Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

58
  • 2023-05-09T19:52:36+03:00

    Diktatoriškų bruožų vadovams pritrūko " kriaušių mušimui". Mažučiai...

    • 2023-05-09T21:11:11+03:00

      o gal tiesiog rezultatai suprastėjo ?

    • 2023-05-10T11:35:32+03:00

      ir aišku dėl prastėjančių rezultatų kaltas hibridinis darbas, o ne lėtėjanti ekonomika ir vis dar didelė infliacija?

    • 2023-05-10T16:27:10+03:00

      Is patirties zinau kad as ofise esu ketvirtadaliu produktyvesnis. Bet tai zinoma priklauso nuo kiekvieno individualiai (tiek nuo asmeniniu zmogaus savybiu tiek nuo darbo pobudzio ir darbo vietos patogumo).

  • 2023-05-09T19:59:49+03:00

    nes dažnu atveju nuotolinis darbas tiesiog neveikia. O darbininkams, kaip C3P0, aišku patinka iš namų "dirbti", tai ir priešinasi.

    • 2023-05-10T11:36:57+03:00

      bet koks kūrybiškumo reikalaujantis darbas neveikia "valandų ofise atsėdėjimo" kultūroje. O kuo toliau, tuo kūrybiškumo darbe reikės daugiau, nes ten, kur nereikia kūrybos, darbus lengvai perima robotai.

    • 2023-05-10T16:30:28+03:00

      Jei dirbama komandoje atsiranda toks dalykas kaip komunikacija, o dirbant nuotoliniu budu neretai ta komunikacija veikia ne visai kaip turetu, atsiranda nesusipratimu tikimybe, is ko seka klaidu tikimybe, del ko vienas ar kitas projektas is sekmingo virsta nesekmingu.

  • 2023-05-09T20:44:41+03:00

    Visiškai nepakeičiami gal išsikovos, bet patarlė sako, kad nepakeičiamų nėra

    • 2023-05-09T21:12:17+03:00

      Daugumai darbuotojų, kaip ir vaikams, reikalinga "suaugusių" priežiūra

    • 2023-05-09T22:25:45+03:00

      Tai čia aksioma.

    • 2023-05-10T09:21:49+03:00

      Nepakeičiamas ir dirba atitinkamai, jie ir taip visada turėjo, jei tai įmanoma, laisvą grafiką.

    • 2023-05-10T10:06:47+03:00

      taip, tik tokių mažuma, o dauguma kaip ir sportuoti ar kalbų mokytis be priežiūros, abonemento nemoka

  • 2023-05-09T20:58:09+03:00

    I ofisa priverst ateit lengva, o priverst dirbt ne.

    • 2023-05-09T21:13:11+03:00

      Bet daug lengviau nei priverst dirbti net neatejus i ofisa.

  • 2023-05-09T21:14:21+03:00

    Pagaliau atsibunda ir paskutinieji, nes protingi jau pries metus ar daugiau ta grazino. Niekas nenori pralosinet rezultatu (kad ir ka tinginiavimo, tai yra darbo is namu apologetai sakytu)

  • 2023-05-09T21:17:35+03:00

    Kiek tenka susidurti su tais,kurie muša į krūtinę ir rėkia kaip prastai iš namų,reikia grįžti į ofisą, tai pas visus yra taip: 1) procesai nesutvarkyti, todėl Jonas daro vienaip, Marytė kitaip ir nei vienas nežino kaip turėtų būti iš tikro. 2) Nėra normalių KPI: žmonės nežino ko kiek ir dėl ko daryti. Vadovai negali "pamatuoti" darbo efektyvumo ir t.t. 3) Vadovauti esant ofise yra sunkų,o dirbant nuotoliniu visi įsivaizduoja,kad tokie patys metodai veiks ir bus viskas čiki. 4) nėra normalių sistemų, visi emailuose paskendę.. 5) Komunikacijos trūkumas: nekontroliuojami strautai, informacijos dalinimasis ar jos trūkumas. 6) Per Zoom ar Teams nepavaidinsi,kad naują BMW nusipirkai,kad rolexas ant rankos ir pan. O tai daug kas mėgsta. Per atstumą ir galią sunku demonstruoti ir t.t.

