Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
2023-10-24 08:45

Nebejuokinga – kur dingo geras klientų aptarnavimas?

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pradėję dirbti nuotoliu labai nutolome nuo klientų – ši distancija niekur nedingo net ir grįžus į biurus. Konsultuodami verslus pastebime, kad mažinant kontaktų su klientais skaičių dažnai siekiama taupyti resursus, tačiau iš tiesų prastas aptarnavimas tik didina kaštus ir mažina produktyvumą.

Taigi, kaip pasitelkiant gerą klientų aptarnavimą, greitai padidinti produktyvumą ir sumažinti savikainą per labai trumpą laiką?

Karyn Ross, procesų pasaulyje pripažįstama pirmo ryškumo žvaigždė, kuri yra knygos „The Toyota Way to Service Excellence“ („Toyota“ kelias tobulo aptarnavimo link“ – liet. k.) bendraautorė, prieš keletą metų, besilankydama Lietuvoje, su šypsena pasidalijo įdomiu pastebėjimu: „Pas jus puiki kava!“

52795
130817
52791