Bendrovės misija – ne tuščias šūkis: kodėl nereikia numoti ranka

Vargiai pavyktų rasti didesnę užsienio bendrovę, kuri nebūtų įvardijusi savo misijos. Pavyzdžiui, vaistinių tinklą JAV valdanti „CVS Corporation“ misiją nusako taip: „Klientams mes būsime prieinamiausia farmacijos mažmenininkė“ (angl. We will be the easiest pharmacy retailer for customers to use). Visame pasaulyje veikianti personalo paieškos ir atrankos bendrovė „Manpower“ savo misiją įvardija taip: „Teikti geriausias pasaulyje personalo atrankos paslaugas ir būti karjeros galimybių centru“ (angl. To be the best worldwide provider of higher-value staffing services and the center for quality employment opportunities.).
„Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad bet kokio verslo tikslas yra pelnas. Tačiau pelnas įmonei yra it deguonis žmogui: gyventi be jo nepavyktų, bet jis nėra gyvenimo tikslas. Tikrasis egzistavimo tikslas turi būti įkvepiantis, toks, kuris galiotų šimtmečius, o jo formuluotė nebūtų klampi, propagandinė“, – yra sakęs Vytautas Kaikaris, užsakomųjų skrydžių UAB „Small Planet Airlines“ (SPA) vadovas ir vienas savininkų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai