Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

66
  • 2024-07-09T08:52:11+03:00

    "Taiwan since 2017 has grown the defense budget; from 2019 to 2023, spending increased by an average of nearly 5% per year, and as a percentage of GDP increased from 2% to 2.5%." Taigi, Taivaną su 2.5% gins, o Lietuvą su 3.0% dar pagalvos. MAGA idiots.

    • 2024-07-09T09:10:21+03:00

      not idiots - Russian agency

    • 2024-07-09T09:15:08+03:00

      Atsakymas į tai kuo mažiau gynybos produktų pirkti iš amerikiečių. Yra Korėja, Izraelis ir pan.

    • 2024-07-09T09:15:38+03:00

      Normalus prioritetu deliojimas.

    • 2024-07-09T09:23:39+03:00

      Jie praktiški gins tai kas jiems naudinga. Panašiai kaip dabar su Ukraina duoda tiek ginklų kad nemirtu, o kam jiems daugiau duoti? Realpolitics. Dėja.

    • 2024-07-09T09:43:13+03:00

      Pritariu. Korėjos ir Izraelio ginklai šiandien praktiškai pranoksta amerikiečių. Plius abiejų šių šalių likimas labai panašus į mūsų.

    • 2024-07-09T10:31:53+03:00

      Na Ukraina nėra NATO narė, todėl nėra ir jokių įsipareigojimų iš NATO.

    • 2024-07-09T10:47:55+03:00

      Na jie įsipareigojo kažkatai Ukriani kai įkalbėjo juos atsisakyti atominio ginklo. Rusija irgi įsipareigojo, bet matom kaip tie įsipareigojimai veikia.

    • 2024-07-09T10:58:29+03:00

      JAV, JK, ne NATO. Nenusiplovė, bet spėčiau siekia lėtai žlugdyti maskolius, t.y. sunaikinti jų arsenalą po truputį traukiant, nustekenti ekonomiką ir tada įsprausti į derybas, kad sunaikinami masinio naikinimo ginklai mainai už economic relief paketą. O visi pasisakymai ir pasistumdymai - foninis triukšmas, kuriam leidžia vykti, bet realiai nekeičia plano.

    • 2024-07-09T11:47:29+03:00

      Gal jus eikite Barbe ziureti o ne Pasaulio poltika komentuoti. Jei zmogus pasake tiesa, kad korumpuotos salys is ES rytinio flango, negali skirti daugiau, o jos gali jei panaikintu korupcija (alio viesieji pirkimai) - tai pvz F16 kainuoja apie 55 mln EUR ir jei mus kaip lauknius toliau su 3 lektuvais turi saugoti kitos salys, kai patys pilnai galim tureti 30-40 naikintuvu - nereikia pykti ant Colby. Tiesiog ziurim realybei i akis uz lango 2024, ne be 1995. Kacapai tik ir dziaugiasi isplautom levakiskom smegenim.

    • 2024-07-09T12:24:09+03:00

      Ir kiek tavo nuomone viešuosiuose pirkimuose išvagia? :)

    • 2024-07-09T12:30:08+03:00

      Milijardus.

    • 2024-07-09T14:05:44+03:00

      2023 m. visų viešojo sektoriaus viešųjų pirkimų vertė yra 2,3 milijardo eurų. Ir čia įeina ir savivaldybių perkama elektra. Pvz. Kauno miesto 125 mln. eurų. Norint pasikelti sutartį gali, kiek kWh elektros turės patiekti. Tai kokioje tu galaktikoje gyveni?

    • 2024-07-09T14:47:06+03:00

      Taiwan gdp - 761b, Lietuvos 71b, apskaicuosi 2.5 ir 3 proc nuo? :)

    • 2024-07-09T14:48:37+03:00

      na, nepykite, taip skarbą išbuožint besitaikantys spaliukai iš palovio sakė... ir kubilius dar 2010-aisiais leptelėjo. Gera atmintis, nieko nepadarysi.

    • 2024-07-09T15:11:46+03:00

      Realioje. Vieną konkursą pabandęs padalyvaut nesipūsk čia ir nebekliedėk apie skaidrų viešąjį sektorių, nes tokios mintys skamba panašiai kaip mauro blevyzgos kad pinigai tik iš mokesčių atsiranda, o mokesčiams iš kur atsiranda, jau per sudėtingas klausimas būna. Nieko daug nekomentuosiu, nes vis tiek kol nesusiduri tai nei mąsto nei problemos nesuvoki, pasakysiu tik tiek, su šiek tiek išmonės ir gerais rankų paspaudimais beveik visus viešuosius galima laimėt.

    • 2024-07-09T15:13:31+03:00

      Nesupratau, ką norite pasakyti. Jei ką, neteigiu, kad viešuosiuose pirkimuose nėra kur nusuka pinigų, bet ten nėra nei milijardo, priešingai nei aukščiau teigė su milijardais. Nu gal koks 100 mln. Yra neefektyvumo, kai nusiperka ne to ko reikia, ar dėl mažiausios kainos prisiperka šūdo, kurį po metų reikia keisti.

    • 2024-07-09T16:00:16+03:00

      pritariu 100%, toliau kliedima apie "labai" brangų išlaikymą (bent jau vieną esakdrilę lėktuvų Gripen / F 15 / F 16 per Baltijos šalį) mes privalom turėti. Oro policija... tai taikos meto savanorių budėjimas pauglių koncerto metu

    • 2024-07-09T16:13:36+03:00

      čia buvo labiau apie Pott paniatkes, nei apie pirkimus ir realybę. Ideologiškai labai naudinga baksnoti, nes kaip aiškino karbauskio pasamdytas milijardus dalint milijonui "centro-kairės" shapokliakas, mokesčius galėsim didinti tada, kai nustosim švaistyti biudžeto lėšas.

    • 2024-07-09T23:29:17+03:00

      NATO ar ne, bet šalys parodo kaip laikosi/nesilaiko savo įsipareigojimų. Kol burliokai nusistekens Ukrainos gali ir nebelikti. O JAV visiškai ant to nusispjauti.

  • 2024-07-09T09:22:25+03:00

    4 proc. nuo BVP gynybai- lobistų idėja ir kūrinys, kuris pridengiamas "visuomenine" iniciatyva. Tam rašomi straipsniai apie 10 proc. (vėliau padarys gerą nuolaidą iki 4 proc.)

    • 2024-07-09T09:40:21+03:00

      Geras! LT lobistai net iki JAV aukščiausio politinio lygmens sugenėjo prisikasti :) efektyvumas neišpasakytas.

    • 2024-07-09T10:46:45+03:00

      aha. Bet kad pardavėjas, nepaneigsi.

    • 2024-07-09T14:53:01+03:00

      anot nekurios vatos tai konservatoriai valdo pasaulį, nes net 2008 m. finansinę krizę sukėlė Kubilius :)

  • 2024-07-09T09:45:13+03:00

    Nu kiek dar LT yra MAGA idiotų, kurie galvoja, jog botoksinis oražinis žmogeliukas išgelbės pasaulį? Visi paskutiniai likę rimti respublikonai nusisuko, o pas mus dar net KAM vadas kasčiūniukas seilę varvina. Atvirkščias pasaulis...

    • 2024-07-09T10:16:38+03:00

      O kiek yra baideno idiotų? Kiek yra tokių, kurie tik dabar, po 4 metų pamatė, kad senukas neįgalus? Kad Ameriką nuo pat pradžių valdo kolektyvinis baidenas (skaityk - ekspertai), kurių fail'as šitame kare toks akivaizdus... Tai tie patys, kurie paliko Afganistane 80mlrd ginkluotės, tačiau bijojo duoti Ukrainai nors šiek tiek 22antraisiais, kai tas galėjo greitai nulemti visą karą, nes mat Ukraina gali greitai kristi ir ginklai pateks rusams... Kiek yra idiotų, kurie nori tikėti iliuzijomis, kad kažkokie lozungai reiškia viską ir gali sau sėdėti pilvą išmetęs, leisti pinigus stadionams, kišenių dydžių skaičiuotojams, įvardžių kūrėjams, visokioms lrt ir t.t. Jei nori gintis, tai reikia ne 10%, o 30%, galbūt ir viso 50%. Aišku su sąlyga, jei nepriklausomybė yra ko nors verta.

