2016-04-30 19:57

„Renault Talisman“ klientų neturėtų išgąsdinti

Tomas Degutis, „Axis Transport“ pardavimų vadovas, sako, kad gatvėse jau spėjo pastebėti naująjį „Talisman“ modelį. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tomas Degutis, „Axis Transport“ pardavimų vadovas, sako, kad gatvėse jau spėjo pastebėti naująjį „Talisman“ modelį. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pardavimų srityje dirbantys vadybininkai ir vadovai juokauja, kad pas klientus tinka važiuoti ne kiekvienu automobiliu, nes jei atvažiuosi brangiu, gali išvažiuoti arba gavęs labai didelę nuolaidą, arba visai nieko nepardavęs.

Todėl ir Tomas Degutis, UAB „Axis Transport“ akcininkas ir pardavimų vadovas, kartais savo vairuojamą ketverių metų senumo BMW septintos serijos sedaną palieka atokiau nuo įėjimo į svarbaus kliento biurą.

„Pas klientus geriausia važiuoti dviračiu, ir aš nesigėdyčiau to daryti, bet jie išsibarstę po visą Lietuvą, o ir man pačiam iki darbo kasdien reikia įveikti 100 km atstumą. Todėl, rinkdamasis transporto priemonę, labai daug dėmesio skiriu jos saugumui, stabilumui ir komfortui“, – dėsto p. Degutis.

Kas 4–5 metus automobilį keičiantis pašnekovas kito, apynaujo, dairosi antrinėje rinkoje. Tai daro iš ekonominių paskatų.

„Žinoma, už tuos pinigus, kiek gali sau leisti, gali nusipirkti ir naują automobilį iš salono, bet tai nebus BMW“, – pajuokauja jis sėsdamas į 2016 m. laidos „Renault Talisman“.

Naujasis „Talisman“ – antras Prancūzijos automobilių gamintojo „Renault“ modelis, atspindintis naują bendrovės dizaino kalbą. Automobilis dalyvauja VŽ organizuojamame konkurse „Metų verslo automobilis 2016“, kuriuo siekiama atrasti, koks automobilis labiausiai tinka verslo vadovui.

Iki tol p. Degučiui neteko vairuoti „Renault“, bet į šį modelį gatvėje jis jau buvo atkreipęs dėmesį: „Akį tikrai traukia, nors aš pats labiau vertinu klasiką.“

Pirmiausia – pagyros

Automobilį bandome ne pačioje idealiausioje trasoje – važinėjame po sostinės Naujininkų pramonės rajoną, todėl p. Degutis nesusilaiko nepakritikavęs duobėtų kelių. Drauge tokie keliai leidžia atsiskleisti automobilio pranašumams, tad pašnekovas pagiria „Renault Talisman“ už manevringumą ir patogumą. Manevruojant tarp duobių gelbsti į naująjį „Talisman“ montuojami visi keturi vairuojamieji ratai ir adaptyvūs amortizatoriai.

Išvažiavęs į vadinamąjį Eišiškių plentą ir šiek tiek spustelėjęs akceleratorių, „Axis Transport“ akcininkas pasidomi variklio techninėmis specifikacijomis ir, sužinojęs, kad po kapotu murkia viso labo 1.6 l darbinio tūrio 160 AG dyzelinis variklis su turbina, maloniai nustemba, nes automobilis užtektinai sparčiai pagreitėja iki reikiamo greičio. Anot jo, centrinėje konsolėje pakeitus vairavimo režimą iš neutralaus į sportinį, startas iš vietos dar malonesnis. Tiesa, ne tiek, kad p. Degutis jaustųsi patenkintas.

„Aišku, traukos man vis tiek trūksta“, – apgailestauja jis.

Pastebėjęs, kad, keičiant vairavimo režimą, kartu pasikeičia ir salono apšvietimas, pvz., esant komfortiškam vairavimo režimui apšvietimas būna mėlynas, sportiniam – raudonas, ekonomiškam – žalias ir t. t. (5 galimos spalvos), santūresniam stiliui pirmenybę teikiantis pašnekovas pabrėžia, kad jam užtektų ir vienos, svarbu – neįkyrios, spalvos.

„Aš už paprastumą ir kokybę, todėl salone esančios papildomos spalvos ir jų deriniai man rėžia akį. Nors salono apdaila įmantri, norėtųsi jos kokybiškesnės. Viduje nemažai dizaino sprendimų, kurie turėtų patikti jaunimui, bet man jie nereikalingi“, – teigia p. Degutis ir kartu ieško būdo, kaip išjungti papildomą ekranėlį prieš vairuotojo akis, kuriame formuojama projekcija su pagrindiniais važiavimo duomenimis.

Pabandę intuityviai rasti išjungimo mygtuką, bet jo taip ir neaptikę, važiuojame toliau, maigydami centrinį valdymo pultą. Atradus juosmens masažo funkciją, p. Degutis vėl maloniai nustemba.

„Vienintelis dalykas, ko trūksta mano automobilyje, – sako. – Labai geras daiktas važiuojant ilgus nuotolius.“

Dar vienas ne mažiau svarbus ir malonus dalykas važiuojant ilgus atstumus, p. Degučio nuomone, – garso sistema. Bandomame „Renault Talisman“ modelyje sumontuota „Bose Surround“ garso sistema, tačiau ir ją mėgindami susiduriame su keblumais. Pasak „Axis Transport“ pardavimų vadovo, tokia garso sistema yra geras gamintojų sprendimas, tačiau norėdamas pagarsinti muziką tais mygtukais, kurie, jo nuomone, turėtų būti skirti garsui reguliuoti, jis padidina į saloną pučiamo oro temperatūrą. Paaiškėja, kad garsas reguliuojamas ne centrinėje valdymo konsolėje, o papildoma svirtele, esančia ant vairo.

Įjungus atbulinę pavarą, ekrane pasirodo galinis vaizdas su orientacinėmis linijomis, tačiau prieš pajudėdamas atgal p. Degutis žvilgteli į galinio vaizdo veidrodėlius ir čia pat paaiškina.

„Galinio vaizdo kamera naudojuosi ir nuosavame automobilyje, tačiau technika aklai nepasikliaunu. Ypač kai sėdu ne prie savo automobilio vairo“, – sako jis.

Jaunam ir perspektyviam

Paklaustas, ar toks automobilis tiktų vadovaujančiam žmogui, p. Degutis sako, kad Lietuvoje automobilis per daug sureikšminamas.

„Neturėtų taip būti, bet, deja, pas mus apie žmogaus statusą sprendžiama ir iš to, ką jis vairuoja. Mano nuomone, svarbu, kad automobilis būtų techniškai tvarkingas. Prestižas turėtų būti vertinamas pagal tai, ar patogu vairuoti, o ne pagal automobilio išorę. Septintos serijos BMW vairuoju tikrai ne dėl prestižo, o todėl, kad man svarbus saugumas, o tai garantuoja to automobilio techninės savybės“, – kalba „Axis Transport“ pardavimų vadovas.

Jo nuomone, „Renault Talisman“ labiau nei verslo vadovui turėtų patikti ir tikti jaunam, veržliam specialistui.

„Tokiu automobiliu būtų galima ir pas klientus nesislepiant važiuoti“, – pajuokauja jis ir pasiteirauja „Talisman“ kainos.

Anot jo, 38.286 Eur (tiek kainavo bandomas automobilis) yra protinga kaina. Tiesa, priduria pašnekovas, už tiek jis vis tiek mieliau rinktųsi kelerius metus važinėtą vokiškos gamybos automobilį. Priežastis paprasta: perkant automobilį norisi įvertinti jo naudojimo padarinius. Pavyzdžiui, dėl prastos kokybės apdailos gali po poros metų nusidėvėti sėdynės, vairas. Tad, perkant nenaują, kiek važinėtą automobilį, šį aspektą galima įvertinti objektyviau.

Ponas Degutis sako, kad jam šio automobilio „Renault“ atstovai nesugebėtų parduoti, bet jis spėja, jog šis automobilis turi savo pirkėjų.

„Jis patiks naujos kartos atstovams, jauniems, veržliems, pinigus pradedantiems uždirbti specialistams, kurie dar mažai turi vairavimo patirties, bet jiems jau norisi įvaizdžio ir statuso. Tik reikėtų atminti, kad automobilis yra tik daiktas, o ne vertybė“, – pabrėžia pašnekovas.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
52795
130817
52791