VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-03-27 06:45

Verslą auginusios „Tokvilos“ vadovas G. Ignotas: plėtrą diktuoja klientai

Gintautas Ignotas, „Tokvila“ generalinis direktorius.
Gintautas Ignotas, „Tokvila“ generalinis direktorius.
Per pastaruosius ketverius metus „Toyota” automobilių atstovas Lietuvoje „Tokvila“ pardavimų pajamas augino beveik tris kartus - iki 108 mln. eurų 2024 metais. Stiprinant poziciją verslo segmente, šiemet Savanorių pr. 274 atidarytas pirmasis dedikuotas „Toyota Professional“ komercinio transporto salonas. Gintauto Ignoto, „Tokvilos“ generalinio direktoriaus teigimu, plėtra buvo natūrali reakcija į klientų poreikius. Anot jo, išskirtinai verslui skirtos paslaugos ir visos „Toyota“ modelių gamos pasiūla vienoje vietoje leis patogiau aptarnauti pirkėjus ir toliau auginti įmonės pozicijas verslo segmente.

Išlaiko pagrindinę vertę – lankstumą

Kartu su „Tokvilos“ įkūrimu sostinės Savanorių pr. 1994 m. į Lietuvą oficialiai atkeliavo ir gerai žinomas japonų automobilių ženklas „Toyota“. Jam populiarėjant tarp lietuvių, augo ir „Tokvilos“ paslaugų spektras privatiems ir verslo klientams, išsiplėtė siūlomų automobilių gama, tuo pačiu nuosekliai kilo ir pardavimų verslui tempas.

„Suprasdami, kad verslo poreikiai yra kitokie nei privataus pirkėjo, buvome pirmieji dar 2020 m. verslo segmentui dedikavę atskirus vadybininkus. Šiandien jų yra net keturi. Tai leido susikoncentruoti ir pasiūlyti tai, ko verslui reikia, spręsti jo mobilumo klausimus, pateikiant efektyviausius sprendimus vietoje ir laiku, – kalba G. Ignotas. – Ilgainiui „Tokvila“ tiesiog išaugo savo rūbą – į verslo segmentą perkelta geroji privačių klientų aptarnavimo praktika šiemet sustiprinta ir papildoma pridėtine verte – dedikuoto „Toyota“ komercinio transporto salono atidarymu.“

Naujasis „Tokvila“ salonas, Savanorių pr. 274.

Prieš du metus sostinės Savanorių pr. 274 duris atvėręs salonas pirmiausia buvo skirtas kėbulų remonto ir naudotų „Toyota Approved“ automobilių prekybos poreikiams. Tačiau sekant kitusia verslo strategija ir reaguojant į papildomų paslaugų paklausą, naujajame salone pradėtas teikti ir „Toyota“ automobilių techninis aptarnavimas bei kitos serviso paslaugos. Šiandien šiame salone klientai taip pat gali rasti ir papildomą „Toyota Professional“ naujų komercinių automobilių erdvę, gauti profesionalią dedikuotų vadybininkų konsultaciją, apžiūrėti komercinių automobilių gamą ir išbandyti dominančius modelius bandomųjų automobilių parke.

„Toyota Professional“ nėra tik automobiliai, tai platus paslaugų paketas, išsiskiriantis rinkoje. Jis apima automobilio įrengimą pagal individualius poreikius, garantijas, pagalbą kelyje visoje Europoje, draudimo ir finansavimo, automobilio nuomos, likutinės vertės užtikrinimo, automobilio atpirkimo, prioritetinio užrašymo į servisą, greitojo aptarnavimo „Express Service“ ar pakaitinio serviso automobilio paslaugas. „Toyota“ išsiskiria plačiu aptarnavimo centrų tinklu Baltijos šalyse, net du „Tokvilos“ techninio aptarnavimo ir remonto centrai veikia sostinėje. Periodinės automobilio priežiūros servise metu klientai gali darbuotis specialiai tam įrengtose darbo vietose, pabūti poilsio erdvėse ar salonuose veikiančiose kavinėse“, – detalizuoja G. Ignotas.

Šį vertės pasiūlymą dar labiau sustiprina pačių „Toyota“ automobilių gama. Gamintojas eina tendencingai paskui pirkėjo poreikius, todėl komercinį transportą verslas gali įsigyti modeliuojant sau reikiamus transporto parko scenarijus – galimas lankstus skirtingų transmisijų ir variklių, įskaitant visiškai elektrines jėgaines, pasirinkimas.

Verslo klientų vadybininkų komanda (iš kairės į dešinę): Darius Solovjovas, Martynas Galinauskas, Dmitrijus Makarovas ir Simonas Paulionis.

Kartu užaugo ir automobilių portfelis

Šiuo metu „Tokvilos“ komercinio transporto salone verslas gali rinktis iš 6 modelių. Salono atidarymą paženklino ir pristatyta visiškai atsinaujinusi, elektrines versijas turinti komercinių automobilių gama, kurioje debiutuoja naujas „Toyota Proace Max“ – didžiausias modelis, kartu su atnaujintomis „Proace“, „Proace Verso“, „Proace City“ ir „Proace City Verso“ automobilių versijomis, dar labiau praplėtęs pasiūlą verslo klientams.

