2016-01-06 07:00

Besikalbantys su darbuotojais uždirba daugiau

Angela Sinickas, „Sinickas Communications, Inc.“ savininkė ir vadovė: „Informuoti darbuotojai jaučiasi įsitraukę, o įsitraukę darbuotojai padaro daugiau. Be to, geriau jaučiasi ir dirba tie, kurie žino, kad vadovai juos išgirs.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Angela Sinickas, „Sinickas Communications, Inc.“ savininkė ir vadovė: „Informuoti darbuotojai jaučiasi įsitraukę, o įsitraukę darbuotojai padaro daugiau. Be to, geriau jaučiasi ir dirba tie, kurie žino, kad vadovai juos išgirs.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ir praktikai, ir konsultantai pabrėžia, kad efektyvi vidinė komunikacija padeda įgalinti darbuotojus, o įgalinti darbuotojai pasiryžę padaryti daugiau. Itin svarbu su darbuotojais nuolat kalbėtis ir tada, kai verslas išgyvena pokyčius: natūraliai jiems besipriešinantys, sulaukę reikiamos informacijos, tikėtina, lengviau taps pokyčių advokatais.

Andrius Rupšys, UAB „Ruptela“ generalinis direktorius, prisimena, kad prieš kelerius metus, kai bendrovėje tedirbo gal kiek daugiau nei 20 darbuotojų, jis sulaukė klausimo iš vieno programuotojo: „Kur eina „Ruptela“?

„Aš apstulbau. Kaip tai, kur eina? – sakau. – Na, pasikalbame su pardavimo vadovu apie pardavimus, su kitais skyrių vadovais apie jų planus, ir judame pirmyn. Tu juk žinai, ką tau daryti? O jis: na, jei suprasčiau, kur link eina įmonė, matyčiau bendrą vaizdą, žinočiau tikslus, galėčiau pagal juos geriau pritaikyti savo darbą“, – tuometį pokalbį atpasakoja p. Rupšys.

52795
130817
52791