    • 2023-05-09T22:08:24+03:00

      Ne visi "prokurorai" supranta, kad rezultatai priklauso ne nuo to ar tu dorbi ofise ar is palėpės, o nuo to kaip ir kiek tu dirbi. Gerai, kad yra nematoma ekonomikos ranka, viską sustygiuoja ir tokiu " prokuroru" imones neatlaiko konkurencijos.

    • 2023-05-09T23:04:24+03:00

      Prokuroras gal prie konvejerio tedirbes tai nesupranta kaip cia kitaip gali buti. Jei pas tave avys dirba - reikia botago, bet su avimis toli neisi ir avis DI pakeis.

    • 2023-05-10T09:23:39+03:00

      Ne visur tas įmanoma, kai kurie sektoriai tokie ir yra, kad nėra pasikartojančių užduočių, kad reikia didelio lankstumo ir nuolatinės komunikacijos. O kiti tiesiog pajautę daugiau laisvės š mala. Aš asmeniškai net ir turėdamas galimybę dirbti iš namų, renkuosi ofisą, nes man ofise lengviau dirbti, ir daugiau pavyksta padaryti.

    • 2023-05-10T10:20:55+03:00

      O kitam pavyksta geriau dirbti namie, be nuolatinio blaškymo, kelionių per kamščius, išvaistomos valandos pietums. Bet ale naratyvas dabar "namie niekas nedirba, o po akropolius vaikšto", tai varo kaip avis į tuos ofisynus. Nes gi "vienam tai išimčių nepadarysi. Degradacija čia beprasmė, sukurta tikrų tinginių, kurie namie iš tikrųjų nedirba ir trumparegių boomer'ių vadovų, kuriems tik pap1zdelint ir patrukdyt ofisas ir tereikalingas.

    • 2023-05-10T16:39:10+03:00

      Visi zmones skirtingi bet juos vienija savybe susiformuoti iprocius (teigiamus/neigiamus). Darbo is namu didziausias minusas kad neturedamas visiskai atskiros erdves tu po kurio laiko "ejimas" i darba tampa kaip iprasta namu ruosos uzduotimi. Del to pradedi leisti sau pamiegoti jei ryte nera kokio "susitikimo per Teams", gali nesiruosti ryte ir atsiprasant dirbti su apatiniais, pradedi ilgiau uztrukti internete nes juk arba niekas nemato arba padarysiu truputi veliau (per ta sutaupyta laika kuri sugaisdavai vazinedamas i ofisa) ir daugybe smulkmenu kurios keicia tavo dienos rutina

    • 2023-05-10T17:31:39+03:00

      Taip, silpnos valios žmonėms, negalintiems sudaryti savo darbo plano, - geriau ir produktyviau dirbti ofise. Ir sutinku, kad visas klientų aptarnavimas ir susiję reikalai turi būti iš ofiso. Tačiau yra begalė specialybių ir veiklų, kurių darbus/ pareigas galima atlikti iš " namų ofiso". Aišku tokie kaip " prokuroras", kuriems " darbas yra tik su kastuvu", o visa kita " nedarbas",- to negali suvokti. Matyt amžius daro savo. Grįžtant prie temos,- aš esu sveiko proto šalininkas,- tas kas turi dirbti ofise,- turi dirbti ofise. Tas kas gali dirbti namie,- dirba namie. O savo pastebėjimus aš jau rašiau, kad diktatoriškų bruožų vadovams pritrūko " kriaušių mušimui". Visa problema čia, kad nenusisekę vadybininkai ( to žodžio tikroji reikšmė) neturi ką gyvai " pavadybinti", todėl tokie reikalavimai ir atsiranda. Ir jie neturi nieko bendro su darbo našumu ar rezultatais. Tiesiog vadybininkas "taip nori". Ir jis turi teisę norėt. O " nematomos ekonomikos rankos" teisė yra parodyti tokiam vadybininkui,- teisus jis buvo ar ne.

    • 2023-05-10T18:58:32+03:00

      Cia toks vienas geresniu - vadini J. Dimona, J. Gormana bei D. Solomona, nenusisekusiais vadybininkais :D gal malonetum pasidalinti savo CV, na kad suprastume, kuomet kaip ta tikroji sekme atrodo.

    • 2023-05-10T19:21:26+03:00

      "Vienas geresnių" yra "nematoma ekonomikos ranka". Ji parodys kas ir kaip. Visa kita,- tušti postų pavadinimai. O kad tai tušti pavadinimai puikiai parodė "Lehman Brothers".

    • 2023-05-10T20:51:05+03:00

      Ponas stipravali. Zmogaus iprociai keiciasi sulyg isorines aplinkos pokyciais ir tai yra naturalus procesas. Jei tarkim zmogaus "namu ofisas" yra jo svetaine ar kitas busto kampas tai naturaliai visi seimos nariai, gyvunai ir kiti daiktai namuose jo darbui darys itaka. Taip planas gerai bet tik labai maza dalis sugeba jo laikytis ilga laika, nes jei bent karta truputi nukrypsi nuo jo ir nematysi tame blogo tai po metu pastebesi kad pokytis nuo pirminio plano jau kardinaliai skiriasi. Ir man kaip vadovui yra visai nesvarbu kaip zmogus atlieka jam deleguota uzduoti jei jis pasiekia rezultata laiku. Joks normalus vadovas nenori uzsimineji jokiais "pavadybinimais", visu vadovu tikslas yra rezultatas ir visi vadovai turi savo konkrecias funkcijas ir uzduotis deleguotas ju vadovu ar valdybos.

    • 2023-05-10T23:02:05+03:00

      Nebesvaik tik... tikriausiai veidrodyje pati Bonaparta matai :D

  • 2023-05-09T23:14:37+03:00

    Je je. Tik kažkaip visam pasauly bankrutuoja viešo transporto sistemos, nes vat .. NEGRĮŽO žmonės ir puikiai dirba iš namų. O kur dar galimybė sutaupyti dirbant iš malonaus klimato pigių kaštų lokacijos?!

    • 2023-05-10T00:23:50+03:00

      Visam pasauly - tikrai ĮSPŪDINGA! LABAI LABAI GERA ARGUMENTACIJA. PALA, IŠSIJUNGSIU CAPS LOCK. Va, dabar galim kalbėt. Tai kuriose šalyse bankrutavo viešasis transportas? Kurių profesijų darbuotojai NEGRĮŽO? BLET IR VĖL ĮSIJUNGĖ CAPS LOCK. Va išjungiau. Ok, užteks. Lauksiu atsakymo.

    • 2023-05-10T00:24:01+03:00

      Visam pasauly - tikrai ĮSPŪDINGA! LABAI LABAI GERA ARGUMENTACIJA. PALA, IŠSIJUNGSIU CAPS LOCK. Va, dabar galim kalbėt. Tai kuriose šalyse bankrutavo viešasis transportas? Kurių profesijų darbuotojai NEGRĮŽO? BLIOOOT IR VĖL ĮSIJUNGĖ CAPS LOCK. Va išjungiau. Ok, užteks. Lauksiu atsakymo.

  • 2023-05-10T08:04:12+03:00

    O ir čia yra tokių, kur uoliai dirbančius darbo metu akropoliuose sutinku :)

    • 2023-05-10T11:40:35+03:00

      o kas jums yra darbo metas? Man pavyzdžiui būna dienų, kai dirbu nuo 8ių iki 8ių, bet būna ir dienų, kur dirbu nuo 14 val. iki 21 val.; arba nuo 7ių iki 14 val., kai partneriai kitose laiko zonose.

  • 2023-05-10T09:54:41+03:00

    Tai viso gero

  • 2023-05-10T10:41:08+03:00

    Taip - vadovams sunku suprasti, kaip galima mokėti tik už darbuotojo atliekamą funkciją, dėl kurios sutarta, o ne papigiai pirkti jo gyvenimą: visokie beprasmiai susirinkimai, privalomas vadovų emocijų sugėrimas, papildomi darbai lyg tarp kitko (tu juk jau savo padarei, tai padėk kolegai, padaryk kavos, sutvarkyk pora segtuvų su dokumentais ir pan. - tau gi nesunku, vistiek gi turi būti ofise), žeminimasis prašant kelių minučių laiko ne ofise "darbo metu" ir pan. yra privalomi būnant ofise, nes kaipgi kitaip vadovas pasijus vadovu?

    • 2023-05-10T11:14:35+03:00

      Uzuojauta savo kelyje sutikus tik tokius vadovus. Taciau as galiu is vadovo puses pakomentuoti. Dirbanciu is namu, daznai nepasiekiu 2h ir daugiau. Dirbantys is namu i skambucius prisijungia ne reprezentatyvios isvaizdos. Dirbantys is namu daug dazniau susiduria su IT issukiais, tai internetas neveikia, tai kompas neisijungia, tai kamera neveikia. Dirbantys is namu mazdaug 20% maziau produktuvesni, nei dirbantys is ofiso (mano aplinkoje). Dirbantys is namu nesukuria asmeniniu rysiu, kurie yra labai svarbus vykdant projektus. Dirbantys is namu generuoja minimaliai efektyvuma gerinanciu ideju, zenkliai sumazeja ideju kaita bei is bendradarbiavimo kile nauji produktai. Galeciau dar vardinti ir vardinti, taciau jeigu verslams apsimoketu nebetureti ofisu ir dirbti nuotoliniu budu, tikrai butu jau paskaiciuota ir ivertinta. Taciau matyt ofisai kainuoja pigiau nei efektyvumo kritimas dirbant is namu.

    • 2023-05-10T11:42:21+03:00

      "Dirbantys is namu daug dazniau susiduria su IT issukiais, tai internetas neveikia, tai kompas neisijungia, tai kamera neveikia." - Dėl savo kompanijos IT sprendimų nekompetencijos kaltinate darbuotoją? Pažangu, sakyčiau.

    • 2023-05-10T11:52:36+03:00

      Cia kiekvienas tikriausiai savaip interpretuoja, bet esmes tai nekeicia.

    • 2023-05-10T15:09:00+03:00

      Prajuokino šis argumentas: "Dirbantys is namu i skambucius prisijungia ne reprezentatyvios isvaizdos." Tai ar jums darbuotojų išvaizda svarbi (žinoma, jei tai ne asmeninė sekretorė :)), ar jų darbo rezultatas? O jei darbuotojas ateis dirbti į biurą nenusiskutęs arba nepasidažiusi, tai irgi -pagal jus- pakenks jo/s darbui? Nes, tur būt, šeriai ant veido ar dažų ant jo nebuvimas trukdys idėjų generavimui?:)

    • 2023-05-10T16:25:25+03:00

      O sventas naivume, nesitikejau cia rasti paaugliu, savo isvaizda proteatuojanciu pries pasauli. Tikriausiai nerasyciau tokiu dalyku, jei nebutu teke susidurt su uzsimiegojusiais, nesipraususiais, kecupuotom, skyletom maikem apsirengusiais pardavejais. Jeigu pardavineji varskes tortus, gal ir neavarbu ivaizdis ar aprangos kodas, bet kol nesi jobsas, verta nusileist ant zemes, darbo uniforma yra visiskai normalus dalykas.

    • 2023-05-10T16:46:07+03:00

      Tai isvaizda svarbi tuo atzvilgiu nes virtualiam susitikime dalyvauja ir kiti asmenys kuriems tikrai nera malonu ziureti i kolega kuris atrodo taip lyg is lovos butu islipes ar sedi su purvynais marskineliais ir t.t. Klausimas ar budamas tokios imones klientu ir matydamas kokius asmenis samdote atlikti tam tikra darba jums tai patiktu? Abejoju tuo

    • 2023-05-15T12:47:07+03:00

      Abiem jums kartoju klausimą, kurio nesugebėjote perskaityti ar sugebėjote nesuprasti: kaip tuo atveju, jei darbuotojas ateis dirbti į biurą nenusiskutęs arba nepasidažiusi?

