„Ferrari“ pristatė savo galingiausią automobilį – hibridinį „SF90 Stradale“

„SF90 Stradale“ į priekį varo 3,9 l tūrio turbokompresorinis aštuonių cilindrų benzininis varikis, generuojantis 769 arklio galias (AG), ir trys elektros varikliai – vienas ant galinės ašies ir du ant priekinės. Pridėjus elektros variklių sukuriamas 217 AG bendra „SF90 Stradale“ galia siekia 986 AG. Šis skaičius atitinka 1.000 prancūziškų „Cheval Vapeur“ – mato, kurį „Ferrari“ naudoja savo automobilių galiai apibrėžti.
Tiesa, „SF90 Stradale“ nėra pirmasis „Ferrari“ hibridas apskritai. Toks buvo 2013 m. pristatytas riboto leidimo „LaFerrari“ modelis. Tačiau „SF90 Stradale“ yra pirmasis „Ferrari“ pagamintas „plug-in“ tipo hibridinis automobilis.
Iki 100 km/val. „SF90 Stradale“ įsibėgėja per 2,5 sekundės, o per 6,7 sekundės pasiekia 200 km/val. greitį. Maksimalus šio automobilio greitis siekia 340 km/val.
Elektrinę šio automobilio pavarą maitina vos 7,9 kW baterija. Pavyzdžiui, „Tesla Model S“ siūlo rinktis iš baterijų, kurių talpa siekia nuo 65 iki 100 kW.
Tačiau „Ferrari“ ir neslepia, kad elektrinė pavara iš esmės reikalinga tik išgauti maksimalią automobilio galią. Naudodami vien elektrinius variklius „SF90 Stradale“ nuvažiuotumėte vos 25 kilometrus, o maksimalus greitis būtų 135 km/val.
Be to, jei planuojate, kad teks važiuoti atbulomis, elektros baterijos taip pat nereikėtų iškrauti iki nulinio lygio, nes norėdami sumažinti „SF90 Stradale“ svorį inžinieriai atsisakė atbulinės pavaros. Atgal šiuo automobiliu galima važiuoti tik naudojant ant ašių sumontuotus elektros variklius.
„SF90 Stradale“ sveria 1.600 kg, o „Assetto Fiorano“ pavadintos versijos svoris dėl kai kuriose konstrukcijose panaudoto titano sieks 1.570 kg.
„SF90 Stradale“ vairuotojams siūlys rinktis iš keturių važiavimo režimų. „eDrive“ režimas skirtas trumpiems atstumams, kai naudojama tik elektros baterija.
„Hybrid“ skirtas ilgoms kelionėms. Važiuojant šiuo režimu automobilio kompiuteris pats nuspręs, kada galima leisti „pailsėti“ vidaus degimo varikliui ir išgaus didžiausią efektyvumą iš hibridinės sistemos.
„Performance“ režimu „Ferrari“ siūlo važiuoti vingiuotais užmiesčio keliais, kai norisi iš automobilio išspausti maksimalų linksmumą. Rekuperacinė stabdymo energija važiuojant šiuo režimu bus naudojama elektros baterijai įkrauti.
Na, o perjungus automobilį „Qualify“ režimą, jis visiškai nebesirūpins elektros baterijos ištekliais ir visus juos naudos maksimaliai įmanomai galiai sukurti.
Kainos dar neatskleidžia
Enrico Galliera, „Ferrari“ rinkodaros ir prekybos vadovas, automobilio pristatymo renginyje teigė, kad „SF90 Stradale“ nebus riboto leidimo modelis, planuojama, kad jis bus gaminamas 4-5 metus.
Numatoma, kad JAV rinkoje šis sportinis automobilis debiutuos jau netrukus, o pristatymai pirkėjams Europoje prasidės 2020 m. pirmąjį pusmetį.
„Ferrari“ kol kas neatskleidžia „SF90 Stradale“ kainos. Jis bus pristatyta specialiame renginyje, kuris vyks Italijos Maranelo mieste ir į kurį „Ferrari“ kviečia 2.000 ištikimiausių savo klientų.
Legendinis sportinių automobilių gamintojas tikisi, kad dauguma „SF90 Stradale“ pirkėjų bus žmonės, kurie savo garažuose jau turi bent vieną, o gal ir kelis, „Ferrari“ automobilius.
Ponas Galliera tik užsiminė, kad „SF90 Stradale“ kainuos mažiau nei 1,2 mln. Eur, kurių kompanija prašė už minėtąjį „LaFerrari“.
Beje, „SF90 Stradale“ šiuo metu priklauso „Ferrari“ bandymų trasos „Fiorano Circuit“ rekordas, serijinės gamybos automobilių kategorijoje. Naujasis modelis 3.021 m ilgio ratą šioje trasoje įveikė per 1 min. ir 19 sek., 0,7 sek. pagerindamas ankstesnį rekordą, priklausiusį „LaFerrari“.