2022-04-29 16:00

Opcionai – vis labiau populiarėjanti motyvavimo priemonė, kurią norint integruoti tenka įveikti sunkumus

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Verslas Lietuvoje tik pastaruosius kelerius metus ėmė aktyviau domėtis ir taikyti pasirinkimo sandorius darbuotojams. Tačiau padidėjęs šios motyvavimo priemonės poreikis atskleidė ir su tuo susijusius sunkumus bei trūkumus.
  • Opcionai – tai būdas skatinti aukštesnes pozicijas užimančius darbuotojus.
  • Tokia motyvavimo priemonė yra naudinga tiek darbuotojui, tiek darbdaviui.
  • Kyla daug sunkumų kuriant opcionų programą Lietuvoje registruotoje įmonėje, todėl daugelis šalies bendrovių naudoja kitose šalyse registruotas įmones.
  • Nors opcionai plačiai taikomi versle visame pasaulyje, vis dėlto Lietuvoje, jie dar skinasi kelią.

Didžiausios įtakos opcionų išaugusiam populiarumui turėjo palankios mokestinės sąlygos. Todėl tai tapo patrauklu ne tik jaunam verslui, startuoliams, siekiantiems pritraukti kompetentingus darbuotojus ir negalintiems mokėti konkurencingų rinkos diktuojamų atlyginimų, bet ir rinkoje stabiliai veikiančiam verslui, kuris opcionus naudoja kaip darbuotojų motyvavimo, lojalumo ar verslo pelningumo didinimo priemonę.

52795
130817
52791