VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2024-03-07 09:46

„MyBee“ vadovas Lukas Jurkšaitis: kodėl verslas renkasi automobilio prenumeratą?

„MyBee“ vadovas Lukas Jurkšaitis.
„MyBee“ vadovas Lukas Jurkšaitis.
Verslų požiūris į nuosavų transporto priemonių parko valdymą keičiasi. Įmonės vis labiau susitelkia į savo teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimą, o didžiąją dalį operacinės veiklos, įskaitant ir automobilių parką, patiki išorės partneriams. Šį pokytį itin katalizavo ekonominis nestabilumas, kurio kontekste automobilio prenumerata įmonėms tapo dar patrauklesniu pasirinkimu.

Pastarųjų 4 metų įvykiai pasaulyje – pandemija, karas, gamybos grandinių sutrikimai, infliacija bei EURIBOR kilimas – pakoregavo daugelio iš mūsų požiūrį ne tik į kasdienį gyvenimą, bet ir į verslo vystymą. Viena svarbiausių pamokų, kurią galėjome išsinešti iš šio laikotarpio, tai kad išgyvena tik tie, kurie gali greitai adaptuotis, prisitaikyti prie situacijos bei priimti savalaikius sprendimus. 

Besikeičianti ekonominė aplinka ir vartotojų įpročiai lėmė sparčią prenumeratos verslo modelio plėtrą, tai puikiai atsispindi pažvelgus į tokius technologijų bei transliacijų gigantus kaip  „Microsoft“, „Netflix“, „Spotify“ ir „Amazon“. Vartotojai vis dažniau renkasi prekių ir paslaugų prenumeratą, nes ji suteikia laisvės, lankstumo ir galimybę veiksmingiau planuoti savo finansus. 

Tokiame kontekste alternatyvių mobilumo paslaugų, pavyzdžiui, automobilių prenumeratos paslaugos stiprybės tik dar labiau išryškėjo. Dabartinės rinkos tyrėjų prognozės rodo, kad prenumeratos verslo modeliai populiarės toliau. Pavyzdžiui, remiantis „Straits Research“ 2023 m. tyrimu, automobilių prenumeratos rinkai Europoje iki 2031 m. prognozuojamas 32,9 proc. augimas. 

Žemiškus klausimus sprendžia ekspertai 

Bendrovės automobilių parko priežiūra yra brangus dalykas, tiek kaštų, tiek laiko prasme. O juk puikiai žinome, kad laikas versle yra pinigai. Kažkas iš įmonės turi pasirūpinti draudimo sąlygomis ir periodine technine apžiūra, taip pat užtikrinti, kad laiku būtų pakeistos padangos, esant poreikiui, ieškoti remonto paslaugų ir pan. Kuo didesnis automobilių kiekis, tuo daugiau resursų reikia priežiūrai ir administravimui. 

Sklandžiai suderintas automobilio remontas gedimo atveju ar po autoįvykio bei operatyviai suorganizuotas pakaitinis automobilis yra ne maloni smulkmena, o darbuotojų laiką saugantys transporto valdymo elementai, kuriuos užtikriname savo veikloje. Juk kartais pavėluota kelionė į verslo susitikimą gali kainuoti daug daugiau, nei sutaupyta suma gedimų administravimui. 

Todėl natūralu, kad modernūs verslai, nenorintys švaistyti savo resursų šiems dalykams ieško išorės partnerių pagalbos. Būtent visus šiuos rūpesčius klientams nuo pečių nuima transporto priemonių prenumerata ir pagaliau automobilis gali tarnauti verslui, o ne atvirkščiai. 

Tai, kad vis daugiau verslų dalį funkcijų perleidžia partneriams, indikuoja vieną svarbų dalyką – nustojome bandyti būti visų galų meistrais ir visų reikalų žinovais. Tampame labiau vakarietiški ir suprantame, kad geriausiai pasirūpinti vienu ar kitu aspektu gali savo srities profesionalai.  Pradedame vertinti kompetencijas, kurios reikalingos išspręsti ir optimizuoti kartais, rodosi, ir labai žemiškus, tačiau sėkmingai veiklai būtinus klausimus. Tai džiugina.

Kai norisi aiškumo ir paprastumo 

Šiandieniniams verslams daiktų ar paslaugų prenumerata siūlo finansinį apibrėžtumą ir lengvesnius vidinius procesus. Mūsų klientai dažnai šiuos aspektus akcentuoja kaip vienus iš pagrindinių, nulėmusių nuosavo automobilių parko keitimą į prenumeratą. 

Prenumeratos principas suteikia galimybę veiksmingai planuoti savo finansus. Pavyzdžiui, prenumeruojant „MyBee“ automobilį už fiksuotą mėnesinį mokestį gauni viską, ko reikia kasdieniam jo naudojimui – jokių netikėtų išlaidų automobilio remontui ar priežiūrai. Nereikia rūpintis automobilio nusidėvėjimo kaštais ar kaip jį reikės realizuoti ateityje. 

Pasirinkus automobilių nuomą galima išvengti dalies administracinės naštos, nes paslaugos užsakymo procesas labai paprastas – internetinėje programėlėje galima tiek išsirinkti automobilius, tiek atlikti apmokėjimą. Jokios popierinės sutartys ar ilgos administracinės procedūros netrukdo verslo kasdienybės. 

Iš esmės mes klientus vertiname daug lanksčiau, nei finansinės įstaigos. Todėl automobilio prenumerata dažnai yra prieinamiausias būdas greitai gauti automobilį jauniems ir tarptautiniams verslams. 

Tiems, kurie nebijo nuolat keistis 

Neprognozuojamiems laikams reikalingas lankstumas ir greitis, kurie yra vienas kertinių tokio tipo paslaugų privalumų. 

Organizacijoms jau tapo įprasta, kad norint įsigyti naujus automobilius tenka gerokai palaukti, o tuo tarpu automobilių prenumerata verslui pasiekiama dar tą pačią dieną. Pakitus verslo mobilumo poreikiams prenumeruojamą transporto priemonę galima keisti – miesto visureigį į komercinės paskirties automobilį ar elektromobilį. Taip pat galima lanksčiai rinktis prenumeratos terminus nuo 6 mėn. iki 5 metų bei lengvai koreguoti transporto priemonės prenumeratos trukmę – pratęsti sutartį ar ją nutraukti. 

MyBee“ sau tinkamiausius sprendimus randa ir sezoninių verslų atstovai, kai, pavyzdžiui, automobilis reikalingas tik šiltuoju metų laikotarpiu. Automobilių prenumerata suteikia jiems galimybę turėti reikiamą transporto priemonę savo veiklos vykdymui be ilgalaikių įsipareigojimų, sudėtingų sutarčių ir tik tada, kai jos tikrai reikia. 

Tad trumpas atsakymas, kodėl verslai renkasi automobilių prenumeratą vietoje jų įsigijimo? Nes reikalingas transporto priemones įmonėms siūlome lanksčiai, greitai, patogiai ir aiškiai. Ilgalaikė automobilių nuoma suteikia galimybę transporto priemonėmis naudotis bei jas valdyti kur kas efektyviau – be sudėtingų įsipareigojimų ar kasdienės priežiūros rūpesčių.  Tikiu, kad sudėjus visas šias dedamąsias į vieną, automobilių prenumerata dažnu atveju gali tapti palankiausia alternatyva įmonės transporto parko valdymui.

52795
130817
52791