21T12:12:17+03:00

    Paminklas mūsų valdžios neūkiškumui ir intrigoms. Kiek pamenu, visus tuos darželius, muziejus ir kt. skirtingas veiklas prilipdė, kad būtų galima gauti ES paramą, nes vien tik stadionui ji nepriklauso. Tuo buvo apeliuojama, kad projektas dėl to yra rizikingas potencialiems privatiems koncesininkams, dėl ko didelė kaina ir maža konkurencija. Galų gale dėl valdžios aplaidumo ES parama nuplaukė, bet visos prilipdytos veiklos liko. Taigi, turim brangų, neracionalų projektą, kur visa rizika tenka valstybei. Gėda intrigantams ir biurokratams.

    • 2020-05-21T13:17:32+03:00

      visiska teisybe. Kam reikia ant vieno kalno tiek skirtingu objektu. Dabar, kai statybai nera ES pinigu, tegu pastato kelis stadionus vaikams, darzeliu ir pora baseinu. Zmones nori sportuoti, o ne alu gerti sededami stadiono tribunose

  • 2020-05-21T12:15:24+03:00

    Valstieciu chunta ir lieka chunta, bet projektas futbolo mafijai per Rubicon turint BEGALES mikro ir makro infrastrukturos problemu (read - miestas atrodo kaip Somalis) yra tikrai nereikalingas.

  • 2020-05-21T12:17:45+03:00

    Kam tas stadionas reikalingas? Geriau prižiūri jau esamus. Reikia džiaugtis kad žlugo toks projektas ir nereiks valstybiai bei jos piliečiams užmauti dar vienos skolos kilpos.

    • 2020-05-21T14:18:37+03:00

      visiškai sutinku

  • 2020-05-21T12:18:12+03:00

    ir puiku, dabar statybos atpigs, bus proga nusimesti visus ES finansavimo dėka atsiradusius prielipus ir skelbt naują konkursą, tą daryti ir statybas finansuoti turi ne Vms. Per brangiai kainuoja jų finansavimas - už ką Baltcap vilniečiai turi sumokėti 50 mln EUR per 25 metus, Vms galvos taip ir nesugebėjo paaiškinti. „veiksmus, kuriais valstiečių žaliųjų valdžia nužudė nacionalinį stadioną“? Politikavimas, nes nužudė realiai VPT, liepusi atmesti antrą pasiūlymą, po kurio prasidėjo nebe konkursas, o gumos tampymas po teismus, kurie pasakė kad VPT neteisi, tada LRV atsisakė rizikuoti ES pinigais, tada Vms įsivėlė į neaiškias derybas su Axis, sąlygų keitimus, tie atsivedė Baltcap, o vilniečiams kaina per 25 metus išaugo nuo pradžioje buvusių 3 mln. EUR iki 101 mln. EUR + su LRV biudžetiniais 54 mln EUR. Kaštai 156 mln EUR, o sutartyje viršutinė riba - taip pat Vms niekaip nepaaiškinti kosminiai 338,8 mln. eurų (280 mln. eurų be PVM). Kas dar? Na, dar Vilytė pakeitė darbą.

    • 2020-05-21T12:36:30+03:00

      Stadionas tai stadionas. Labiau sutikčiau, kad ir gerai kad nevystys būtent šito projekto. Tačiau, bent jau man iš pateiktos info susidaro vaizdelis, kad VPT tikrai vykdo užsakymėlį. Ir gana atvirai. O tai yra žymiai blogiau negu kažkoks stadionas. O dėl stadiono tai dabar labai gera proga nuveikt kažką gero (o gal kaip tik blogo): valstybėje panašu visiška anarchija, ankstyvasis kapitalizmas grįžta. Kunigaikštukų kovos. Tačiau Šimašius ant bangos. Bent jau bando turėti savo nuomonę. Na įdomus laikas vienok. Ypač stebint iš šalies. Bet nekoks vaizdelis esant viduje. Laukiu kada pilna jėga į žaidimą įsijungs: STT, FNTT ir kitos prijaučiančios organizacijos.

