2019-06-04 14:10

„Personalas 2019“: auga ekonomika, auga ir problemos

Konferencija „Personalas 2019“. VŽ montažas
Konferencija „Personalas 2019“. VŽ montažas
Personalo vadovams dabar sunkūs laikai. Auganti ekonomika ne tik reikalauja rasti daugiau talentingų darbuotojų, bet ir išradingų būdų esamiems žmonėms išlaikyti, juos motyvuoti. Atsakymų, kaip tą padaryti, žmogiškųjų išteklių specialistai ieško konferencijoje „Personalas 2019“. 

16-tą kartą vykstanti „Verslo žinių“ ir partnerių rengiama personalo ekspertams skirta konferencija šiemet nagrinėja tokias temas kaip darbuotojų patirtys, pokyčių įgyvendinimas, vidinė komunikacija, atlygio valdymas ir kt.

„Verslo žinių“ vyr. redaktorius Rolandas Barysas, atidarydamas Vilniuje, „Litexpo“ parodų rūmuose, vykstančią konferenciją pažymėjo, kad ekonomikos augimas meta iššūkį personalo vadovams ir specialistams.

„Dabar sunkus metas, nes žmonės jaučia, kad jie yra paklausūs. Visi žvalgosi, kur čia pajudėjus. Taip ir turėtų būti, darbuotojai turėtų būti paklausūs, bet reikia surasti saugiklių, kurie padėtų juos išsaugoti“, — kalbėjo p. Barysas.

Kaip ir kitos profesijų, taip ir personalo vadovų gyvenimą keičia sparčiai tobulėjančios technologijos. Tačiau personalo specialistų profesijai išnykimas kol kas negresia.

„Visi mus gąsdina, ypač technologijų kūrėjai, dirbtiniu intelektu. Esą jis ateis į jūsų vietą. Tačiau personalo žmonės liks tais, kurie ateis pasikalbėti su žmogumi, nes dirbtinis intelektas to nesugebės padaryti“, — kalbėjo p. Barysas.

Visi nori,  ne visiems išeina

Vienas iš konferencijų pranešėjų Michelis Falconas, verslininkas ir bestselerių autorius, dirbęs su tokiomis įmonėmis, kaip „McDonalds“, „Alfa Romeo“, EA, teigia, kad visos bendrovės nori gero kolektyvo, bet ne visoms pavyksta jį turėti.

„Visos įmonės nori to paties – gerai dirbančios komandos, kuri yra įsitraukusi, pritraukia įmonei klientų ir suteikia šiems gerą patirtį, kad verslas galėtų augti. Jei mes visi su tuo sutinkame, kodėl tik kai kurioms įmonėms tai pavyksta, o kitoms nepasiseka?“, — konferencijoje kalbėjo p. Falconas.

Ponas Falconas teigia, kad šį skirtumą lemia keli veiksniai. Tarp jų – darbdavio susirūpinimas ne tik savo, bet ir darbuotojų tikslais.

„Kai darbuotojai nuoširdžiai tiki, kad jums rūpi jų darbuotojai, tada atsiranda tikrasis darbuotojų įsitraukimas“, — sako p. Falconas.

Konferencijoje savo patirtimi taip pat dalijasi „Lidl“, „Rimi Lietuvos“, „Phillip Morris Baltic“, „Euroapothecos“, Registrų centro ir kitų Lietuvos bei užsienio bendrovių personalo bei komunikacijos specialistai.

Renginio programoje – ir rinkimų „Geidžiamiausias darbdavys 2019“, kuriuos „Verslo žinios“ rengia kartu su „INVL Asset Management“, nugalėtojų paskelbimas ir apdovanojimai.

Konferenciją „Verslo žinios“ rengia kartu su partneriais: advokatų kontora „Glimstedt“ ir karjeros portalu cv.lt.

52795
130817
52791