Pasak G. Ignoto, vertinant vis griežtėjančius taršos reikalavimus, svarbu galvoti apie tvaresnius transporto sprendimus, formuoti ekonomiškai pagrįstą, kokybišką, bet tuo pačiu tvarų transporto parką. „Toyota“ siūlomas elektrinių komercinių automobilių asortimentas leidžia tai padaryti įvertinant savo galimybes ir šiandieninius poreikius, taip nuosekliai įgyvendinant reikiamus automobilių parko pokyčius.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2965?placement=

„Svarbu jau dabar pradėti bandyti naujas technologijas, palaipsniui mokytis ir vertinti, kas pasiteisina, spręsti iškilusius iššūkius, nes ateityje šie reikalingi pokyčiai gali būti skuboti. „Toyota“ automobiliai yra puikus partneris šiame procese – jie yra pažangūs, vis tobulėjantys, grįsti naujausiomis technologijomis, kurios užtikrina mobilumą ir komfortą vykdant komercinę veiklą. Nors parko atnaujinimas yra išties nemažas iššūkis, tai taip pat yra ir tendencingas žingsnis į ateitį bei papildomos ekonominės naudos verslo vystymui“, – pažymi jis.

Visiškai naujas „Proace Max“ modelis siūlo šešias skirtingas konfigūracijas, jo didžiausias modelis gali talpinti iki 17 kūb. m dydžio krovinį, o elektrinė modelio versija nuvažiuoja iki 424 km viena įkrova pagal WLTP standartą. „Proace Max“ universalumas taip pat pasižymi tuo, kad modelį galima komplektuoti su savivarčiu kėbulu, krovinių gabenimo erdve be stogo ar didesne kabina, kurioje įrengtos dvi sėdimų vietų eilės keleiviams. Visuose „Proace Max“ modeliuose įdiegtas ne vieną apdovanojimą pelnęs modernus „Toyota Safety Sense“ saugumo technologijų paketas.

Vienas iš esminių papildomų „Toyota“ pranašumų yra ir mažesni automobilio išlaikymo kaštai bei konkurencinga jo likutinė vertė. Vertinant išlaidas, susijusias su transporto priemonės išlaikymu (angl. TCO, Total Cost of Ownership), įskaitant jo pirkimo kainą, nusidėvėjimą bei degalų poreikį, priežiūrą, draudimą ir kitus mokesčius, „Toyota“ automobiliai, ypač hibridinės ir elektrinės versijos, rinkoje pirmauja savo patikimumu, aukšta perpardavimo verte, mažomis kuro bei priežiūros sąnaudomis.

„Toyota“ komerciniai automobiliai.

Išlieka sinonimu kokybei

„Regitros“ duomenimis, pernai Lietuvoje įregistruotų naujų lengvųjų automobilių (M1) klasėje „Toyota“ ir vėl išlaikė lyderio pozicijas - apie 21 proc. visų įregistruotų automobilių. Gamintojas taip pat pirmavo ir įregistruotų naujų lengvųjų komercinės paskirties automobilių (N1) klasėje, kurioje užėmė apie 24 proc. rinkos.

„Tai, kad „Toyota“ yra kas penktas pasirinkimas šalyje išduoda, kad tai yra lietuvių pamėgtas gamintojas, pelnęs pasitikėjimą savo kokybe, universalumu, prisitaikymu prie individualaus poreikio, – dėsto „Tokvilos“ vadovas. – Prieš daugiau nei 30 metų pradėję verslą nesitikėjome pasiekti tokių rezultatų. Tačiau šiandienė situacija rodo, kad atstovauti šį gamintoją ir transformuoti veiklą buvo teisingas sprendimas. Tikiu, kad į tendencijas reaguojanti, tačiau sinonimu kokybei išliekanti „Toyota“ toliau bus vienu pirmųjų pasirinkimų tiek privačiam klientui, tiek verslui“.

Šiandien „Tokvila” paslaugas teikia dviejuose salonuose Vilniuje – Žalgirio g. 122 ir Savanorių pr. 274. Įmonės paslaugų profilis apima sprendimus tiek privačiam vartotojui, tiek verslui, pasiūlant platų „Toyota“ lengvųjų ir komercinių automobilių asortimentą, jų atsargines dalis, originalius automobilių priedus bei aksesuarus, garantijas, draudimo ir techninio aptarnavimo, serviso ir kitas paslaugas, atsižvelgiant į individualius klientų poreikius.

Pagal veiklos apimtis „Tokvila“ yra didžiausias „Toyota“ centras Baltijos šalyse, pernai šiame regione pripažintas naujų automobilių prekybos ir serviso paslaugų lyderiu. 2010 m. „Tokvila” tapo pirmuoju „Toyota” centru šalyje, apdovanotu kasmet tik vienam „Toyota“ atstovui teikiamu „Ichiban“ ženklu už geriausią klientų aptarnavimą Lietuvoje. Šį apdovanojimą „Tokvila“ yra pelniusi jau 8 kartus, naujausią iš jų – šiemet.

Plačiau apie Toyota Professional automobilius.

52795
130817
52791