2023-01-24 20:55

Kaip „Apple“ sprendimas susieti savo sėkmę su Kinija tapo bendrovės galvos skausmu

„Apple“ parduotuvė Šanchajuje. Hectoro Retamalo („AFP / „Scanpix“) nuotr.
„Apple“ parduotuvė Šanchajuje. Hectoro Retamalo („AFP / „Scanpix“) nuotr.
2007 m. „Nokia“ turėjo 900 mln. naudotojų. Jos dominavimas rinkoje atrodė toks tvirtas, jog „Forbes“ ant žurnalo viršelio kėlė klausimą – ar kas nors gali pasivyti mobiliųjų telefonų karalių? Tais pačiais metais „Apple“ pristatė pirmąjį „iPhone“.

Praėjus 16 m. istorija apie tai, kaip Suomijos gamintoja pralaimėjo konkurencinę kovą prieš „iPhone“, yra puikiai žinoma. „Nokia“ neturėjo pakankamai kompetencijų programinės įrangos srityje, kad galėtų išsilaikyti viename lygyje su „Apple“ bendrąįkūrėju Steve’u Jobsu ir dizaineriu Jony Ive’u.

Vis dėlto liečiamas ekranas ir jo funkcionalumai nebuvo vieninteliai „Apple“ pranašumai. Kompanija „Nokia“ įrenginių gamybos srityje lenkė dar prieš pradedant prekiauti „iPhone“ telefonais. Tai „Apple“ padarė atlikdami didelį statymą už Kiniją ir jos gamybos sektorių.

52795
130817
52791