Nauji Vokietijos standartai didina Europos automobilių vežėjų išlaidas ir verčia galvoti apie bankrotus
Naujus reikalavimus, įvardijamus kaip VDI 2700 techninis reglamentas, nustatė Vokietijos inžinerijos asociacija VDI ir jie taikomi visiems šalies teritorijoje (taip pat – ir tranzitu per ją) važiuojantiems automobilvežiams. Tačiau šie standartai bus neišvengiamai taikomi visoje Europoje, žinia, Vokietija užima svarbią vietą automobilių gamybos tiekimo grandinėje ir yra pagrindinis tranzito taškas automobilių vežėjams, keliaujantiems iš Rytų Europos į Vakarų Europos uostus ir rinkas. Taip pat tai yra didžiausia Lietuvos transporto paslaugų eksporto šalis, todėl į pokyčius privalo reaguoti ir mūsų vežėjai.
„Financial Times“ (FT) skelbia, kad VDI paprašė Briuselio šias taisykles įtvirtinti kaip Europos Sąjungos (ES) standartą. Tačiau ten esą reakciją sukėlė šio reikalavimo sudėtingumas, skatinantis biurokratiją ir didinantis verslo išlaidas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai