Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

65
  • 2022-09-21T07:14:37+03:00

    Sodra galėtų pirkti loterijos bilietus

  • 2022-09-21T07:31:02+03:00

    Aš jau ir nesitikiu, kad gausiu pensiją... ;(

    • 2022-09-21T13:16:12+03:00

      taip, jei Jums mažiau, nei 45eri, tikėtis gauti pensiją ne iš savų santaupų yra daugiau nei naivu.

  • 2022-09-21T07:52:42+03:00

    Aisku, kad ne dabar. Po rinkimu.

  • 2022-09-21T08:00:14+03:00

    Ok, didinam amžių ir darom sukauptą pensiją PAVELDIMA

    • 2022-09-21T08:09:42+03:00

      Tai iš esmės naikiname SoDrą, nes sukaupta ir paveldima gali būti tik fonduose. Ką darome su dabartiniais pensininkais, iš kur jiems traukiame pensiją? Ir ką darysime, kai bus kokie 20% populiacijos, kuri nieko, ar beveik nieko nesukaups?

    • 2022-09-21T10:10:20+03:00

      nebūtina komentuoti bet kokių random kliedesių ;-)

    • 2022-09-21T12:01:04+03:00

      Nu čia dar sakyčiau vieni iš mažesnių kliedesių, tai žmogui pamąstyti apie pasekmes veiksmo, gal ir pavyks.

  • 2022-09-21T08:01:37+03:00

    Nes šiuo metu mano "pensija" išvagiama dalies bezdalių valdininkų

    • 2022-09-21T08:10:57+03:00

      SoDros išlaidos nuo valdomų visų pinigų siekė kažkur 1,5%. Turint omeny kiek paslaugų valdo, visai normalus rodiklis lyginant su privačiais fondais. Išvagiama pensija dirbančių juodai, gaunančių vokelius, ilgalaikių bedarbių ir pan.

    • 2022-09-21T08:24:02+03:00

      Šioje vietoje klystate, ji pavagiama valdžios - skolinantis ir ecb per infleciją.

    • 2022-09-21T09:34:44+03:00

      O tikras, kad tavo smegenis pavogė ne nykštukai, gyvenantys putlerio tarpvietėje? Pirma, skolinamasi ir išdalinama. Antra, ECB prie ko? ECB padidino palūkanas, kurios mažina infliaciją. InflIAciją. Trečia, kaip infliacija leidžia kažką pavogti? Ketvirta, kaip Lietuvos valdžia kontroliuoja energinių išteklių kainas?

  • 2022-09-21T08:12:45+03:00

    Butu galima dar panaikint senatves pensina. Ir palikti tik ta kuria uzsidirbai.

    • 2022-09-21T09:16:48+03:00

      O kas yra "uzsidirbta" pensija?

    • 2022-09-21T09:35:47+03:00

      Man įdomiau, kas yra "pensina". O turbūt turi omeny naikinti fiksuotas dalis ir palikti tik kintamas. Daugumai būtų liūdna, bet sąžiningi džiaugtųsi. Ir motyvacija mokėti mokesčius padidėtų.

    • 2022-09-21T10:09:39+03:00

      Indeksuojama dalis kuri priklauso nuo sumoketu mokesciu. Pagal dabartine sistema skirtumas tarp didziauosios pensijos ir maziauosios vis mazeja, jai taip ir toliau tesis po 10-15 metu visi gaus vienoda pensija. Kitaip tariant jei tau maziau nei 50 yra nuline motyvacija moketi mokescius ir tai nera gera sistema, tokia sistema pati save zlugdo.

    • 2022-09-21T10:13:29+03:00

      baikit, čia jau šviečia ideologinės paniatkės. Lyg tai, kokį gavai atlyginimą ir sumokėjai mokesčių, daugumos LT žmonių atvejų ką nors turėtų bendro su sąžine, ar jie turėtų apsisprendimo teisę nemokėti mokesčių, jei jų kas nors iš aukščiau nemotyvuoja kokia baronka ar lazda.

    • 2022-09-21T10:50:20+03:00

      Na daug zmoniu vis dar gauna atlyginima vokelyje ir nieko nedaro kad tai pakeistu. Ir apskritai pasmus daug zmoniu vengia moketi mokescius ir pagal dabartine sistema jie elgiasi logiskai.

    • 2022-09-21T10:55:59+03:00

      mielasis, grįžkime į realybę - absoliuti dauguma iš 1,4 mln. darbingų Lietuvos žmonių dirba pagal darbo sutartis privačiame ir viešajame sektoriuose ir neturi tokio pasirinkimo. Nepainiokime jų su savo freelancinimu ir verslais bei lanksčiu mokesčių (ne)mokėjimu.

    • 2022-09-21T12:04:20+03:00

      Iš to 1,4 milijono, pajamas juodai ar vokelį gauna bent pusė. Iš to 1,4 milijono nemažai dar ir freelanc'ina, ir išsimoka dividendus, kai algą pasidaro kiek daugiau MMA, kad VMI nesikabinėtų. Tai akivaizdu pagal pastoviai didesnes išlaidas, nei pajamas, tada dar vis tiek santaupos didėja, ir sparčiai. Ir čia dar neatsižvelgiant į juodąją rinką - pradedant automobilių remontu, kuru, baigiant prekyba turguose, odontologais, remontais ir t.t. Ideologija kokia? Kad didžioji dalis visuomenės vengia mokesčių kaip tik gali, pusiau legaliais ir didele dalimi nelegaliais metodais?

    • 2022-09-21T13:27:14+03:00

      pradėkim nuo ore pakabinto teiginio "Iš to 1,4 milijono, pajamas juodai ar vokelį gauna bent pusė." - galite pagrįsti objektyviais duomenim iš šaltinių? ir neišsiplėskim bendrai apie paniatkes, nes kalbam apie Sodrą, ne PVM vengimą ar kontrabandą.

    • 2022-09-21T13:31:57+03:00

      Atsiverti gyventojų pajamas (berods OSP ar net Eurostat yra), išlaidas (OSP ir Eurostat tikrai yra) ir santaupas bei paskolas (LB tikrai turėjo). Anksčiau dar įplaukos iš užsienio buvo svarbu, bet jau mizeris ten liko. Ir įmeti savo įsivaizdavimu, kokią dalį krepšelio išleidžia neapskaitomoms prekėms ir paslaugoms. Tai vat ir paaiškink, iš kur tas minusas.

    • 2022-09-21T13:47:20+03:00

      Kad negalite kitaip paaiškinti, iš kur minusas pajamų-išlaidų bendroje sumoje, kaip tik šešėlinėm pajamom, tiek to, bet suma nieko nesako apie pasiskirstymą, t.y. kiek gyventojų su tuo susiję. Savo įsivaizdavimu - čia jau taip.

    • 2022-09-21T14:55:26+03:00

      Taip, tai nėra tikslusis mokslas. Jei būtų, mokesčiai būtų jau nuėję pas tuos, kurie dirba juodai ar pusiau juodai.

    • 2022-09-21T14:58:05+03:00

      Bet yra įdomios statistikos, pvz. kiek kontrabandinių cigarečių žmonės perka. Netiesiogiai rodo polinkį slėpti mokesčius. Tada eini per sritis, pvz. statybose kokia dalis, kai vykdomi ne vystytojo darbai, realiai viskas legaliai eina? Pavasarį apdailininko ieškojau, tai užsiminus apie sąskaitą arba pasiūlo susimokėti vos ne 30% daugiau, arba iš vis padeda ragelį. Tada yra kita pusė, pasižiūri pajamų pasiskirstymą, ir ką žmonės sau vidutiniškai gali leisti. Neatitikimas žiaurus.

    • 2022-09-21T21:58:05+03:00

      kontr.cigaretės deja ne objektyvi statistika, o LLRI užsakomas tyrimas, todėl atsargiai - gali būti šališkas, nes yra naudojamas politinio lobizmo tikslais, mokesčiams mažinti. Jei jau apie anekdotus, turiu patirties su penkiaženklėm sumom - jei paklausi, paaiškini kad bankas tau neduoda imti grynais virš 500€ per mėn. be papildomo mokesčio, ir jokių problemų mokėti pavedimu nekyla. Čia ne telefoniniai, per rekomendacijas.

    • 2022-09-22T07:42:48+03:00

      Tai kad pavedimu sumoki, nereiškia, kad mokesčius moka. Taip, užsakomasis tyrimas, bet pakankamai objektyvus.

  • 2022-09-21T08:19:03+03:00

    Arba valstybė tegul susitvarko su betvarke arba naikinam sodrą. Tiek žinių, kam čia pezėti apie ilginamą amžių ...

    • 2022-09-21T09:17:27+03:00

      Savo tėvelius ir senelius (jeigu jaunas) ant rogučių ir į mišką?

    • 2022-09-21T09:38:52+03:00

      Susitvarkome, tai omenyje išgaudome kurie slepia mokesčius? 60% Lietuvos reikėtų uždaryti. Sutvarkome mokestinę sistemą, kad mokesčius būtų sunku slėpti? Reikia įvesti visuotinus NT ir automobilio mokesčius. Nepatiktų. Dar galima laikinai užlopyti atsivežant ~200 tūkst. žmonių, kurie dirbtų ir mokėtų mokesčius Lietuvoje. Bet po 15 metų reikės atsivežti dar bent 200-300 tūkst.

    • 2022-09-21T10:09:57+03:00

      Kaip visuotinis NT ir automobilių mokestis susietas, genijau visų galų?

    • 2022-09-21T10:17:13+03:00

      jei šis klausimas neaktualus, tai ką reiškia 'tegu susitvarko', ir kaip siūlote tą padaryti? Na, galim užraukti finansus sveikatos apsaugai, kad vidutinis amžius imtų trumpėti, į pensiją nespės išeiti, išlaidų sumažės ;-) Manau kad jau esam geriau susitvarkę nei bet kada anksčiau. O jei dar kokią HP lazdelę turite, tai jau bus tobula.

    • 2022-09-21T10:51:38+03:00

      Dar būtų galima pririšti "labai gerai viską susitvarkusių" biurokratų priedus už kavutės gėrimo stažą prie visuotinio pensijinio amžiaus termino. Pvz. tikslą būtų galima nustatyti ties 60 metų, o kuo jis labiau ilginamas, tuo ilgėja ir stažo reikalavimai biurokratams, kad gautų didesnius priedus ir/ar valstybines pensijas, kaip jums variantas? ;)

    • 2022-09-21T12:06:39+03:00

      Savo temose tik komentuoju. Šiuo metu darbo pajamos apmokestinamos grubiai 45%. Pajamos paslėpti paprasta, paskata didelė. Tai ir slepia. Sugauti reikia daug pastangų. Automobilio ar NT nepaslėpsi. Automobilis ar NT tiesiogiai rodo, kiek prabangiai gyveni, nesvarbu, pajamos juodos ar legalios. O iš ko tiksliai surinkti mokesčiai, tiek biudžetui, tiek pensininkui nelabai yra skirtumo. Čia jau nekalbant apie tai, kokias teigiamas pasekmes turėtų visuotinis NT ir automobilių mokestis.

    • 2022-09-21T12:09:27+03:00

      Biurokratų priedai... Per paskutinius 12 metų vidutinis atlyginimas privačiame sektoriuje Lietuvoje augo vidutiniškai 8% per metus. Viešajame sektoriuje jis augo vidutiniškai 0,5% per metus. Atlyginimai yra tokie juokingi, kad IT sektoriui prižiūrėti nusamdyti išgali pirmo kurso studentą. Gyvenate kažkokiais mitais apipintu įsivaizdavimu apie viešąjį sektorių. Ten algas reikia bent 2x didinti (o šiaip 3-4x), kad atsirastų kvalifikuoti darbuotojai. Nepadidinus, kvalifikuotų darbuotojų nebus. Kam man dirbti viešajame sektoriuje už 3-4 kartus mažesnę algą?

    • 2022-09-21T13:01:06+03:00

      Pritariu, 2x sumažinus kavos gurmanų sk. vidutinį atlyginimą viešajame sektoriuje išeitų pakelti 2x.

    • 2022-09-21T13:12:43+03:00

      Selektyvus turėjimo mokestis dar labiau skatintų visuomenės susipriešinimą, kapitalo nutekėjimą iš šalies ir revoliucines revanšistines klasių kovos nuotaikas. Turto mokestis turi būti absoliučiai visuotinis, apimantis visas turto klases, įskaitant ir juridinių asmenų grynąjį turtą, užsienio jurisdikcijose turimą turtą ir pan., bet kol kreivarankiai biurokratai yra neįgalūs visko objektyviai apskaityti ir įvertinti, tai kalbėti apie naujas gyvulių ūkio mokesčių idėjas nėra prasmės...

    • 2022-09-21T13:24:54+03:00

      Taip, darbo pajamos apmokestinamos grubiai 45%. Dirbant pagal sutartį ir gaunant į sąskaitą, paslėpti neįmanoma. Klausimas - kodėl aš turėčiau mokėti mokesčius už NT ar automobilį, legaliai nupirktas iš uždarbio, nuo kurio JAU sumoka apie 45% mokesčiams? "Automobilio ar NT nepaslėpsi" - really? Tai perrašyti vaikams, sutuoktiniams ir pan. jau neveikia? Visą laiką buvo įmanoma o dabar staiga ne?

    • 2022-09-21T13:28:58+03:00

      Juokas ima skaitant tokias nesąmones. O gal viską ką uždirbame ir nusiperkame sumokėję visus mokesčius, tiesiog atiduokime valdininkams, kad jie padalintų. Kiekvienam pagal poreikius, kiekvienas pagal galimybes. Kaip tokia sistema vadinasi, pamenat? O kur ji suveikė / veikia - pasakysit? Tai kam pezėt nesąmones, kai subsidijos liejasi per kraštus. Pinigų netrūksta, trūksta ūkiškumo juos valdant. Jei klausimas bus dėl subsidijų - pvm lengvatos, ūkininkai - čia tik viršūnėlė....

    • 2022-09-21T13:34:44+03:00

      Tai ir rašiau visuotinis NT mokestis, bet negali apmokestinti turto esančio užsienyje, nes tai doublebookinimas. Visas turto klases - nu jei tu įsivaizduoji apmokestinti kolekcinį vyną, kažkieno pašto ženklų kolekciją, tai turiu tau blogų žinių. Grynąjį turtą - čia naujadaras? Turbūt turi omeny grynuosius? Grynieji išplauks tada į užsienį. Ir logikos grynuosius apmokestinti nėra. Pinigų mes norime šalyje kuo daugiau. NT norime, kad jis būtų efektyviai naudojamas.

    • 2022-09-21T13:36:15+03:00

      O kas sakė, kad 45% išliktų apmokestinimas? Daug kas dirba ne visai legaliai, todėl moka tik nuo pusės algos 45%. Kiti darbo santykius įformina po individualia veikla, tai jau belieka ~16,6% mokesčių. Perrašinėk turtą kam nori, jei mokestis visuotinis, ir už 1 mėn. naujagimiui priklausantį dvarą mokėsi mokesčius.

    • 2022-09-21T13:39:46+03:00

      Taškymasis vyksta iš skolų ir jam nepritariu. Bus blogai. Lengvatoms ir išimtims dar labiau nepritariu. Problema yra tai, kad didelis šešėlis, ir viena visuomenės dalis apsimeta skurstančiais ir iš čia atsiranda didelis neūkiškumas. Ar tau yra skirtumas per metus sumokėti 12k€ pajamų mokesčio, ar 4k€ pajamų mokesčio, 6k€ NT mokestį ir 2k€ automobilio mokestį? Kai tuo tarpu turginis koks susimoka kokius 700€ verslo liudijimo mokestį ir į kišenę įsimeta per metus 50k€ daugiau nieko nerodydamas. Aišku, daugiau nei pusę pajamų net ant verslo liudijimo nerodo, nes tada įmonę tektų atidaryti. Ir važinėjasi sau su nauju BMW pasiimti kompensacijos už būsto šildymo kompensaciją.