    • 2020-05-21T14:33:50+03:00

      Na VPT jei žiūrėti pagal įstatymo raidę griežtai yra visiškai teisi, bet ir savivaldybė teisi, pirkimą sugriovė Vyriausybė. Mauras, labai nesitikėčiau, kad pigs statybos. Bent jau kol kas naujų statybos objektų skaičius nemažėja. Šiuo metu pats statybose ir įvairiose grandyse žmonių trūksta, tiek kalbant apie pamatus, infrastruktūrą ar pan. Kur labiausiai stoja, tai ofisai ir nauji daugiabučių projektai. Gamybinės patalpos, sandėliai, individualūs namai varo toliau. O ir šiaip, per aną krizę labai atpigo statybos darbai?

    • 2020-05-21T14:40:10+03:00

      nieko jie nevykdo. Jei VPT buvo neteisūs pasiūlymų priėmimo epizode (teismas pripažino ir grąžino jų reikalavimu pašalintą dalyvį, nes tas pateikė pasiūlymą popieriuje, nors sąlygose nurodyta, kad tik elektroniniai), tai dabar, kaip Vms derybų metu išsipūtė kaina, keitėsi finansavimo šaltiniai, vidury konkurso į pasiūlymą atėjo nežinantys kur kišt pinigus private equity su prabangia etikete už 50 mln EUR... VPT prokurorų nurodymu ne veltui užsiėmė aiškintis, ir gerqi padarė savo darbą. Man daugiau klausimų kyla ne dėl VPT, o dėl Vilniaus miesto tarybos, kuri balsų dauguma palaimino šitą projektą, nepaisant visų kainos išsipūtimų, kuriuos reikės dengti iš miesto biudžeto. Poderskio "įstaiga jau kurį laiką neturi vadovo, todėl esą darbuotojai labiau pasiduoda įtakai." yra apgailėtinos sąmokslo teorijos, keista kad žurnalistai neprašo kloti įtakos įrodymų, arba užsičiaupt ir sėdėt krūmuose, jei jų neturi. VPT yra GN įtakos sfera, ir jokioms vyriausybėms nepavaldi : https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/prezidenturos-atstove-apie-vpt-vadovo-paieskas-su-nekonkurencingu-atlyginimu-nera-lengva-surasti-kandidata.d?id=84333267

  • 2020-05-21T12:23:59+03:00

    Nepatingejau akim permest VPT isvados, na skamba logiskai: jei pajamos is VMS (iskaitant "nuostoliu kompensavima") didesnes nei is rinkos, tai kokia cia koncesija? :)

  • 2020-05-21T12:42:02+03:00

    Nebuvo, Nera ir Nebus.

  • 2020-05-21T12:42:42+03:00

    Suprantu liberalo Simaskos...

  • 2020-05-21T12:44:25+03:00

    atdiduokit Avuliui ta sklypa dezutem uzkals. gera panorama per langa ten bus.

    • 2020-05-21T12:49:53+03:00

      Tikrai gera,galesi kaiminui is priesai esancio namo per langa ranka paspausti

  • 2020-05-21T12:47:22+03:00

    Nereikia ir ruso. Mes patys save naikiname ir tyčiojamės iš savęs. Gėda tęsiasi.

  • 2020-05-21T12:50:19+03:00

    nespejo prakeikti sovietai pastatyt stadiono tai laisva ir nepriklausoma jau 30 metu trepsi vietoj. baltarusai borisove pasistate highendini stadika vos uz 30mln ir tokiu pvz pilna europa, o pas mus viskas per kita gala vyksta nes apetitai dedziu labai dideli

    • 2020-05-21T14:35:57+03:00

      Na vat nepatiko, kad Vilnius su COVID tvarkosi geriau nei vyriausybė. Ir informaciją greičiau paskleidžia, ir iniciatyvos visos iš savivaldybių, ypač Vilniaus. Tai reikia kažkaip nubausti neklusnų miesto merą, kaip čia gali tyčiotis tokie iš pačio Rusijos pinigų išauginto vasalo Lietuvoje.

  • 2020-05-21T12:54:08+03:00

    O ka jeigu leisti Akropoliui toje vietoje (Seskineje) plestis, o stadiona pastatyti Vingio parke, vietoj numatomo Akropolio?

    • 2020-05-21T18:13:35+03:00

      kaip pirsztu į subinę [akį]. Senokai pas mai tokie įtarimai dėl visų tampymųsi ir stabdžių.

  • 2020-05-21T12:54:54+03:00

    tipo Vilnius is banku negali pasiskolinti 50 mln ir pasistatyti 30000 vietu stadiono? Kam sita konsesija? Kam ten ~10 pastatu ir 150 mln kaina? Kuo skiriasi simasius nuo zuoko? Ogi nieko, abu renkasi rubikona.

  • 2020-05-21T12:56:38+03:00

    Gera naujiena Miestas neturi statyti objektą banditų ir lažybininkų kontroliuojamam sportui!!!

  • 2020-05-21T13:05:08+03:00

    Vakarų fronte nieko naujo. Panevėžio autobusų stotis ir Nacionalinis stadionas lieka neįmenamomis mįslėmis Lietuvai. Kita vertus gera proga pastatyti pigiau (krizės kainomis) ir didesnį, nes 15k vietų "Nacionaliniam" stadionui man atrodo juokingai mažai.

  • 2020-05-21T13:13:44+03:00

    Aciu dievui. Gera proga bus padaryt pirkima krizinem kainom, o likusius desimtis lemu galetu skirti byranciam miestui tvarkyt

  • 2020-05-21T13:14:38+03:00

    Kam Lietuvai dviejų didesnių stadionų? Bus Kaune, ir užteks. Ką, vilniovskam ne fasonas važinėti 200 KM kelis kartus per metus į Kauną? O tą teritoriją rimtai reikia išnuomot verslui. Futbolo stadionelio užteks ir LFF, tik renovuoti reikia. Vis tiek neuzpildo Žalgiris ar kokie ten kiti

    • 2020-05-21T14:20:32+03:00

      pritariu

  • 2020-05-21T13:20:54+03:00

    Plačiąja prasme sutinku, kad šiandien jokio stadiono nereikia, bet tik nejuokinkit, kad VPT nevykdė politinio užsakymo. Tarnybos atstovė, komentuodama situaciją leido sau išsireikšti, kad „situacija su stadionu, tokia pati kaip ir su Lietuvos futbolu“, tai kas čia per pliurpalai? Čia VPT kompetencija vertinti kokia situacija su futbolu? Ne, VPT yra techninė institucija, kuri vertina kaip laikomasi įstatymų vykdant pirkimų procedūras. Taškas. Yra tekę man gyvenime susiginčyti su kelių policininku, kuris bandė surašyti protokolą už tai, kad jam, neturinčiam radaro (Sic!) pasirodė, kad aš viršijau greitį. Deja, kuo ilgiau šita kompanija bus valdžioje - tuo daugiau matysim atvejų, kai klapčiukai, vietoje to, kad dirbtų nurodinės visiems kas yra gerai, o kas blogai. Apgailėtina.

    • 2020-05-21T14:44:27+03:00

      įrodinėti turi tie, kas sako kad "vykdė". Koks leptelėjimas jums jau įrodymas? Taip tuoj įsirodysite, kad žemė plokščia.

    • 2020-05-21T16:27:08+03:00

      OMG, jūs čia rimtai? pasakė, kad nevykdė, tai jau tikrai nevykdė... O Narkevičius irgi sakė, kad neėmė. O ką jau ten apie Masiulį kalbėti... Tie leptelėjimai tiesiog atspindi mindset'ą valstybės tarnybos (deja, ir nemažos visuomenės dalies). Specialiai ir paminėjau tą policininko istoriją, su kuria kažkada susidūriau. Kai riboto intelekto žmogus gauna galios - visada tai vertina kaip įgaliojimą visiems kitiems paaiškinti kaip gyventi. Ir čia „leptelėjimas“ puikus pavyzdys.

    • 2020-05-21T16:45:11+03:00

      nepykite, bet jūsų virtuvinė logika pastatyta ant argumentavimo klaidų, apie kurias pasakojami anekdotai. Tipo, "jei rūko, tai vadinasi geria" "ak, tai jis mane kale pavadino?" ;-P https://yourlogicalfallacyis.com/burden-of-proof

    • 2020-05-21T16:52:15+03:00

      kitos klaidos, kurios matosi - iš vienos frazės darote išvadas https://yourlogicalfallacyis.com/anecdotal - tarnautoja atspindi mindset'ą valstybės tarnybos https://yourlogicalfallacyis.com/genetic - jei jau taip pasakė, tai vykdo užduotį https://yourlogicalfallacyis.com/false-cause sėkmės tobulinant loginioo argumentavimo įgūdžius, didelė visuomenės dalis jų neturi (čia išvada ne tik iš jūsų komentarų ;-)).

    • 2020-05-21T18:20:26+03:00

      bet pas aną policinyku dyrpantį galėjo makaulės viršuje būt įtaisytas virtualus, kuris €skaičiukus rodo.

  • 2020-05-21T13:52:13+03:00

    Trukt už vadžių,vėl iš pradžių.

  • 2020-05-21T14:02:43+03:00

    Gal žurnalistas galėjo paminėti kiek jau pinigų per nepriklausomybę užkasta tame prakeiktame stadione ? Kažkurioje laidoje kažkurio atsakingo klerko kai paklausė tai nesugebėjo pasakyti kiek kainavo :( Ten jau koks šimtas milijonų užkasta ar dar ne? Gal Šimašius su Zuoku ant pirštu bent paskaičiuoja kiek kainavo projektai ir "statybos", plius minus dešimt milijonų :) ? Valstybė apskritai neturi kišti savo pinigų į tą pelkę, jei reikės vieną kartą metuose tai tegu nusiperka kaip paslaugą renginį tame stadione iš privatininko kuris gali išlaikyti tokį stadioną :)

  • 2020-05-21T14:23:37+03:00

    Pagarba valstiečiam, kad Rubikono aferą sustabdė!!!

  • 2020-05-21T14:24:26+03:00

    Teisingas sprendimas! Seniai reikejo ta nesamoninga projekta stabdyt. Net iki ES paramos atsaukimo. Bus paminklas CPVA ir kitu instituciju (ne)kompetencijai

  • 2020-05-21T14:26:35+03:00

    Vilniuje reikia statyti dengtą futbolo stadioną, kad atitiktų Lietuvos klimatines sąlygas ir renginiai galėtų vykti visus metus. Dabar geras laikas miestui investuoti į tokį objektą, pasiskolinti lėšų kol rinkoje pinigų kaina pigi ir pastatyti tai kas reikalinga. Skaidriai ir racionaliai

  • 2020-05-21T14:36:06+03:00

    Gaila, kas valstiečiai ir vėl kiša koją... Stiprybės toliau Merui!!!

  • 2020-05-21T14:37:02+03:00

    “pavesti ministerijai kartu su Futbolo federacija padaryti šį projektą valstybės investiciniu projektu ir pastatyti Vilniuje futbolo stadioną” - su visokiom LFF banditu prieglaudom tik ir daryti projektus

    • 2020-05-21T14:53:31+03:00

      čia apie LFF buvusius ar esamus? po kvedaro skandalų lyg neteko girdėti. Klausimas, ar LRV teikimu Seimui nusprendus Šimašius turi pagrindą neatiduoti sklypo, nes čia jau politinė kova, futbolas tik fonas.

    • 2020-05-21T15:09:28+03:00

      As apie esamus. Vykdomojo komiteto vienas is nariu yra daug kartu matytas kriminalu skiltyje

    • 2020-05-21T15:25:58+03:00

      Kai Skvernelis nori vietoj Šimašiaus pastatyti sau "paminklą", tai tinka ir visokie LFF. Kodėl tik futbolas? Jis ką - sugebės išlaikyti tokią areną? O miestas gali visokių veiklų turėti dengtoje arenoje. Ir kieno čia klausimas - ar vyriausybės, ar miesto? Nes paskutiniu metu Skvernelis tiesogiai perima vadovavimą vis platesniam klausimų ratui.

    • 2020-05-21T16:09:48+03:00

      kai miesto galvoms stringant su finansavimu vienintelis variantas yra papildomi 50 mln EUR išlaidų (čia apie Baltcap, kas yra +50% projekto vertės per 25 metus, finansavimo palūkanos plius mistinės rizikos), aš už tai kad imtų vyriausybė. Koks skvernelis beperimtų.

  • 2020-05-21T15:25:50+03:00

    CIRKAS tesiasi. Tika suplanavom istaskyti 6.5 mljrd pinigu, tai gal statom uz tuos 95 mln ir bus rami galva?

  • 2020-05-21T15:42:26+03:00

    Zinote kodel sugriuvo Lietuva ? Todel kad ja valdo tie kas sugriove SSSR :)

    • 2020-05-21T18:38:59+03:00

      a anie sugriovė todėl, kad jiems taip buvo liepta tų, kurie statė [šviesų rytojų, anot jų senelių]

  • 2020-05-21T15:58:54+03:00

    problema ne meras, o senieji savyvaldybės darbuotojai ir visokių skyrelių viršininkai kurie dirba savaip nepriklausomai nuo mero ar tarybos. Deja, stadionas yra misija neįanoma

    • 2020-05-21T16:41:13+03:00

      matau, jūs eilinį kartą teoriškai gerai informuotas apie problemas ;-) Šiuo atveju meras ir komanda tapo VPT pirmojo sprendimo aukomis, bet priminkite, kas priima sprendimus? Gal "senieji darbuotojai"? nejuokinkite. Nepatiko Vaitkunskienė, atleidau, pastačiau Poderskį, jokių problemų. Taigi nereikia čia lia-lia apie nenugalimus mistinius valdininkus, kad ir įspraustas į rėmus bet sprendimus priiminėjo ir nesuvokiamai išbrangusius mums, mokesčių mokėtojams biudžetus laimino Šimašius su politine komanda, po to stūmė per tarybą - vieni politikai, jokių jūsų išsigalvotų tarnautojų.

  • 2020-05-21T16:07:42+03:00

    Pirmoje eilėje savivaldybė lai išnaikina pas save korupciją , kyšininkavimą . Tada į procesus bus žiūrima ne kaip į pasipiningavimą , atsiras pinigų ir stadionams , ir baseinams ir parkams . O valdininkams visada buvo gerai tada , kai yra sumaištis ir dideli pinigai , jiems tai reiškia dideli kyšiai

  • 2020-05-21T16:08:28+03:00

    Aš dar vaikų neturiu, bet turbūt ir anūkai nepamatys stadiono.

    • 2020-05-22T15:23:50+03:00

      Tą patį pagalvojau.

  • 2020-05-21T16:27:56+03:00

    Kiek buvo “pagaminta” projektų? Kiek kainavo visi šie projektai? Kostiumuoti Nevykėliai.

  • 2020-05-21T16:37:09+03:00

    sulyginti griūvėsius su žeme, bei pasėti žolę kad nedarkytų akis Taip pat negrįžti prie šio klausimo. Nėr futbolo nėr stadiono

  • 2020-05-21T18:34:19+03:00

    Reiktu uz tuos pinigus nupirkti rusisku trasu be muitu, gerai patresus viskas atsipirktu nuemus dideli derliu.

  • 2020-05-21T20:51:09+03:00

    Gal geriau "Silicio KALNĄ" ten statyti? Investuoti į mokslo bazę, o ne į pramogas? Jeigu LT žmonės taip dėl inovacijų/mokslo būtų pakvaišę, nei dėl sporto renginių LT būtų Šveicarija. Šimašius yra protingas vyras, todėl tikiu, kad sugalvos kažką gero ir naudingo visai LT, o tas stadionas tik dėl vaizdo, principo ir reklamos reikalingas. Futbolas ne Lietuvos maštabams, duok Dieve kašio lygi dar išlaikyti gerą, o toliau viskas mokslui. Be mokslo tapsime užkapiu rytų Europoje.

  • 2020-05-21T22:11:11+03:00

    As prisimenu kazkas juokavo, kad krize ateina, nes vel stadiona pradejo statyti. pasirode tiesa, kaip uzburtas tas stadionas

  • 2020-05-22T09:25:45+03:00

    Kam valstiečiams stadionas?

  • 2020-05-22T11:20:35+03:00

    Kam tam Vilniui stadionas? Telšiai pasistatė, dabar dar apšvietimą įrengs už 500 000 Eur. ir atitiks FIBA reikalavimus, tada galėsime rengti tarptautinius turnyrus.

  • 2020-05-22T11:20:43+03:00

    Kam tam Vilniui...

52795
130817
52791