    • 2024-07-09T10:34:57+03:00

      Em, bet kuris normalus prezidentas realiai yra tik atstovas, o didžiąją dalį darbų ir sprendimų priima už jo esanti komanda. Na nebent aukštini autokratijas, kur į klausimą net nesigilinęs asmuo remiantis emocijomis ir įsivaizdavimu, net nesusipažinęs su esminiais faktais, priiminėja sprendimus kaip užplaukia. Biden'as bijojo duoti Ukrainai? :) Ar Trump'as bijojo duoti (pralaimėti rinkimus), todėl blokavo? 50% BVP :D matau, kad net nesupranti, kas tas BVP.

    • 2024-07-09T13:12:50+03:00

      Prie ko čia tas Baidenas. Abu senukai neįgalūs. Oranžiniam sifilitikui tuoj 80, nenustebčiau jei per 10 metrų šlapimu dvokia. Tiesiog žmonės renkasi mažesnį blogį už MAGA marazmatikus.

    • 2024-07-10T10:44:00+03:00

      Komanda yra visą laiką. Bet... tarkim hipotetiška komanda yra iš 2 ekspertų (o tai netoli tiesos, nes realiai pačioje viršūnėje yra du įtakingi patarėjai - Sulivanas ir Bernsas, vanagas ir balandis). Tarkim ekspertų/patarėjų nuomonės išsiskiria, ir prezidentas yra laisvas pasirinkti ir veikti pagal bet kurį iš jų. Ar galėtų tironas Trumpas veikti priešingai jų abiejų nuomonei ? Tikrai ne. Tik ne Amerikoje. Kad ir ką galvotumėte. Taigi ir saugikliai veikia, ir sprendimai priimami. O dabar klausimas - kaip elgtųsi Baidenas, jei abu patarėjai nesutaria? Ogi, deja, niekaip. Nes jis pats nieko nesupranta, jam reikia aiškių instrukcijų, tiesiog teksto, kurį reikia perskaityti. Ir nė vienas patarėjas negali primesti savo nuomonės - jis gi nėra rinktas prezidentas. Reiškia veiksmas galimas tik esant konsensusui. Tą ir stebėjome visą karo laiką. Apmaudu. Tiek praleistų galimybių.

  • 2024-07-09T09:49:36+03:00

    čia jei ką to pačio vatinio diedo citata iš wiki: "we need to be absolutely clear: Without question, the top external threat to America is China—by far."[12] Colby continues that this reality necessarily means America must prioritize investment of attention and resources on China, including a reduction in support for Ukraine."

  • 2024-07-09T10:24:58+03:00

    O tas bičiulis turbūt ginklų korporacijos magnatas. Apskritai iš šito karo didžiausią naudą gauna jav

    • 2024-07-09T10:37:10+03:00

      Nu tai ir siekia maksimizuoti naudą, didina įtampą kaip gali, kad kontraktų turėtų 30-čiai metų į priekį. Amerika ir praturtėjo iš pasaulinių karų, kai likusio išsivysčiusio pasaulio infrastruktūra buvo sunaikinta, jų buvo saugi, tai plėtė gamybą, o likęs pasaulis atidavinėjo viską, ką turėjo mainais už ginklus. Dabar tokio masto karo nebenori, bet kad visi ginkluotųsi, būtų naudinga, nes ginklų gamybos pas juos daug yra.

    • 2024-07-09T10:48:15+03:00

      o, tai kariauti sumanęs putinas pasirodo JAV agentas?

    • 2024-07-09T12:09:36+03:00

      Pastaruoju metu atsirado labai daug agentų:) Esmė yra paprasta - kiekvienas mūsų veiksmas visada gali būti (nors ir nebūtinai) panaudotas "už" ar "prieš" kažką, apie ką veiksmo metu mes patys net negalvojome. Ypač, jei pametame kontekstą. Klausimas: jei Egipto piramidėse neradome varinių laidų, ar tai reiškia, kad jie naudojo belaides technologijas? Atsakymas: Taip (kas gali paneigti)

    • 2024-07-09T13:32:13+03:00

      tai žinia putinui, kad daugiau galvotų. Kol netapo viešai pripažintu JAV agentu ;-)

    • 2024-07-09T14:54:24+03:00

      Rusija, beje irgi praturtėjo iš karų. Tik jei nesugeba nieko gaminti ir parduoti, tik grobti teritorijas ir resursus po to iš ten parduoti.