    • 2022-09-21T13:56:04+03:00

      Daug kad iš išsakytų minčių pritariu, bet skaičiavimas nėra toks paprastas kaip pateikiate. Šiuo atveju skirtumas man yra, nes už būstą jau yra sumokėti mokesčiai ir skaitinė išraiška man nėra svarbi ar tai 1€ ar 1 mln eur mokesčių. Šita situacija kaip tik skatintų slėpti kitus mokesčius. Čia problema yra tame, kad konkrečiai gyvenamas būstas gali būti pastatytas savomis rankomis, jo vertė visai kitokia nei pirkto/pastatyto statybininkų. Taip pat būstas vieną dieną vertas X pinigų, o kitą dieną jau gali būti X + kažkiek nulių, ir kuo tai turi įtakoti nebegalint mokėti mokesčių, nors gyveni savam būste už kurį jau sumokėta. Nepainiokite, jog turiu kažkokių interesų, čia grynai idiologinis dalykas. Ne pirmo būtinumo vyvenamam būstui - mokesčiai turėtų būti, nes jis skirtas pinigam uždirbti arba prabangai (atostogoms pvz) tad čia kita situacija. Mano komentaras apie gyvenamą būstą. Pasikartosiu, pyragas veikia geriau nei botagas. Jei mokesčių sistema būtų paprasta, būtų 1-3 paprasti mokesčiai ir nereiktų atiduoti 50% uždarbio, niekas nieko neslėptų ir ramiai miegotu, įskaitant turginius.

    • 2022-09-21T14:01:34+03:00

      Na va, pasirodo tamsta apskaitos pagrindų neturite, o diskutuojate apie mokesčių sistemą, gaunasi diskusija apie nieką, no offence ;) Kas liečia dvigubą apmokestinimą, tai egzistuoja dvišaliai susitarimai, kad būtų galima to išvengti...

    • 2022-09-21T14:06:27+03:00

      "O kas sakė, kad 45% išliktų apmokestinimas?" - tai vietoje atsakymo į klausimą "kodėl aš turėčiau mokėti mokesčius už NT ar automobilį, legaliai nupirktas iš uždarbio, nuo kurio JAU sumoka apie 45% mokesčiams?" sugalvojot, kad apmokestinimas mažės?

    • 2022-09-21T15:02:08+03:00

      Kodėl turėtum mokėti mokesčius už NT ar automobilį, legaliai nupirktus iš uždarbio yra neteisingas iš esmės. Mokesčius moki ne už pajamas, ne už turtą, ne už dar kažką. Mokesčius moki, nes reikia surinkti biudžetą viešosioms paslaugoms. Tada yra klausimas, kaip tuos mokesčius surinkti geriausia. Vieni mokesčiai sukelia teigiamas naudas, pvz. tabako ir alkoholio apmokestinimas mažina pastarojo vartojimą, tačiau per didelis apmokestinimas sukuria palankią ir pelningą rinką kontrabandai. Tai dabar koks jums skirtumas kaip pavadintas mokestis? Čia grįžtame prie "darbdavio" ir "darbuotojo" mokesčio. Kad kažkas pavadino darbdavio mokesčiu, absoliučiai nieko nereiškė, ir vis tiek nuo darbuotojo algos krepšelio buvo mokama. O šiaip sąžiningiausi mokesčiai yra fiksuoti, t.y. pvz. kiekvienas žmogus, nepriklausomai kiek uždirba, susimoka tarkime 8000€ mokesčių ir laisvas.

    • 2022-09-21T15:03:46+03:00

      Nu tai dabar sakai su 200+ šalių Lietuva sudarys dvišalius mokestinius susitarimus? :D Ką rūkot, ir aš noriu. ES mastu dėl pelno apmokestinimo nesugebame susitarti, o čia pasauliniu mastu dėl turto, kažkokiai mažai Lietuvai su 0,07% pasaulio BVP susitarti :D

    • 2022-09-21T15:37:46+03:00

      Va man paskutinis sakinys dar įdomus - susimokam kiekvienas po 8000 € ir laisvas. Tai čia riba kurios užteks? Arba kitaip paklausiu - ar yra riba kurios užteks ir ją galim nustatyti vieną kartą?

