2022-07-24 22:26

VŽ bando: „Multivan“, hipių dvasios sergėtojas

Septintoji „Volkswagen“ mikroautobusų karta vėl grįžta prie lengvųjų automobilių konstrukcijos ir siūlo hibridinę pavarą. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Septintoji „Volkswagen“ mikroautobusų karta vėl grįžta prie lengvųjų automobilių konstrukcijos ir siūlo hibridinę pavarą. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Septintosios kartos „Microbus“ įpėdinis grįžta prie savo ištakų – jo konstrukcija vėl gimininga lengviesiems, o ne komerciniams automobiliams. Ir tuo pat metu visa „Volkswagen“ mikroautobusų gama skyla į tris atskiras dalis.

Naujasis „Volkswagen Multivan“ atnešamas istorinių pokyčių. Nuo 1950-ųjų gaminama šio gamintojo mikroautobusų serija šiemet sulaukė tik septintosios kartos atstovo. Taigi, kiekviena karta buvo gaminama ne mažiau nei dešimtmetį, o 6-osios kartos modelis, pasaulį išvydęs 2015 m., bus gaminamas toliau ir siūlomas šalia naujoko „Multivan“. Jo pamaina turėtų pasirodyti per artimiausius keletą metų, kai bus paruoštas visiškai naujas, „Volkswagen“ kartu su „Ford“ ruošiamas komercinis mikroautobusas.

Šešios pirmtakų kartos

Skaičiuojant modelių kartas, galima pastebėti, kad ir jų pokytis ne visada reiškė naujo automobilio pasirodymą. Pirmasis šio gamintojo mikroautobusas, vadintas „Microbus“, „Bulli“ ir kitokiais meiliais pavadinimais, įėjo į istoriją kaip drąsus sprendimas panaudoti legendinio lengvojo „Volkswagen“ „vabalo“ konstrukciją su gale įkomponuotu, oru aušinamu varikliu. Šis automobilis, žinomas „VW Type 2“, o vėliau – T1 kodu, nutildė dėl nelygių salono grindų ir gale įmontuoto variklio bambančius skeptikus ir tapo legenda, kuri neišblėsta iki šiol. O senasis, hipių pamėgtas kelioninis „Microbus“ yra viena iš automobilizacijos ikonų, kuriai iki šiol negalėtų prilygti joks kitas mikroautobusas.

52795
130817
52791