    • 2024-07-09T15:15:06+03:00

      O maskoliai buvo praturtėję? Nu buvo prisiplėšę ir kažkiek geriau gyvenę. Po to buvo pasisekę, kad naftos turi daug ir galėjo gerai parduoti, bet gerai gyveno tik maža dalis visuomenės, o ekonomika ant iškastinių išteklių laikosi, tad nėra tvirta.

  • 2024-07-09T10:38:47+03:00

    vietiniams lunatikams (military "strategams" tiek čia sėdintiems, tiek gaunatys atlygį) seniai US bando paiškinti, kad fronto (mes nebūsime pafrontės, mes iškart būsime fronte, jei kas) valstybės negali sau leisti prabangos gyventi su mažiau nei 5% nuo GDP. Mums (Baltijos šalys) dabar reikia pirkti Hornetus (Suomija atsisako), F 15 c, US atsisako. Jūrinės raketos, artilerija penkigubinti, etc.

    • 2024-07-09T10:48:58+03:00

      jūs jau KAM ministras, ar vyr.kariuomenės vadas?

    • 2024-07-09T11:02:02+03:00

      Eksperte, kur laikysi F15c? :) :) :) Vilniuje? Ar Šiauliuose? :) :) :) Žmonės, nieko neraukiantys apie karą, nori prisipirkti lėktuvų, laivų... O ką su jais darysi, kai priešo priešlėktuvinė sistema stovi už 50 km? :)

    • 2024-07-09T12:10:06+03:00

      o jūs lokalus juokdarys?:D

    • 2024-07-09T12:13:58+03:00

      skirtingai jo jūsų, kuris tik degina laiką savo darbdavio, aš žinau ką rašau. Net jei ji ir stovi :D už 50, Zokniams jokio pavojaus. Jūs žinoma neskiriat priešlėktuvinės, nuo nuo šiaip raketų, artilerijos, bet nesvarbu, kam jums tai:D p.s. Lėktuvai būtų laikomi pagrinde Švedijoje

    • 2024-07-09T13:25:01+03:00

      gerbiu jūsų nuomonę, bet ar nemanot, kad siūlymų ir kitų suvokimo vertinimuose arogancija lipa per kraštus? Aišku, kad trumpo propagandinė žinutė iki rinkimų bus "Ukraina ir rusija čia Europos reikalai, ir aš neleisiu ten švaistyti JAV pinigų", tai ir siūlymas gintis patiems absoliučiai logiškas.

    • 2024-07-09T15:17:28+03:00

      ne, nemanau ir man nereikia jūsų butaforinės pagarbos. Trump'as jokių propagandinių žinučių nesiunčia, jis visiškas US establishmento produktas. Tai US sako mums, ginkluokitės greitai, atviru tekstu eilę metų. Jūs manote mes sugalvojome diviziją kurtį?:D

    • 2024-07-09T16:20:49+03:00

      matau, jūs tai tikrai žinote, kad US istablišmentas liepė ;-))) tik ilgokai po trumpo muistėmės, iki 2023 gegužės. Nes kitiems irgi liepė, o jie neklausė. Na, bet jei JAV reikia, tai reikia. Ane? Gal atsargiau, nes dar kokią valstybės paslaptį išduosit tėvynę begindama(s).

  • 2024-07-09T10:47:00+03:00

    Populistas griobanas, kaip jis mano,. Kaip atrodo 10% BVP nuo biužeto pajamų ? BVP Lietuvos siekia 72 mlrd. TAi vadinasi turime skirti 7,2 mlrd kariuomenei? Valstybės biudžetas siekia 17 mlrd. tai vadinasi 42% biudžeto turime skirti kariuomenei. o atsisakysim ? Pensijų, kelių, tiesiomo, mokslo, medicinos paslaugų ? Policijos ? Kas tiems durniems leidžai šnekėti kas ant seilės užeina.

    • 2024-07-09T11:53:33+03:00

      1, Issivalyk korupcija, sukasi simtai milijonu. Ismok taupyt, o ne svedu monopolistusaitink. Visur taupymas ir griezta atsakomybe. Pinigu yra, nera tik smegenu, kurios isplautos levaku (ziurint i kai kuriuos komentarus). 2,Ruskiams mokesi ne 7 mlrd, o busi vergas amziams,

    • 2024-07-09T12:16:16+03:00

      jam per sudėtinga savoka, savo valstybės netekimas, nevark

    • 2024-07-09T12:29:30+03:00

      Tai jei sukasi šimtai milijonų, tai netruksi ištraukti viešąjį pirkimą iš CVPIS sistemos, kur pinigai pavogti. 10% BVP reikštų, kad ne tik jokių viešųjų pirkimų nelieka (maitinimas valgyklose irgi perkamas per viešuosius pirkimus), bet reikia ir dar atsisakyti vieno iš trijų: sveikatos apsaugos, pensijų arba švietimo. Taupyti? Pagrindinės išlaidos yra algoms ir išmokoms. Taip, viešojo sektoriaus efektyvumą galima didinti sumažinant darbuotojų skaičių ~30-40% (mokytojų skaičiaus nemažinsi), bet algoms skirti reikėtų daugiau, ne mažiau, nes algos viešojo sektoriaus per mažos. Niekas nekalba, kad nereikia ginti nepriklausomybės, bet spangti apie 10% ar 50% BVP absoliučiai niekuo nepadės apginti Lietuvos nepriklausomybės, nes tai nerealu. Dar jei pats didžiąją dalį technikos gamini, tai kažkiek realu, nes pinigai sukasi viduje, bet kai tai yra pagrinde importas - ne.

    • 2024-07-09T13:29:57+03:00

      kuris kulinarinis egzpertas nenorėtų pavaldyti valstybės? Dajoš 50%, čia jų kompetencijos riba.

    • 2024-07-09T13:46:28+03:00

      Kasčiadoper skundai, ašaros? Lietuva, nuo pat išėjimo iš TSRS savo egzistencijos ašimi paradė priešpriešą Rusijai. Visi tiek vidaus tiek ir išorės politikos, ekonomikos, švietimo vektoriai buvo nukreipti į priešpriešą Rusijai. Natūralu, kad toks pasirinkimas turi savo kainą. Ir taip jau daug metų ES ir Nato mokėjo uū tokią politiką, bet dabar joms pačioms trūksta skylėms užkamšyti. Tad natūralu, kad Lietuva turi skirti dar daugiau. O galutinė kaina irgi akivaizdi - kraujas! Negi ir tam nesi pasirengęs?

    • 2024-07-09T14:00:05+03:00

      JŪs ekonomikos pradmenis suprantat? Jokia valstybė nepavežtų 10% BVP gynybai, Ukraina išleidžia gerokai daugiau, bet tik todėl, kad yra finasuojama vakarų. Kitu atveju krachas ir badas. Daug išleidžia Saudai, Alžyras ir kiti arabai, bet ten BVP sudaro angliavandenių eksportas.

    • 2024-07-09T14:01:22+03:00

      Dėl viešojo sektoriaus per mažų algų drįsčiau pasiginčyti, paskutiniu metu jos kilo gerokai daugiau nei pažįstamiems versle.

    • 2024-07-09T14:03:00+03:00

      Kai ne savo milijardus visi labai greiti leisti, jeigu nesigaudote makroekonomikoje, nėra net ką diskutuoti.

    • 2024-07-09T14:07:31+03:00

      Kainą ar naudą? Tau gal ir kainą, likusiai Lietuvai akivaizdi nauda. Kur tavo subinlaižiavimas būtų atvedęs aiškiai matome pasižiūrėję į Baltarusiją.

    • 2024-07-09T14:53:56+03:00

      kokia puiki proga prastumti prokremlinos metodičkos talking points. Ajajai, Lietuva NATO, taigi visi bankrutuos, bet patys kalti, rosofobai. Ir dar kraujo pralies, ruoškitės. O va laižytų putinui vakarietiškus aukštakulnius, tai gal net dujų gautų pigiau. Ane?

    • 2024-07-09T15:17:33+03:00

      Naudą matuoji trumpalaikėje perspektyvoje ir todėl nematai, kad dar kaina sumokėta ne visa. Rašiau tūlam PTXL, kad mokėt reikės ne vien pinigais, bet ir krauju. Tikiuosi visi esat pasiryžę?! Smagu nauda gaunant krūvas labdaros. Tačiau toks balius nebūna amžinas, o kuo ilgiau baliavosi tuo pagirios bus sunkesnės ir jos jau sunkiai nudusinamos. eiline doze, bet žiūrint kokia fragmentacija vakarų bloke ir kiek yra desperacijos, gali būti, kad dozių greitai nebeliks... PTXL -> irgi Maurą liečia - pasirinkimai du: nori laikyti antagonistinę kryptį - mokėk. Nenori mokėt - derėkis. Paprasta kaip 2x2.