    • 2022-09-22T07:46:24+03:00

      8000€ yra skaičius iš lempos, Lietuvos lygiu reikėtų skaičiuoti, bet jei grubiai, Lietuvos biudžetas 21 mlrd. eurų, gyventojų tarkime 2,9 milijono, tai gaunasi 7200€ grubiai. Reikėtų atmesti iki 23 metų asmenis, dar pensininkus, ir žiūrėti kas gaunasi. Būtų turbūt arčiau 10-11k€. Aš per metus sumoku kartais daugiau. Gaunu atgal mažiau, nei tas kuris gauna minimumą ir išsimoka kitką juodai. Ar pvz. karbauskis, kuris uždirba gryno pelno dešimtimis kartų daugiau, turbūt arčiau šimtų kartų, bet mokesčių sumoka tik kelis kartus daugiau.

    • 2022-09-22T09:26:42+03:00

      Taip, bet mintis mano tokia - kad ir kiek nustatytume, bus mažai. Net jei visus pinigus visi pervestų perdalnimui, jų truks. Taip jau vekkia dalintojai :)

  • 2022-09-21T10:10:09+03:00

    Galiausiai terminas 'pensijinis amzius' neteks prasmes ir sodros imokos 'pensijai' taps eiliniu mokesciu kaip GPM. I pensija iseis tie, kurie sukaups reikiama suma patys, kiti dirbs iki mirties. Neigalus, ligoti, gudriasikniai ir siaip tinginiai vegetuos is valstybes barstomu trupiniu (nes juk leisti mirti badu valstybei ne prestizas). Viskas butu teisinga ir grazu, bet tik ne sioje valstybeje, kur per 30 metu neiveikti svogerizmas, korupcija, parsidave ir paprasciausiai kvaili politikai.

    • 2022-09-21T12:11:53+03:00

      1. Švogerizmo ir korupcijos labai stipriai sumažėję. 2. Korupcijos yra visur, net ir Skandinavijoje, kur žmonės pranešinėja apie nusikaltimus. Pas mus didžioji dalis visuomenės pranešančius apie nusikaltimą žemina, vadina ožiais, patys perka kontrabandinį kurą ir cigaretes. 3. Kvailus politikus renka visuomenė. Protingus atmeta, nes kvailas aprėkė "pedofilas, gėjus, anas su Landsbergiu pirtyje buvo" ar dar kokią nesąmonę.

    • 2022-09-21T15:37:03+03:00

      Kad sumazeje, niekas ir nesigincys. Bet tikrai dar nepasiekeme tokio lygio (kad ir tos pacios Skandinavijos), kad rinkoje konkuruoti vienodomis salygomis - tiek darbo rinkoje, tiek versle. Todel jei kalbame apie pensijos kaupima savomis jegomis, turime situacija, kai didele dalimi galutine suma bus nulemta ne tavo pastangomis, smegenimis ir indeliu, o tuo, kieno svogeris ar partietis esi. Bet gyvenimas pakankamai ilgas, tai tiems, kas paklius i tokia sistema yra kazkokios vilties. Blogiausia dabartiniams ~50 - meciams, kai pats sukaupti pensijos nebegali, o per ateinancius 15 metu pensijini amziu nezinia kiek kartu ilgins. Ir nepaisant visokiu pezalu, darbdaviams tokie nereikalingi.

    • 2022-09-22T07:49:02+03:00

      O kodėl Skandinavijos lygis tik svarbu? Kodėl ne pvz. Italijos? Skandinavijos lygį pasieksime, kai būsime tiek sąžiningi. O šiaip nėra ir ten viskas taip gerai, tik pas juos nėra to tokio hype'o jei kažką pagauna, jie gėdijasi to fakto, tai tik minimaliai žiniasklaidoje paminima. Dabartiniai 50-mečiai, realiai visą gyvenimą dirbo nepriklausomoje Lietuvoje ir matė kokios pensijos yra. Pusę gyvenimo jau galėjo kaupti per II pakopą ir apie tai garsiai buvo kalbama. Kaip pasiklosi, taip ir miegosi. Ilginimas nėra kad šįmet sugalvojau, kitais metais prailginu. Atidėti pensinį amžių 5 metais užtrunka 10-12 metų.

