2024-07-13 10:00

Vokietijos darbuotojai transporto spūstyse per metus praleidžia beveik savaitę

Oliver Berg (dpa / „Scanpix‘) nuotr.
Oliver Berg (dpa / „Scanpix‘) nuotr.
Vokietijoje atlikto tyrimo duomenimis, praėjusiais metais važiuojantieji į darbą spūstyse praleido 40 valandų.

Naujausio tyrimo, kurį atliko eismo duomenų teikėjas INRIX, tai buvo 3 valandomis daugiau nei 2022 m., rašoma portale „Tagesschau“.

„Visoje Vokietijoje spūstys vairuotojams vidutiniškai kainavo 3,2 mlrd. Eur, t. y. 14% daugiau nei 2022 m, jeigu jose praleistą laiką prilygintume darbo užmokesčiui. Taip pat prisidėtų ir panašaus dydžio didesnės degalų sąnaudos stovint ir važiuojant“, – nurodo tyrimo iniciatoriai.

INRIX duomenimis, Berlynas pirmauja labiausiai apkrautų Vokietijos miestų sąraše.

Praėjusiais metais čia vairuotojai spūstyse vidutiniškai praleido 55 valandas, po jo rikiuojasi Štutgartas (53 valandos) ir Miunchenas (52 valandos).

Kiolne į darbą ir atgal važiuojantys keleiviai spūstyse arba kamščiuose praleido 50 valandų, Diuseldorfe – 49 valandas, o Brėmene ir Rūro regione –  po 45 valandas.

Apskaičiuodami prarastą laiką, INRIX lygina kelionių trukmę naktį atviruose keliuose su laiku, praleistu piko valandos spūstyje dienos metu.

Eismo duomenų vertintojai nurodo, kad 2023 m. visame pasaulyje eismo intensyvumas vėl padidėjo. Spūsčių lygis jau dabar yra šiek tiek didesnis nei prieš pandemiją.

52795
130817
52791