    • 2024-07-09T15:47:07+03:00

      Kokiu krauju mokėti? Ką čia nušneki ? Jeigu mes skirsime 10% nuo BVP, o Lenkija, Vokietija ir kitos šalys mažiau, kur tavo manymu judės darbo jėga ir investicijos? Kai nebus nei sveikatos apsaugos normalios, nei pensijų, nei kelių, nei mokslo? Atsakysiu ogi į tas šalis kur bus visa tai. ir galėsit čia ginti dykras ir kelis asilus nesusivokiančius matematikoje. Su savo kd ir 200% nuo BVP jkariniu biudžetu.

  • 2024-07-09T12:33:43+03:00

    Jeigu tiek reikia, tuomet pasauliniai verslai rimtai vertina rizikas ir nežada lysti į tokias rinkas, kur tokia didelė grėsmė ir pažeidžiamos žmogaus teisės. Verslai nacionalizuojami ir nusavinami, t.t. Taip suprasti, kad Lietuvoje turėtų būti mažiau užsienio investicijų, o nuo Lietuvos ir Estijos į rytus - jų iš viso turėtų nebūti. Ar neprimena gūdžių laikų? kuomet savose sultyse viskas sukosi, bet gal čia jau kraujas kaltas. Reikalauti perpylimo.

  • 2024-07-09T12:52:20+03:00

    Tiek komentarų, riksmų ir prakeiksmų. Ar nors vienas klausęs to Colby interviu? Bent vieną. Tik jau nepradėkite "tai ką jis tokio sakė" ir pan. Trumpai: ar manote, kad reikia ginti NATO nares? Atsakymas: be jokios abejonės. O kad reikia ginkluotis, tai negi kas ginčijasi. Paklausykit patys ir mažiau klausykite visokių kuzmickaičių, škultinaičių, pugačiauskų ir panašaus planktono.

  • 2024-07-09T13:23:54+03:00

    zinant KAM korupcija...

    • 2024-07-09T15:35:19+03:00

      Net ir prie šios temos sugebėjote išsivemti?

  • 2024-07-09T15:28:45+03:00

    Ir Trampas yra visiškai teisus. Jam Baltijos šalių BVP tiesa sakant nelabai įdomu. Jam įdomu Vokietijos BVP. O mėmės vokiečiai praeitą savaitę savo šveisoforinėje koalicijoje vėl sumažino gynybai lėšas. Vokietijos gynybos BVP gins Lietuvą, ne Lietuvos. Ir mums tai turi rūpėti. Aš nesuprantu, kodėl mums tai rūpi mažiau nei rūpi Trampui?

  • 2024-07-09T15:34:08+03:00

    Įtakingas bendražygis? Nejuokinkite, lygiai taip pat galima paminėti ir kitokių pažiūrų įtakingus bendražygius. USA demokratija tuom ir stipri ,kad turi įvairių pažiūrų veikėjus . Vieno ,ar kito veikėjo pareiškimai nėra visuotina tiesa.

  • 2024-07-09T20:39:26+03:00

    Kai turėsim gynybos pramonę, kuri sukuria 10% BVP, o ne išleidžia 10% BVP apsipirkimams pas pedofilo trumpo draugus, tuomet nebereikės klausytis nužmogėjusių apsitapšnojusių kapitalistų apie tai, kaip niekaip neįmanoma tinkamai apginkluoti nuo brutalios agresijos apsiginti bandančių ukrainiečių ir kiek toli į kacapų teritoriją išmaldautomis raketomis leidžiama šaudyti… Jei Ukraina nebūtų atsisakiusi savo strateginės ginkluotės ir nenumarinusi savo karinės pramonės, kremlinėms žiurkėms vien nuo minties apie karą vidurius būtų paleidę…

    • 2024-07-10T06:52:25+03:00

      Vata gudrus bet neišmintingi ilgoje perspektyvoje, matom

    • 2024-07-10T10:34:29+03:00

      teisingai pasakyta

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791