Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

24
  • 2024-11-18T07:30:24+02:00

    Ir dar ....Jeigu verslas naujina automobilių parką pirkdamas elekromobilius. Tai kur žadėtos elekromobilių pakrovimo vietos. Ar kas darė analizę kokius ten automobilius ten galima krauti.

  • 2024-11-18T08:23:16+02:00

    Kol pirma karta surandi tinkama lizda turi ratais važineti per ikrovimo stotis

  • 2024-11-18T08:36:53+02:00

    Doge!!! Neturi ka veikt jei tokias taisykles galvoja kiek tai kainuos vien apskaityti

  • 2024-11-18T09:45:55+02:00

    tai jo, sukam galvas kaip rasti 10 miliku i biudzeta, o Paukstys su savo simtais milijonu mokesciu i biudzeta, tegu netrukdo.

    • 2024-11-18T12:56:26+02:00

      A bent supratai, kas per situacija buvo? Paukštys pasikreipė į Litgrid klientų aptarnavimo centrą, tas kaip eilinį klientą aptarnavo ir kreipėsi į tokį patį aptarnavimo centrą su keliais. Nei vienoje įmonėje, nei kitoje, nebuvo pakeltas klausimas iki įmonių vadovų, nes Lietuvoje turime didelę problemą, kad visi viską darys pagal reguliavimo raidę. Ar yra čia problema? Yra. Ką reikia pirmiausia keisti? Požiūrį. Ir požiūrį visur, ne tik tose įstaigose, nes už tokias iniciatyvas dabar visuomenė baudžia. Pvz. gamtinių dujų kainos fiksavimas buvo daromas iki 2020 m. Tada gerieji žalstiečiai pamatė, kad dujas būtų galima atpiginti, jei atsisakoma fiksavimo - gavo viešai pylos, fiksavimo kaštus iš įmonės pelno išskaičiavo ir fiksavimų nebeliko. Dujos keletą eurų atpigo geriems metams. Dujų kaina šovė į padebesis, kai būtų trečdalis dujų vartojimo fiksuota žema kaina, dujų brangimo būtume jautę daug mažiau. Same shit ir čia. Yra taisyklės, kad neleidžia kelio apsaugine zona naudotis, būtų nusprendę padaryti išimtį, būtų konkurentai pamatę, ar kiti, kuriems neleidžia, būtų apskundę nelygiomis sąlygomis, viešai apkaltinę korupciją, būtų priėmęs sprendimą lėkęs iš darbo. Kelti klausimo vadovams praktikos nėra pas mus. Paukštys, panašu, irgi, net nebandė susisiekti nė su vienos įmonės vadovais, kad klausimą pakelti. O politikai/ministrai irgi klausimo net negirdėję, kad galėtų susodinti ministerijoms pavaldžių įmonių vadovus išsiaiškinti problemas. Ką noriu pasakyti, problema yra, jinai didelė, bet visai ne ten kur baksnoji.

    • 2024-11-18T18:37:36+02:00

      Tai ką VIA lietuva vadovas veikia jei nežino tokio lygio problemų. Privačiam versle tokį spirtų lauk.

    • 2024-11-18T19:47:42+02:00

      Beleka tu 🙂 tai tipo paprasti klientai su mazesnem nei 3,5kkk investicijom gali eit na*** ir kesti tu iskamsu pasityciojimus ir vaikyma desimtmeciais? Akivaizdu kad esi darbuotojas

  • 2024-11-18T10:14:33+02:00

    Uzsakytras auto pardaveju...

    • 2024-11-18T10:30:07+02:00

      P.S. bet tas...

  • 2024-11-18T10:34:31+02:00

    koks skirtumas kiek sumokame mokesčių, nes jų vis vien negana. Esmė yra kaip juos išleidžiame. Iš kitos pusės,- va mokesčių mokėtojai yra Teltonika, Rheinmetal irgi tame katile... verslas nori daugiau sukurti darbo vietų, sumokėti mokesčių, o mūsų graži inovacijų ministerija su investuok lietuvoje eina extra mylias (patys taip sako) iki kavos aparato, Bet kaip nesugeba nieko įgyvendinti taip ir nesugeba... apgailėtina ir tiek

    • 2024-11-18T12:59:59+02:00

      Gal gali įvardinti, ko konkrečiai nesugeba? Ir kurioje šalyje viskas eina kaip per sviestą? Diktatūrose, jei turi aukščiausių politikų palaikymą. Tada gali ir rezervatus išbetonuoti ar paversti pavojingų atliekų sąvartynais. Tuo tarpu, Lietuva +- prisivijo ES vidurkį, Lietuvos ekonomikos augimas didžiausias iš Baltijos šalių.

