2021-04-05 11:47

FT: Kokia mokyklų ir mokymosi prasmė

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Karantiną dėl COVID-19 vienu metu ir švelninančioje, ir griežtinančioje Didžiojoje Britanijoje mokyklos atidarytos nuo kovo 9 dienos. VŽ skaitytojams – pačioje kovo pradžioje „Financial Times“ spausdintas tekstas, kurio autorė, mokytoja tapusi žurnalistė, svarsto apie koronaviruso sutrikdyto švietimo problemas, kurios apima ir dabartinių moksleivių finansinę gerovę jiems ūgtelėjus, ir neabejotinai yra visuotinės. Pasak autorės, tiek turtingų, tiek nepasiturinčių šeimų vaikai, tiek tvirti, tiek pažeidžiami – per pandemiją visi prarado tai, ko niekada nebeatgaus.

Netrukus 9 mln. Anglijos vaikų apsivilks uniformas, kurių nevilkėjo nuo gruodžio, ir sugrįš į mokyklas, o 9 mln. motinų ir tėvų lengviau atsikvėps, nes atžalos nebetrukdys „Zoom“ pokalbių, nebereikės įkyriai jų raginti ruošti namų darbus ir patiems mokyti apie atomų sąveiką ar prijungiamuosius jungtukus.

Beveik 0,5 mln. mokytojų išjungs kompiuterius, kuriuos pasitelkę bendravo su moksleiviais „Zoom“, „Loom“, „Teams“ ir „Satchel One“ platformose, ir ims ruoštis gyvoms pamokoms.

52795
130817
52791