2020-06-07 14:07

Šeimos verslo patirtys: kaip susidraugauti su „korona“

„Mane domina mokslo ir verslo strategijų derinimas“, – sako Emilis Gegevičius, didmeninės prekybos maisto produktais UAB „Amerata“ verslo plėtros vadovas, mikrotechnologijų sektoriaus biologas-tyrėjas.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Mane domina mokslo ir verslo strategijų derinimas“, – sako Emilis Gegevičius, didmeninės prekybos maisto produktais UAB „Amerata“ verslo plėtros vadovas, mikrotechnologijų sektoriaus biologas-tyrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Reikia pripažinti, jog be daugybės nepatogių ir net skausmingų dalykų, kuriuos mums pateikė „korona“, yra ir gerųjų jos pusių. Be psichologų minimų galimybių geriau suprasti save ir artimuosius, ji ir verslui leido, tiksliau – privertė, padaryti greitų sprendimų, išėjusių ar ateityje išeisiančių į naudą. Vienas tokių – verslo ar jo dalies perkėlimas į internetą.

Daugiau nei 20 metų veikiančią šeimos įmonę „Amerata“, prekybos tinklams tiekiančią maisto produktus, „korona“ irgi pastūmėjo su pirkėjais bendrauti akis į akį ir imtis internetinės prekybos.

„Lietuviai į pandemijos sukeltus pokyčius sureagavo labai greitai. Dabar, jei nesi internete, prarandi vis augančią klientų dalį ir atsilieki nuo rinkos tendencijų“, – VŽ sakė Emilis Gegevičius, jauniausias šeimos narys ir sykiu – mikrotechnologijų sektoriaus biologas-tyrėjas. Su Emiliu kalbėjomės apie tai, kaip šeimos verslas „susidraugavo“ su karantinu ir „korona“, apie biochemijos mokslus ir svajones.

52795
130817
52791