2016-01-27 07:00

Netaupykite gero žodžio įmonės šventei

„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
Grįžtamasis ryšys yra vienas iš organizacijos progresą lemiančių veiksnių, sutaria ir konsultantai, ir darbuotojai, triūsiantys įmonėse, kuriose atviras bendravimas yra dalis kultūros.

Pasak Annos Marios Nystrom, SEB grupės paslaugų teikimo centrų Vilniuje ir Rygoje vadovės, grįžtamasis ryšys – dalis organizacijos progreso. Tad kai kalbama apie laimėjimus ir tikslus, bet kurį darbuotoją vertina jo vadovas, tačiau ir bet kuris darbuotojas vertina savo vadovą.

„Teikti grįžtamąjį ryšį mokomės visi, nes jis padeda tobulėti. Tai naudinga ir pačiam asmeniui, ir organizacijai“, – VŽ yra sakiusi p. Nystrom.

52795
130817
52791