    • 2024-11-18T14:21:45+02:00

      Ar galiu pasidomėti pagal kokį kriterijų pasiekėme ES virdurkį?

  • 2024-11-18T11:49:34+02:00

    Iš vienos pusės rėkia, kad autoparkas vienas seniausių Europoje ir tas vidurkis itin lėtai gerėja. Iš kitos pusės dar papildomai mokesčiais apkrauna. Centų ieško su metalo detektoriais, o popierinių kupiūrų besimėtančių namto...

    • 2024-11-18T13:02:20+02:00

      Čia kaip aukščiau minėjau, Lietuvoje atitikimas reguliavimo/įstatymo raidei labai akcentuojamas, bet ne reguliavimo/įstatymo tikslui, arba buitiškai "dvasiai". Viešuosiuose pirkimuose situacija pagerėjo, kai būdavo, kad ir pasiūlymas geresnis, bet neparašei dviejų ženklų po kablelio pasiūlymui už šimtus tūkstančių, ir išmeta iš pirkimo, tai dabar už tokius dalykus mesti nedrįsta. Kitose srityse irgi to reikia, net ir teisme. Kai už suktinę gali gauti kalėjimo daugiau, nei už žmogžudystę sėdus už vairo sunkiai apsvaigus nuo alkoholio.

  • 2024-11-18T12:26:02+02:00

    Germanas daugiau pavogė, nei VMI surinks per metus - juokinga ir tiek. Visos įmonės, kurios norėjo įsigyti prabangesnį automobilį, šiemet iššlavė salonus, kad tik nereikėtų mokėti mokesčių. O kitais metais daugelis pirks automobilius iki 25 000, kad nereiktų mokėti papildomai.

    • 2024-11-18T12:44:32+02:00

      Arba sedės su senais dryzeliais iki mirties ....bet taip pageidauja vyriausybė. Net sovietmečiu žmonės žinojo, kad jo mašina negali būti geresnė už kolūkio pirmininko

    • 2024-11-18T14:24:18+02:00

      Tikriausiai labai visi nori su senais dyzeliais važinėti todėl ir nekeičia. problemos manau ne čia yra.

    • 2024-11-18T15:32:47+02:00

      porschas hybridas benzas, palendo po CO, tai, kaip ir ramus del kitu metu.

  • 2024-11-18T15:09:29+02:00

    kavaili užingridai valdžioj...

  • 2024-11-18T15:40:51+02:00

    Čia tik pradžia. Mokesčiai augs kaip grybai po lietaus. Juk kairiuosius leftistus reikės maitinti, nebetiks vien šūkis milijardas-milijonui.

  • 2024-11-18T16:04:53+02:00

    Siurbėlės moka tik siurbti, kurti nieko jos nesugeba, tai ir sprendimai siurbėlių yra tik siurbėliški. Apskaitos našta didžiulė, apmokestinta tas pats po kelis kartus ir nežadama sustoti. Gaila, kad valdininkai įsivaizduoja, jog viskas veikia kaip excelyje sudėjus 2 prie 2 ir gerai, kad verslas žino, jog veikia viskas šiek tiek kitaip, tik reikia skirti laiko apie tai pagalvoti :)

  • 2024-11-18T18:13:00+02:00

    Sveikas protas ir Lietuvos Seimas du niekaip nesuderinmami dalykai. Gaila, bet tokia realybė!

  • 2024-11-18T18:46:12+02:00

    ir vėl tenka žiūrėti pavydžiai į Lenkiją, kur valstybė bet kokiam M1 kategorijos auto taiko atskaitomą PVM, jau nekalbant apie dar kažkokius papildomus mokesčius. Ten matyt yra Lenkija first, Lietuvoje baust, draust, nulupt kailį saviems piliečiams.

  • 2024-11-18T18:59:17+02:00

    Užingridiniai kvailiai galvoja, kad verslas tai kaip fiziniai asmenys yra dauguma avys ir sutiks pirkt auto Lietuvoj be PVM atskaitos ir leidžiamų atskaitymų pelno mokesčio atžvilgiu :)

    • 2024-11-18T19:49:23+02:00

      čia jau reikėtų būt visiškam idiotu, kad Lietuvoje pirkt auto verslo vardu. Nesu tikras, bet manau įmanoma verslui bus naujus auto pirkt pvz. Latvijoj ar toj pačioj Lenkijoj kur atskaitomas PVM.

    • 2024-11-18T20:33:32+02:00

      didesnes įmones ras sprendimų. tuo galit net neabejot. kiti tą darys iš principo

  • 2024-11-20T10:12:41+02:00

    Išgyvensim.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791