    • 2022-09-22T15:38:13+03:00

      pusę savo gyvenimo daabrtiniai 50 mečiai dirbo labai silpnos ekonomikos šalyje. O ir dabar jie dauguma žemesnės pridėtinės vertės versluose darbuojai, kur nėra sąlygų mokėti aukštus atlyginimus, mediana į rankas kažin kiek Lietuvoje dabar? Sunku rasti. Tai jiems pensija menka nusimato. Tik tie kas hibridiniu būdu kaupė, nes galėjo sau mokėti mma, plius dividendus, galėjo legalias atsargas sukaupti, vokeliniai, jei proto užteko, maksimaliai galėjo aukso monetas pirktis su kokiu caro piešiniu, nes juodų kitais neinvestuosi primityviai

  • 2022-09-21T13:27:33+03:00

    Vyru vidutine tiketina gyvenimo trukme LT yra 70 metu. Dabar pensijos amzius vyrams nuo 65 metu. Padidinus isejimo i pensija laika, kaupimad senatves pensiju fondui netenka prasmes, nes vyras tiketina tu pinigu pats nepanaudos. Is esmes, jei bus priimti sie istatymai, visus pinigus, kuriuos kaupiu pensiju fonduose ( iskyrus 2 pakopos), permesiu i investavima arba naudosiu einamosioms reikmems.

    • 2022-09-21T13:40:08+03:00

      O vyrų gyvenimo trukmė sulaukus pensijos kokia?

    • 2022-09-21T13:46:08+03:00

      Dabar: 70 -65 = 5

    • 2022-09-21T15:06:13+03:00

      Ne. 70 metų yra nuo gimimo. T.y. jei koks užsimušė 18 metų, tai traukiama į 70-ties vidurkį, ir jo įtaka gyvenimo trukmei yra dešimtimis kartų, nei išgyvenusio iki 75. Vyrų gyvenimo trukmė sulaukus 65 buvo kažkas arčiau 75-77 metų buvo. Moterų nedaug pailgėja, nes moterys mažiau nesąmonių išdarinėja ir daugiau pas gydytojus lankosi.

    • 2022-09-21T15:55:14+03:00

      Jūs turite kažkokį kitą būdą nustatyti vyrų gyvenimo trukmę? Prašom ji atskleisti. Esmė yra paprasta, 65 metai žmogus jau ne jaunuolis, o 70 metų jau senukas kaip reikiant. Tiagi, jei teks laukti PF ismokos iki tarkim 69 metu, tai labai didele tikimybe, kad tu pinigu nepanaudosiu. Taigi, PF kaupimas nebetures prasmes. Vietoj jo investuosiu pinigus i kitas priemones ir pinigus naudosiu anksciau nei 65 ar 70 metu

    • 2022-09-21T16:29:12+03:00

      O tuo tarpu JAV Prezidentas Bidenas yra 1942 m. gimimo. Ir dar planuoja antrai kadencijai kandidatuot. Senukas mat. kaip reikalas.

    • 2022-09-21T16:30:10+03:00

      Kaip tai susije su diskusija?

    • 2022-09-22T07:50:05+03:00

      Atsiverti statistikos departamento puslapį, ir pasižiūri. Uošviui mano 73 metai, pernai sukome 1000 kv.m. gipso kartono per mėnesį, šįmet lauko sandėliuką 40 kv.m. pastatėme kartu.

    • 2022-09-22T08:52:21+03:00

      Mano seneliai, dedes ir pazistami iki tiek negyveno. Ir ka tai rodo? O tai, kad spresti galima tiknpagal statistika.

    • 2022-09-22T15:40:56+03:00

      Statistika labai palanki labai išsilavinusiems, kurie dėl to iki pensijos dirba trumpiau, gyvena ilgiau, ir pensijos gauna daugiau ir ilgiau

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791