„Goldman Sachs“ ir „Apple“ skirta daugiau nei 89 mln. USD bauda

Apie tai rašo „Financial Times“.
Informacija apie šią baudą – dar viena didelė kliūtis tarp daugybės, kurias „Goldman Sachs“ ir „Apple“ patyrė pasukdamos iš tradicinių savo verslo sričių į finansinių paslaugų (kredito kortelių) teikimą privatiems klientams.
„Biuras uždraudžia „Goldman Sachs“ siūlyti klientams įsigyti naujas kreditines korteles, iki kompanija įrodys, kad gali laikytis šalies įstatymų, – sako Rohita Chopra, JAV Vartotojų finansinės apsaugos biuro (CFPB) vadovė. – Kompanijos „Apple“ ir „Goldman Sachs“ nelegaliai apėjo savo įsipareigojimus kreditinių kortelių „Apple Card“ skolininkams.“
CFPB teigė, kad „Apple“ neperdavė „Goldman Sachs“ informacijos apie tūkstančius finansinių operacijų, kurias užginčijo kortelių savininkai, ir kad „Goldman“ nesilaikė valstybės reikalavimų dėl persiųstų ginčų tyrimo. Agentūra taip pat teigė, kad abi bendrovės klaidino klientus teigdamos, kad kortelių turėtojams „Apple“ produktus bus galima įsigyti be pabrangimo (su 0% palūkanomis).
Kredito korteles abi bendrovės pristatė 2019 m.
„Goldman Sachs“ įpareigota sumokėti 19,8 mln. USD (18,38 mln. Eur) žalos atlyginimo klientams, taip pat 45 mln. USD (41,8 Eur) baudos. „Apple“ įpareigota sumokėti 25 mln. USD (23,2 mln. Eur) baudos.