„Maserati“ grįžta į GT čempionatą: pirmąkart išbandė naująjį GT2 modelį

    Reklama publikuota: 2023-03-13
    svg svg

    „Maserati“ sugrįžo. Gamintojas „Varano de’ Melegarii“ trasoje pirmąkart išbandė naująjį savo lenktyninį automobilį GT2. Kol kas tai tik pirmieji iš daugelio testų, o „Maserati“ sugrįžimą į GT lenktynes simbolizuojantis GT2 modelis birželio pabaigoje bus pristatytas 24 valandų Spa lenktynėse Belgijoje.

    Paskutinį kartą „Maserati“ šiose lenktynėse pasirodė su pergalingu MC12 modeliu, kuris keliskart yra laimėjęs šį čempionatą. Naujasis GT2 modelis buvo išleistas su pasiryžimu atkartoti ryškiausias pirmtako lenktynes. Tiesa, „Maserati“ planai apie sugrįžimą į automobilių sportą pasitvirtino jau pernai, kai gamintojas nusprendė dalyvauti prestižiniame elektrinių bolidų pasaulio čempionate „Formula E“. Taip „Maserati“ buvo įtraukti į Europos GT2 serijos dalyvių sąrašą.

    Pergalėms sukurta konstrukcija

    Nepaisant to, kad „Maserati GT2“ paruoštas lenktynėms, atsisakant papildomo svorio ir visų serijiniams automobiliams privalomų dalykų, jame vis tiek atsispindi greitis, elegancija, stilius ir inovacijos. Gamintojo dizaineriai dirbo kartu su GT2 inžinieriais, kad lenktyninis modelis išlaikytų „Maserati“ estetiką.

    Čia sumontuotas revoliucinis „Nettuno“ V6 variklis iš supersportinio „Maserati MC20“. Šiame 630 AG variklyje veikia visiškai nauja ir „Maserati“ patentuota dvigubo uždegimo sistema. Tokio paties principo degalų uždegimo sistema yra ir „Formulės 1“ boliduose.  Kompaktiškas ir galingas variklis kartu su anglies pluošto monokoku – geriausias būdas pasiekti konkurencingą svorio ir galios balansą. Tuo tarpu išlengvinto kompozitinio kėbulo aerodinamika spaudžia jį prie kelio posūkiuose ir sumažina oro pasipriešinimą, skriejant maksimaliu greičiu tiesiojoje.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Tobula pusiausvyra

    Daug dėmesio buvo skirta tam, kad oras spaustų automobilį vienodai tiek gale, tiek priekyje. Todėl lygus dugnas buvo sukurtas taip, jog veiktų tobulu tandemu su priekiniu skirstytuvu ir galiniu reguliuojamu aptaku. Taip pat kiekviena kėbulo dalis turi specialius tvirtinimus, kurie leidžia greitai jas pakeisti, o tai labai svarbu ilgų nuotolių lenktynėse.

    Tuo tarpu važiuoklė buvo sustiprinta ir tapo dar standesnė. Apskritai visos pakabos dalys buvo pakeistos lenktyninėmis. Pavyzdžiui, amortizatoriai turi reguliuojamus nustatymus, o priekyje ir gale sumontuoti stabilizatoriai taip pat turi kietumo nustatymus. Taip automobilį galima pritaikyti prie skirtingų trasų specifikos arba lenktynininko vairavimo stiliaus.

    Išlaikė savo stilių

    Taip pat naujajame „Maserati GT2“ sumontuota sekvencinė 6 laispsnių lenktyninė pavarų dėžė valdoma mentelėmis prie vairo. Pavaros perjungiamos akimirksniu ir be jokių galios nuostolių. Įprastas salono apdailas čia pakeitė lengvas anglies pluoštas, o vairuotojas turi skaitmeninį 10 colių prietaisų skydelį. Salonas atrodo intuityviai ir tuo pačiu futuristiškai bei puikiai dera su specialiu „Maserati Corse“ grafiniu dizainu ir spalvomis išorėje.

    „Maserati GT2“ savo avangardiniu dizainu ir galia atspindi vienodas dizaino ir inžinerijos skyriaus pastangas sukurti stilingą ir prabangų lenktyninį automobilį. Todėl modelis jau dabar ruošiasi ištirti naujas teritorijas ir pratęsti pergalingas „Maserati“ tradicijas automobilių sporte.

    Įspūdžiai po pirmųjų testų

    Kaip pasakoja „Maserati“ vairuotojas-bandytojas Andrea Bertolini, pirmieji GT2 testai nuteikia pozityviai.

    „Pirmosios dienos visuomet sukelia daugiausiai jaudulio, ypač kai man teko garbė keturiskart laimėti GT1 pasaulio čempionatą su „Maserati MC12“. Dabar vėl turime šansą grįžti į automobilių sportą su dar vienu puikiu automobiliu. Labai smagu vėl atsisėsti prie GT automobilio vairo, kai visi aplink yra motyvuoti siekti to paties tikslo. Kurdami šį automobilį visą dėmesį skyrėme ne tik tam, kad jis būtų konkurencingas. Savo vairavimu, galia ir komfortu „Maserati GT2“ taip pat yra idealus automobilis vairuotojams džentelmenams. Norime, kad šiame automobilyje jie pasijaustų ypatingai“, – pasakoja patyręs lenktynininkas.

    Pasak jo, pastaruosius keletą mėnesių, prieš pirmuosius testus trasoje, visa komanda stipriai dirbo prie simuliatoriaus.

    „Esu dėkingas, kad galiu dirbti su tokiais savo amatui atsidavusiais žmonėmis. Todėl pirmosios dienos, kai visi planai virsta realybe, nuteikia pozityviai ir leidžia maksimaliai ištobulinti automobilį. Tačiau prieš sugrįžimą į lenktynes dar turime daug ką nuveikti ir laukia intensyvūs testai“, – atskleidžia A. Bertolini.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    „Maserati“ grįžta į GT čempionatą: pirmąkart išbandė naująjį GT2 modelį Verslo tribūna

    „Maserati“ sugrįžo. Gamintojas „Varano de’ Melegarii“ trasoje pirmąkart išbandė naująjį savo lenktyninį...

    Vienas svarbiausių „Maserati“ modelių atvyksta į Lietuvą Verslo tribūna 3

    Automobilių gamintojai „granturismo“, „grand tourer“ ir GT pavadinimus skiria modeliams, kurie pasižymi...

    Naujasis „Maserati GranTurismo“ – nuo gilių stiliaus tradicijų iki dar nematyto variklio Verslo tribūna 1

    1947-ieji, Italijos, kaip ir visos Europos, ekonomika tik pradeda atsigauti po Antrojo pasaulinio karo, o...

    „Maserati MSG Racing“ komanda po nesėkmės pirmose lenktynėse ūpo nepraranda Verslo tribūna

    „Maserati MSG Racing“ pradėjo naują erą „Formulės E“ lenktynėse ir startavo Meksike esančioje „Hermanos...

    „Maserati“ pristatatė pirmąjį savo elektrinį „Formulės E“ bolidą Verslo tribūna

    Lenktynių komanda „Maserati MSG Racing“ atskleidė, kaip devintajame „Formulės E“ pasaulio čempionato sezone...

    Devintajame „Formulės E“ sezone „Maserati MSG Racing“ komandoje lenktyniaus M. Guntheris ir E. Mortara Verslo tribūna

    2023 metų prestižinių elektromobilių lenktynėse „Formulė E“ debiutuos „Maserati“. Tai bus pirmasis itališkas...

    „Maserati Project24“ – radikalus unikalumas trasoje Verslo tribūna

    „Maserati“ pristato „Project24“ modelį. Kaip išduoda jo pavadinimas, bus išleista tik ribota serija šių...

    2023 metais „Maserati“ lenktyniaus „Fanatec GT2 European Series“ čempionate Verslo tribūna

    Modena, Liepos 28 d., 2022 – Dar vienas didelis žingsnis „Maserati“ automobilių sporto strategijoje –...

    Į Lietuvą žengia naujasis „Maserati“ kūrinys – „Grecale“ Verslo tribūna

    Elegancija, našumas, naujovės ir universalumas. Prisimindami savo praeitį ir turėdami aiškią ateities viziją,...

    „Maserati“ – prekės ženklas, kuris turi aiškią viziją Verslo tribūna

    Išskirtinis dizainas, interjeras, nuoseklumas bei atkaklumas – tai „Maserati“ prekės ženklas. Prieš daugiau...

    „Maserati MC20 Cielo“ nukels vairuotojus į visiškai kitą pasaulį Verslo tribūna 2

    Pernai „Maserati“ Lietuvoje pristatė savo sportiškiausią modelį MC20, o dabar gamintojas atskleidžia...

    MC20 Cielo: pristatome naujojo Maserati spyder vardą Verslo tribūna

    Modena, 2022 m. gegužės 16 d. – Maserati jau pasiruošė dar vieno naujo modelio pristatymui: tai visiškai...

    „Maserati“ „Rolex Monte-Carlo Masters 2022“ turnyre Verslo tribūna 1

    Modena, Balandžio 8, 2022 – „Maserati“ remia „Rolex Monte-Carlo Masters“ turnyrą: nuo balandžio 9 iki 17...

    „Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate Verslo tribūna

    „Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT...

    „Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

    Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

    Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

    Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

    „Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

    Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

    „Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

    Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

    „Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

    Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

    Verslo žinių pasiūlymai