VŽ bando: „Multivan“, hipių dvasios sergėtojas
Naujasis „Volkswagen Multivan“ atnešamas istorinių pokyčių. Nuo 1950-ųjų gaminama šio gamintojo mikroautobusų serija šiemet sulaukė tik septintosios kartos atstovo. Taigi, kiekviena karta buvo gaminama ne mažiau nei dešimtmetį, o 6-osios kartos modelis, pasaulį išvydęs 2015 m., bus gaminamas toliau ir siūlomas šalia naujoko „Multivan“. Jo pamaina turėtų pasirodyti per artimiausius keletą metų, kai bus paruoštas visiškai naujas, „Volkswagen“ kartu su „Ford“ ruošiamas komercinis mikroautobusas.
Šešios pirmtakų kartos
Skaičiuojant modelių kartas, galima pastebėti, kad ir jų pokytis ne visada reiškė naujo automobilio pasirodymą. Pirmasis šio gamintojo mikroautobusas, vadintas „Microbus“, „Bulli“ ir kitokiais meiliais pavadinimais, įėjo į istoriją kaip drąsus sprendimas panaudoti legendinio lengvojo „Volkswagen“ „vabalo“ konstrukciją su gale įkomponuotu, oru aušinamu varikliu. Šis automobilis, žinomas „VW Type 2“, o vėliau – T1 kodu, nutildė dėl nelygių salono grindų ir gale įmontuoto variklio bambančius skeptikus ir tapo legenda, kuri neišblėsta iki šiol. O senasis, hipių pamėgtas kelioninis „Microbus“ yra viena iš automobilizacijos ikonų, kuriai iki šiol negalėtų prilygti joks kitas mikroautobusas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai