Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-11 06:15
RĖMIMAS
2025-09-08 06:45
2025-09-03 08:35
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
keistas straipsnis. Nežinau ar realiai teisininkas supranta duodamas savo komentarus dėl pervežimo sutaties. Vienas dalykas yra krovinio pervežimo sutartis, grįsta teisės aktais ir konvencijomis bei standartais, kaip paslaugos suteikimas, o kita yra mokėjimo atidėjimas (tam tikro kredito suteikimas klientui). Straipsnyje išdėstyti aspektai yra aktualūs, tačiau nereiškia,kad sutartis viską išspręs.
Perskaičiau irgi straipsnį. Tačiau daug minimų klausimų apsisprendžia emailu duodamame užsakyme: europalečių skaičius, svoris, terminai ir kaina, krovinio vertė, pakrovimą atlieka gamykla, iškrauname patys. Kadangi viskas fiksuota raštu, tai problemų nekyla mums jau dešimtmečiais.
Deja, LT logistikos ir transporto imoniu supratimas apie sutartis yra mazdaug 7 metu vaiko suvokimo, apie naikintuvo F35 konstrukciją, lygyje. Žinau, kad kartais sekasi ir neužsirauna, o kartais " mailu siuntejas" dingsta ir kokius 100 000 eur tenka " nurasyt". Dar gerai, jei dingsta ne su fura pilna kompiuteriu, nes tokiu atveju buna ir visi 500 000 eur. Bet nieko, LT gyvena verslus zmones. Ryt po visu tiekeju " numetimo" ir bankroto, "vadovas" ikuria nauja imone ir toliau " deda ant sutarciu" :)