    • 2023-05-15T12:55:38+03:00

      O kokia tamstos kontoroje yra “darbo uniforma”? Ar siuvama pagal spec.užsakymą, su antpečiais, ar tiesiog privalomas kostiumas, balti marškiniai, kaklaraištis, brangus laikrodis? Niekada neteko apsilankyti Vilnius Tech Park ar panašiame start-up’ų spiečiuje? Jei neįsileis į vidų, pasėdėk bent lauke, ant suoliuko (aplinka maloni :), palūkėk, kol vienas-kitas darbuotojas išeis parūkyti ar ko kito. Na, o paskui papasakok, kiek matei tarp jų kostiumuotų-šlipsuotų 😀

    • 2023-05-15T14:41:37+03:00

      priklausomai nuo imones vidos politikos aprangos ar isvaizdos atveju. Kaip virtuvej pagal higienos normas yra reikalaujama moterims/vyrams ilgais plaukais naudoti galvos apdangala taip imone gali tureti tam tikras biuro aprangos taisykles kurios butu patvirtintos ir su kuriomis butu supazindinta. tas pats liecia ir zmogaus asmenine higiena. Jus paemete du pvz kurie yra labai "slidus" bet as papildyciau o jei nesisutes ir vyro oda pleiskanoja nes zmogus "priziuredams" taip savo barzda nesugeba savo odos priziureti? tada tai estetiska ir higieniska? O jei barzada ilga ir joje po pietu akivaizdziai matosi maisto likuciai? tada irgi negalima reiksti pastabos darbuotojui? ar jusu manymu tai kolegu beda kad jiems tai sukelia netinkamas emocijas? Bet tokiu atveju galima prieiti prie absurdisku situaciju kai kodega koks vaikscios atsektu klynu demostruodams savo privalima bet i pastabas susitvarkyti sakys kad jis su kelnem ir jokios problemos tame nera

    • 2023-05-15T15:56:44+03:00

      Taip, mano kontoroje privaloma business casual, o bendraujant su klientais business formal apranga. Nelabai suprantu, kas cia juokingo? nei tu zinai kas per kontora, nei ka veikia, bet akivaizdu isvadas is savo aplinkos kitiems primetineji.

    • 2023-05-16T09:09:58+03:00

      Jūs kalbate apie higieną bei akivaizdų apsileidimą, o aš kalbu apie pasipuošimą arba jo nebuvimą - tai ne tas pats. Lūpų nepadidažymas ar kaklaraiščio nepasirišimas nėra nusižengimas nei higienai, nei sąvokai “tvarkingai apsirengęs”. Be to, nepamirškim, kad šis mūsų disputas prasidėjo nuo Šiaurinio “argumento”, kad nuotolinio darbo efektyvumą menina tai, jog “ Dirbantys is namu i skambucius prisijungia ne reprezentatyvios isvaizdos”. Gal man trūksta vaizduotës, bet nesuprantu, kaip gali kokio nors apskaitininko ar verslo konsultanto nuotolinio darbo efektyvumui pakenkti tai, kad jis dirba sėdėdamas prie stalo atsegtu klynu ar išvis su apatiniais- juk per Zoom ar MST matosi tik jo “pieniškas planas”.

    • 2023-05-16T09:24:31+03:00

      Ką aš tikrai žinau, tai kad nesu su tamsta ganęs kiaulų (nes jų išvis neteko ganyti, gimisu ir augau kito socialinio sluoksnio šeimoje). Kadangi matau, jog tamstai sunku atsisakyti tos kiualiaganystės praktikos vaikystėje įsidiegtų bendravimo įpročių (business formal apranga gali pakeisti išvaizdą, bet ne žmogų) tujinti nepažįstamus (nepavydžiu tamstos klientams…), tai gerai - prisitaikysiu prie tamstos lygio. Taip, nežinau, kad ten per tavo kontora. Taipgi nesuprantu, kodėl joje gyvai bendraujant galuma išreikalauti privalomos “uniformos”, o nuotoliniu būdu bendraujant to padaryti jau nebeįmanoma. Juk jei gali išvyti lauk darbuotoą, pasorodžiusį kontoroje su džinsais, tai tos pačios galios lyg ir turėtų išlikti pamačius darbuotoją ekrane, dirbantį su atlapotais marškiniais. Ir dar: panašu, kad tavo trumpoka atmintis, nes tavo anksčiau dėstytas “dirbantys is namu i skambucius prisijungia ne reprezentatyvios isvaizdos” buvo primetinėjamas VISIEMS, darbams, o ne taikomas tik tavo kontorėlei. Tad gal, branguti, prisimink (jei esi girdėjęs, žinoma) posakį “medice, cure te ipsum”, prieš švaistydamasis kaltinimais 😉

    • 2023-05-16T09:48:26+03:00

      Ponas dirbant nuotoliniu budu zmogus privalo atrodyti tvarkingai lygiai taip pat reprezantyvios isvaizdos kaip dirbtu biure. Nepriklausomai kad dirbama sedint pries kamera bet jei zmogui reiketu atsistoti pasiimti kazka tai jis su tuo atsegtu klynu savo namuose ar apatiniais stotusi? ar isjungtu kamera taip sutrikdydamas klienta ar pasnekova? Zinoma nera situacijos be iseities o bet taciau gal nereikia buti tos pacios dviprasmiskos situacijos sukeleju ir i darba "ateiti" tinkamai pasiruosus

    • 2023-05-16T12:16:33+03:00

      Cituoju patį: "..pasėdėk bent lauke, ant suoliuko (aplinka maloni :), palūkėk, kol vienas-kitas darbuotojas išeis parūkyti ar ko kito. Na, o paskui papasakok..." Tiesiog pamaniau, jei jau tujini, tai ir pats nori būti tujinamas. Bet svarbiausia lotyniška citata pabaigoje, tarp kitko parašyta su klaida. Ši diskusija išsisėmė jau senokai, primetamas ad hominem stilius niekur neveda, visokeriopos sėkmės.

    • 2023-05-16T17:43:26+03:00

      "Jeigu, jeigu...". Žinoma, galima visokių "jeigi" prigalvoti, bet jie tėra labai hipotetinės situacijos, kurios NIEKAIP neparodo, kad nuotolinis darbas yra "ex definicio" mažiau efektyvus, negu sėdint kontoroje. Per pandemiją kone metus dirbau iš namų ir nors su apatiniais nesėdėjau, bet tikrai niekada nebuvau apsiavęs batų (jūs, tur būt, ir šiam atvejui rastumėte kokį nors "jeigu"? Pavyzdžiui, "o jeigu prireiks sušokti klientui čečiotką/step'ą", ar ne? :)). Ir - niekas, nei mano darbdavys, nei mano klientai nesiskundė dėl to, kad mano darbas suprastėjo. Tiesą sakant, bent keletą kartų klientai pasidžiaugė, kad reikalus pavyksta sutvarkyti neblogiau ir greičiau, jiems nereikia važinėti į "fizinį" kontaktą. Žinoma, kiekvienam sava patirtis. Tačiau aš esu tvirtai įsitikinęs, kad negalima vienareikšmiškai teigti, jog darbas "iš kontoros" yra efektyvesnis, negu "per nuotolį".

    • 2023-05-16T17:53:57+03:00

      Taip mano inzinerinej specialybej darbas kontoroj efektyvesnis tai ne tik mano asmenine patirtis bet kaip ir vadovo isgirsta nuomone is komandos. Darbas nuotoliniu budu pas mus neribojamas bet didzioji dalis kolegu niekieno neverciami kas diena eina i ofisa ir jame dirba is namu dirba tik tada kai tai lemia seimynines ar kitos aplinkybes

    • 2023-05-17T12:47:51+03:00

      Suprantu, kad inžinieriaus darbas gali būti efektyvesnis kontoroje (kai reikia nuolatinio bendravimo su iškart keliais kolegomis ar pan.). Yra profesijų, kuriose nuotolinis darbas išvis vargiai įmanomas: chirurgo, gaisrininko, staliaus, taksisto ar pan. Dėl to niekas (bent jau aš) nesiginčija. TAČIAU nesutinku, kad darbas kontoroje yra "pagal apibrėžimą" produktyvesnis, negu nuotolinis.

