2020-01-24 17:57

Kaip iš darbuotojo vertinimo pokalbio gauti daugiau naudos

Eglė Staniulionė, „Bitė Lietuvos“ žmonių ambasados vadovė, sako, kad, aiškiai žinodamas darbinius ir karjeros tikslus, darbuotojas gali lengviau planuoti savo darbą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Eglė Staniulionė, „Bitė Lietuvos“ žmonių ambasados vadovė, sako, kad, aiškiai žinodamas darbinius ir karjeros tikslus, darbuotojas gali lengviau planuoti savo darbą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Darbuotojų veiklos vertinimo pokalbis yra šansas vadovui įkvėpti veikti, argumentuotai pristatyti įmonės tikslus ir paaiškinti, kaip kiekvienas komandos narys galėtų prisidėti prie bendrai siekiamo rezultato.

Telekomunikacijų UAB „Bitė Lietuva“ vadovai su darbuotojais dažniausiai susitinka du kartus: tarpiniam pusmečio ir metiniam pokalbiui.

„Per metinius pokalbius aptariame, kaip darbuotojui sekėsi praėjusiais metais, susitariame dėl pagrindinių tikslų ateinantiems metams ir kaip bus matuojamas tikslų siekimas. Įvardijame įmonės tikslus ir kaip darbuotojas prie jų siekimo prisideda. Aptariame darbuotojo karjeros lūkesčius ir kompetencijų vystymą. Per šį pokalbį aiškinamės, kaip dirbdamas su komanda jaučiasi pats darbuotojas“, – VŽ paaiškina Eglė Staniulionė, „Bitė Lietuvos“ žmonių ambasados vadovė.

52795
130817
52791