    • 2023-05-17T12:48:55+03:00

      (Tęsiu): Jau yra mokslinių tyrimų, lyginančių "remote vs. office" darbų efektyvumą. Kol kas tyrėjų išvados gana skirtingos, tačiau kone visi jie sutaria, kad efektyviausia forma yra "hybrid": dalis darbo savaitės - ofise, dalis - nuotoliu (kokios tos dalys - priklauso nuo darbo pobūdžio, nes nėra taip, jog "one size fits all"). Pacituosiu ištrauką iš straipsnio, lyginusio tų darbo režimų "pros & cons": "The benefits of remote work are far-reaching and pretty profound. Studies show remote workers (who work outside the office some, but not all, of the time) on average are more productive, more innovative and more engaged. Companies who have remote work policies experience less turnover and are more attractive to employees—and young workers in particular. Organizations are able to spend less on real estate to seat people and the environment benefits from a break in their daily commute."

  • 2023-05-10T11:07:43+03:00

    Nuotolinis darbas tinka gal tik 5% darbuotojų. Tokia realybė.

  • 2023-05-10T11:22:55+03:00

    Ofisai yra sukurti ekstravertams, nors introvertų yra daugiau - 3 prie 1. Nėr ko stebėtis, kad žmonės nenori ten važiuoti, o priversti atvažiuoti sėdi kiaurą dieną su ausinėmis ir eina per prievartą į visokius HR žmogeliukių sukurtas iniciatyvas.

    • 2023-05-10T11:45:34+03:00

      Nes dirba su žmonėmis. Kuo toliau, tuo mažiau introvertai turės vertės, išskyrus specifines sritis. Kuo toliau tuo daugiau reikės žmonių tokiose srityse kaip pvz. slauga. Ten nuotoliu nepadirbsi ir introversija nepadės.

  • 2023-05-10T15:19:32+03:00

    Yra profesijų, kurių darbas reikalauja nuolatinio gyvo bendravimo su kolegomis ar aptarnaujamais klientais, bet yra profesijų, kurios visiškai sėkmingai gali atlikti savo darbą nesėdėdint/nestovint biure (tžk ofise). Yra ir hibridinių darbų, kurių nemažą dalį gali padaryti namie (ir gal net padaryti efektyviau, nes būsi netrukdomas aplinkos triukšmo), o kitą dalį - ofise (pvz. apskaitininko, rinkodarininko ir pan.). Mažai prasminga visus tempti ant vieno kurpalio. Taipgi ne itin logiška vadovautis "verslo neklaidingumo prezumpcija": jei verslas, tiksliau - konkretaus verslo konkretūs vadovai, reikalauja dirbti šitaip, tai reiškia, kad jie yra suskaičiavę, pasvėrę ir padaliję (anot Biblijos:) pros & cons ir parinkę geriausią bei efektyviausią sprendimą.

    • 2023-05-10T16:07:39+03:00

      Niekas nesiginčyja, kai yra vieša ir objektyvi argumentacija, kodėl priimamas sprendimas. Kai nesugebama pagrįsti - tada ir kyla šaršalas. Iš namų dirbau jau 2013. Norėčiau pasižiūrėt, kaip mane kažkas bando įtikinti, kad man dabar reikės eit į ofisą.

    • 2023-05-10T16:27:04+03:00

      Idomi isvada. Sakai neteisinga teigti kad verslas isivertino pros and cons, bet visiskai teisinga teigti kad jis neisivertino ir kad konkreciai tu esi teisus?

    • 2023-05-15T12:44:03+03:00

      Pačiam gal kyla problemų su logika, tad paaiškinu: sakau, kad nelogiška vadovautis “ verslo neklaidingumo prezumpcija”, t.y. kad verslas VISADA ir VISKĄ yra suskaičiavęs, įvertines ir padvėręs. Taigi: nesakau, nei kad jis neįsivertino, nei kad nebūna atvejų, kada įsivertina, bet sakau, kad iš to, kad verslas kažką daro ar kažko nedaro, negalima daryti automatinės išvados, kad jis tai daro/nedaro paskaičiavę, įsivertinę ir priėmę efektyviausią sprendimą. Capisce?😁

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791